Iskljucenje broja

  • 24 June 2020
  • 2 odgovora
  • 263 pregleda

Platila sam sve dugove za mobitel ali i dalje nemam internet niti mogu slati poruke i pozivati i nitko me ne moze dobiti na broj inace mobitel je na mami zato sto kada sam uzimala pretplatu bila sam maloljetna dali mogu ja otici sama u a1 ili mora ona samnom? 


Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3

Nema veze tko je platio. Ovisi o načinu na koji si platila, kada si platila (vikendom, blagdanom...), zna proći koji dan dok se uplata proknjiži. Ako ti nisu već uključili, nazovi SZK i provjeri, eventualno im pošalji kopiju uplate ili potvrdu mailom. Ali generalno, automatika radi svoje tek kada uplata bude vidljiva i kada se proknjiži.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Helena19 Nisi se povratno javila pa vjerujem da je ubrzo sve bilo pod kontrolom. Slobodno me ispraviš ako nije pa ćemo stupiti u kontakt privatnom porukom i napraviti provjeru financijske kartice.

Odgovori