Riješeno

Isključenje broja unatoč proknjiženom plaćanju

  • 11 April 2018
  • 8 odgovora
  • 769 pregleda

Pozdrav svima.
Kako je moguće da me VIP isključi 11.4. iako je od 9.4. na portalu moj.vip.hr na mom korisničkom računu evidentirana uplata?
LP svima.
icon

Najbolji odgovor od A1_Zoran 15 April 2018, 16:25

Pogledaj original

Odgovora 8

Ja sam već sedmi dan isključena unatoč uplaćenim računima. Tvrde da ne vide moje uplate od 10 mj., a sve plaćam kred.karticom putem Vip call automata, sve vidljivo na Mojvip aplikaciji i sve sam im izvode poslala. Ignoriraju me i poslala sam prituzbu Hakomu i tražit ću raskid ugovora.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Zar oni se isključuju uvijek sredinom mjeseca (15.) i to ako nije plaćeno zadnja 3 mjeseca? Dakle, ovaj mjesec bi trebali 16.4. isključivati (pošto je 15. nedjelja) i to ako nije plaćen račun za siječanj?:?
Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav svma,

u slučaju da je uplata u cjelosti izvršena ne može doći do isključenja. Jesi li već razgovarao sa kolegama i provjerio o čemu se radi?

Možeš li nam u poruci poslati svoje podatke kako bismo napravili detaljnu provjeru?
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ja sam baš jučer prvi put platio račun preko MojVip portala, u prvoj e-mail poruci sam dobio "O uspješnosti plaćanja i knjiženja transakcije obavijestit ćemo vas dodatno na email. U protivnom ova transakcija neće biti naplaćena." i sad si mislim okej sigurno će im trebat dan/dva da to proknjiže koliko treba recimo HT-u kad plaćaš račun na njihovom korisničkom portalu preko kreditne kartice, kad ono minutu kasnije stiže druga poruka "Transakcija je uspješno provedena. Račun je podmiren. Status računa na Moj Vip portalu bit će promijenjen najkasnije u roku od 24 sata." no i u MojVip aplikaciji i na portalu je prikazano odmah iste sekunde kao da je plaćeno. Nadam se da to stvarno znači da je sve OK i plaćeno :D

Samo ne znam koliku su to naknadu oni meni uzeli za plaćanje preko MojVip portala, jel moguće da je 5 kuna po računu? :?
Pozdrav svma,

u slučaju da je uplata u cjelosti izvršena ne može doći do isključenja. Jesi li već razgovarao sa kolegama i provjerio o čemu se radi?

Možeš li nam u poruci poslati svoje podatke kako bismo napravili detaljnu provjeru?


Vi svi samo pricate kako ne može doći do iskljucenja. A sto ako dođe kao što se dogodilo u mom slučaju? Tjedan dana bez usluge, bez ikakvih objasnjenja. Tek nakon što sam kontaktirala Hakom su me ukljucili. Niti sam dobila povratni odgovor niti ispriku.
Razina korisnika 1
Bedž +3
Pozdrav svima,

@acer112 Vip ne uzima naknadu za plaćanje putem Moj Vip usluge. To ovisi isključivo o tvojoj kartičnoj kući.

@trara Trenutno mi je teško komentirati tvoju situaciju bez uvida u istu, ali po ovome što si navela, uplate nisu proknjižene te je stoga i došlo do isključenja. Ako želiš da detaljnije provjerimo tvoje račune, molim te da nam pošalješ podatke u inbox 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +6
@Vip_Mirjana

Ovako, na portalu Moj Vip stoji da je račun za 03/18 - 535,00 kn


Na računu koji sam ja dobio (poslije uplate) piše da je uplaćeno 540,15 kn, dakle 5,15 kuna više.


Kao što se vidi iz gornjeg računa (koji je došao od vas) nigdje ne piše da je to ikakva naknada od neke treće strane (moje kartične kuće i sl) već da je sve otišlo na jedan račun.

Kad odem na internet bankarstvo to dobivam i potvrdu gdje lijepo stoji pod detaljima transakcije da je svih 540,15 kn uplaćeno upravo na jedan jedini račun "VIPNET DOO".


Dakle iz svega prikazanog mogu zaključiti samo da je tih 5,15 kn otišlo VIP-u kao naknada za plaćanje jer ne znam kako opravdati tu razliku između računa na Moj Vip portalu i onoga koji mi je naplaćen. :?
@acer112 Molim te da nam se s detaljima, tj. brojem mobitela javiš ovdje pa ćemo napraviti detaljniju provjeru nakon koje ćemo ti moći dati konkretan odgovor. Zoran

Odgovori