Homebox turbo tarifa

  • 13 Prosinac 2016
  • 38 odgovora
  • 20312 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž
U ovoj temi raspravljamo o homebox turbo tarifi.

Homebox turbo tarifa je tarifa koja nije navedena na službenim web stranicama te je dostupna određenim korisnicima na određenim lokacijama i nudi se isključivo putem posebnih prodajnih kanala i u određenim VIP centrima.

Tarifa trenutno uključuje neograničene pozive prema svim fiksnim i VIP mobilnoj mreži bez naknade za uspostavu poziva te 100 GB internet prometa po maksimalnoj brzini nakon čega se ista spušta na 1Mb/s uz noćnu opciju u kojoj je internet promet ostvaren od 00:00-08:00 h flat bez ograničenja brzine.

Trenutna mjesečna naknada za tarifu je 150 kn odnosno 130 kn za korisnike koji imaju i mobilnu pretplatničku tarifu.

Provjeru dostupnosti za tarifu je moguće zatražiti telefonski na broju 08001313

Odgovora 38

Evo da svoje iskustvo podjelim.

Nazvali me danas iz Vipa, ponudili ovu tarifu, zvuci super. Pitam ih preko telefona je li pravi flat internet ili se smanji brzina nakon odredene potrosnje. Kazu mi flat bez ikakvog ogranicenja, i posalju mi tipa s terena da mi sve objasni jer on kao bolje zna.

Dosao je i on, i isto mi kaze, nikakav limit ne postoji i mogu skinut 10 terabytea ako hocu i bit ce mi uvjek brzina do 112/40.

Procitam sada komentare i nazovem Vip sluzbu, i da, limit postoji.

Dakle lazu koliko mogu samo da vas prebace. Drzite se dalje od Vipa, a zahvaljujuci ovakvom odnosu ja cu sad nakon 20 godina koristenja Vip mobilne mreze prijeci nekoj drugoj mrezi.

Svaka vam cast, Vip.
Razina korisnika 6
Bedž
Zaboravio se na ovo: "Nije dozvoljena neovlaštena upotreba, distribucija, reprodukcija ili priopćavanje ove poruke"

Neka se pripaze oni koji prenose poruke od SZK je bi mogli još i na sudu završiti 😃
Razina korisnika 6
Bedž
Primjećujem da na internetu sada često iskače ova reklama pa me zanima da li to znači da je homebox turbo sada dostupan na svim lokacijama ili se još uvijek tarifa može dobiti samo na unaprijed određenim lokacijama?

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nažalost dobar dio nije se uspio prebaciti, ali svi smo bili tu... ista je ekipa uz pokoju pridošlicu i vjerujem da svi znamo što smo pisali :)
Pojedince su agenti uporno uvjeravali da je Flat, a SZK i ugovor i profili da se radi o 100GB...
Jedan od forumaša je testirao i iako mu je rečeno da je pravi Flat nakon 100GB brzina je pala te je rekao da će sve vratiti pošto je bio unutar roka od 14 dana.

U konačnici, tko god bio/li ti agenti, ili im je krivo rečeno, a sami se nisu potrudili proučiti što prodaju, ili namjerno lažu u nadi da ljudi niti neće potrošiti 100GB pa da neće primijetiti...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Evo tele daje terabajt, ali isto podvaljuju flat... Doduše terabajt je puno, ali i dalje nije flat. I naravno da isto postoje pravila o zaštiti mreže bla bla bla
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nerealno je očekivati pravi flat bez ikakvih ograničenja putem mobilne mreže. Jednostavno mreža ima svoje kapacitete i operateri moraju na neki način osigurati stabilan rad mreže.

Ne očekujem ja flat uopće, dapače. Samo me nervira što svi kolektivno odbijaju zvati stvari svojim imenom... čemu pisat bezbroj mb i neograničeno, ako to nije stvarno tako, ili podvaljivat flat tamo gdje ga nema... Znaš i sam da sam ja prva koja govori to što si ti napisao i "staje" na stranu operatera u smislu da se MORA čitati uvjete bez obzira na nebuloze koje makreting piše... Al očito idemo u krajnosti i podcjenjivanje zdravog razuma, jer sad je eto odjednom jedan terabajt postao bezbroj i nedostižan... I dobro kažeš Acer, promet je dosta, ali oni još nemaju neki značajan broj korisnika, nisam sigurna kako će se to ponašati kad se ljudi nakače, a Huawei počne blesirati... Ipak, opet igraju ulogu prvih i razbuđivanja scene, skok sa 100GB na terabajt je velik i pohvalan.
Razina korisnika 5
Bedž
Po meni solidna ponuda i jedna od boljih. Jedina mana je velika obračunska jedinica koja nije u skladu sa korištenjem putem wifi. Iznosi 1 MB tako da to nije ni blizu stvarnih 100 gb, da se ljudi ne pitaju zašto se brzo troši.

Noćna ju zapravo izdvaja od konkurencije.

Ali veliki minus na to što vip drži ponudu ispod stola, da korisnik mora ići na 100 i nekoju stranicu cjenika umjesto da stave na web. Ne vidim svrhu weba više kad pola toga nema gore..
Razina korisnika 6
Bedž
Kako god bilo, meni je tarifa za sada vrlo dobra, a kao što sam i prije pisao, nedostatak je što ne postoji nekakva dodatna opcija koja bi uključivala i minute prema ostalim mobilnim mrežama. Kada bi uveli i tu mogućnost, onda bi bila odlična 🙂
Razina korisnika 6
Bedž
Klasičan običaj u današnjem sistemu. Isto kao i kad ti stigne ovrha, zoveš operatera, a agent ti veli da oni nemaju više ništa s tim i da je tvoje dugovanje preuzela XY tvrtka te da se za sve informacije obratiš njima :-)

Ponudu drže ispod stola najvjerojatnije iz razloga što oprezno idu u širenje usluge te je nude na područjima gdje je manja gustoća korisnika te samim time i više slobodnih kapaciteta na odašiljačima. Svima nam je jasno da ne mogu uslugu ponuditi svima i odmah jer mrežni kapaciteti to jednostavno nebi mogli izdržati i na kraju bi smo dobili nekvalitetnu uslugu. Ja pretpostavljam da ponuda neće trajati neograničeno te će postupno određena područja na kojima se kapaciteti popune eliminirati sa liste dostupnosti u svrhu održavanja integriteta mreže.
Ja osobno pohvaljujem što su uslugu ponudili jer tako i tako moraju širiti dostupnost signala širom Hrvatske, a šteta je da se slobodni kapaciteti nedovoljno iskorištavaju. Oduvijek sam bio mišljenja da je hrpu slabije naseljenih područja jeftinije pokriti bežičnim brzim pristupom internetu nego razvlačiti kabele samo mi nije jasno zašto sve to nije krenulo puno ranije.
Razina korisnika 6
Bedž
Ja sam bio čekao 30 dana za prijenos broja iz HT-a. Na kraju se još dogodilo da su mi prebacili broj s 3 dana zakašnjenja nakon što je HT iskopčao liniju, a mom bratiću je sve odrađeno za 10 dana.
Razina korisnika 6
Bedž
Nerealno je očekivati pravi flat bez ikakvih ograničenja putem mobilne mreže. Jednostavno mreža ima svoje kapacitete i operateri moraju na neki način osigurati stabilan rad mreže.
Razina korisnika 6
Bedž
Općenilo pojam flat niti kod jednog operatera fiksnog ili mobilnog ne podrazumijeva da je nešto potpuno neograničeno bez ikakvih limita. Ovisi samo koliko visoko i na koji način su ograničenja postavljena.
Razina korisnika 6
Terabajt je zaista dosta. Mislim da jedan Bnet koji je kablovska mreža i koja bi trebala biti "najfleksibilnija" po pitanju skidanja velike količine podataka (tehnički najviše može prenijeti podataka a da se sustav ne optereti) ima manji fair usage, što znači da te mogu ograničiti kada hoće, a ovo je ipak mobilna mreža koja je najosjetljivija po pitanju zagušenja mreže tako da kapa do poda za Tele2!

Inače ja sam i preko VIP-ove Noćne jedan mjesec skinuo skoro terabajt podataka bez ikakvih problema, iako je fair usage na 150 Mb, pa eto da malo i "naš" VIP pohvalimo da nisu toliko škrti i pohlepni kao što ih stalno kudimo. Što je najgore na VIP-u uopće ne osjetiš da si skinuo neku veću količinu podataka ako imaš cca 180mbps brzinu interneta, 3-4 Noćne po par sati i skupi se terabajt dok trepneš. Sa druge strane, Tele2 sumnjam da ide brže od 35-40mbps pa će i duže trajati, iako doduše oni reklamiraju da idu do 150mbps no u praksi je to teško ostvarivo po onome što pišu njihovi korisnici.
Razina korisnika 3
Da postojale su priče od vanjskih suradnika da je flat bez ograničenja brzine, ali zaboravite na to jer nije istina.
Nakon potrošenih 100gb brzina se spušta na 1 mb/s, noćna opcija i dalje ostaje po max brzini.
Razina korisnika 3
Selk, prodavati proizvod da se u telefonskim razgovorima (od dvoje predstavnika Vipneta) obecaje jedno a u dobivenom ugovoru pise drugo:
-nije moralno
-nije u skladu sa deklarativnim korporativnim vrijednostima Vipneta,
-nije ni u skladu sa zakonom
-nije u skladu sa deklarativnim etickim vrijednostima Vipneta
Ali prema iskustvima forumasa i Vipnet korisnika drugih usluga u praksi se izgleda provodi takva politika tzv. sistem APP.
Razina korisnika 3
Nero,
- ponuda je slazem se stvarno dobra.
-uz to kod mene su Vipnet brzine nekoliko puta brze od tele2 i tcoma brzina
-FLAT je omogucen nocnom opcijom

Zasto su onda pobogu isli muljati obecavajuci ono sto ne misle ispuniti (FLAT bez ikakvih ogranicenja).

Nadalje(pisem po sjecanju),u ugovoru pise da je korisnik suglasan sa navedenim stavkama ugovora i da su mu one kao takve predstavljene u telefonskom razgovoru sa predstavnicima Vipneta i da je o njima diskutirano. U mojem primjeru Vipnet je izricito obecao jedno a u ugovoru stoji drugo.

Istina, ugovor se moze raskinuti u roku od 14 dana.

Ali,sto je u slucaju da korisniku sam ugovor i dalje odgovara u tehnickim smislu (tj. da se ne radi o pravom FLATU i da postoje ogranicenja) ?
U tom slucaju Vipnet od novih korisnika radi lazljivce (jer prema ugovoru oni su se sa svime slozili u telefonskom razgovoru iako to u stvarnosti nije tako).

Ukratko, temeljem mojeg primjera situacija se moze gledati na nacin da Vipnet od korisnika radi lazljivce, pretpostavljam imajuci na umu samo profit, a izjava na njihovom webu o korporativnim vrijednostima i postivanju zakona lijepo izgleda ali u stvarnosti je samo deklarativne prirode.
Ista prica i kod mene...lazu lopovi
Sunašce nije istina da tele 2 daje samo terabajt. Na pokućnom nakon terabajt se spušta brzina od 18-23 svaki dan na 1Mb/s, ostale sate u danu imaš normalnu brzinu koju već imaš pa možeš stvoriti još prometa. Još teru ili koliko već. Na mobu nema spuštanja ali ide spika 5GB po danu plus sms svake 2GB .... I tako bezbroj puta u danu. Dakle nije samo tera. Prouči bolje.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa da... Sve potpisujem... Ali to je danas praksa ne samo u operaterskim vodama nego bilo kakvom kupoprodajnom odnosu... Ma što kupnja, pa ljudi muljaju i o poklanjenim stvarima, a kamo li onom što pokušavaju prodati...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Fora je jedino da nije VIP nego prodavač AB...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vidila sam ja sve to, samo i dalje koriste termine koji ne opisuju njihovu uslugu, nego samo dio njihove usluge 😉 I već rekoh, ne samo Tele, nego svi operateri.
Razina korisnika 7
Bedž +3
I na tv su stavili, prepalo ih Tele
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Mihael99 - moj savjet je da nazoveš SZK i pratiš putanju do tehničara jer jedino ti oni mogu pomoć i vidjeti brzinu u sustavu, sredit eventualnu grešku.
Razina korisnika 6
Bedž
A možeš dosta toga, jedino gledanje video sadržaja u HD kvaliteti šteka i naravno preuzimanje datoteka ide sporije tj. umjesto 2-4 megabajta/s pri toj brzini download se kreće oko 100 kilobajta/s
Razina korisnika 6
Bedž
Traje čitav mjesec nonstop. Ukoliko ti se potrošnja tijekom noći obračunava te oduzima od paketa 100 GB, potraži temu u kojoj se raspravlja o problemima s noćnom opcijom.

Odgovori