Riješeno

Iskljucen broj placen racun

  • 26 June 2018
  • 5 odgovora
  • 298 pregleda

Bok!
Imali smo racun koji nije podmiren na vrijeme, tako da su nam brojevi deaktivirani, posle cega je racun izmiren, ali brojevi nam nisu aktivirani jos uvijek. Sta sada raditi?
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 26 June 2018, 13:33

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 3
Pozdrav Dragana! Javi nam se na 0800 091 091 pa ćemo moći provjeriti koji je status brojeva. Ako je prošlo nekoliko mjeseci od isključenja moguće je i da su linije deaktivirane 😕 No, svakako se javi da provjerimo.
Ne mogu da se javim, jer mi je iskljucen broj. Nije proslo nekoliko meseci, broj je iskljucen prosle nedelje 19-og, a racun je placen 22-og. Rado bih ja zvala operatera, ali ne mogu.
Razina korisnika 3
Ne mogu da se javim, jer mi je iskljucen broj. Nije proslo nekoliko meseci, broj je iskljucen prosle nedelje 19-og, a racun je placen 22-og. Rado bih ja zvala operatera, ali ne mogu.

Dragana, javi mi broj telefona u INBOX pa ćemo provjeriti status.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako je 22.6. plaćen, uplata još zasigurno nije vidljiva (2 blagdana plus vikend).
Hvala na odgovoru, problem je rijesen. Pozdrav.

Odgovori