Homebox turbo tarifa

  • 13 December 2016
  • 36 odgovora
  • 21029 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž +4
U ovoj temi raspravljamo o homebox turbo tarifi.

Homebox turbo tarifa je tarifa koja nije navedena na službenim web stranicama te je dostupna određenim korisnicima na određenim lokacijama i nudi se isključivo putem posebnih prodajnih kanala i u određenim VIP centrima.

Tarifa trenutno uključuje neograničene pozive prema svim fiksnim i VIP mobilnoj mreži bez naknade za uspostavu poziva te 100 GB internet prometa po maksimalnoj brzini nakon čega se ista spušta na 1Mb/s uz noćnu opciju u kojoj je internet promet ostvaren od 00:00-08:00 h flat bez ograničenja brzine.

Trenutna mjesečna naknada za tarifu je 150 kn odnosno 130 kn za korisnike koji imaju i mobilnu pretplatničku tarifu.

Provjeru dostupnosti za tarifu je moguće zatražiti telefonski na broju 08001313

Odgovora 36

@Mihael99
Kada si potpisao ugovor, odnosno kada si počeo koristiti uslugu?
Vjerujem da je sada u novom mjesecu sve OK sa brzinom.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Mihael99 - moj savjet je da nazoveš SZK i pratiš putanju do tehničara jer jedino ti oni mogu pomoć i vidjeti brzinu u sustavu, sredit eventualnu grešku.
Imam ovu tarifu, i već nekoliko dana brzina ne prelazi 1Mbps, na stranici routera prikazuje pod trenutni mjesec potrošeno je 33.16gb od mogućih 100gb i da je signalna traka puna, ali brzina ne raste čak ni od 0:00-08:00 i konstantno je na 1Mbps, na routeru uredno blica lampica koja govori da se radi o 4G mreži i antene su uredno postavljene, do prije 3 dana je sve bilo odlično i bez zamjerke i brzina bi obično bila 50 pa do 70Mbps, ja jesam heavy user ali od kad imam ovu tarifu samo sam jednom potrošio svih 100gb tako da je ovih 1Mbps jako razočaravajuće, imajte na umu da je ovo napisano 29.09. i da sam potrošio samo 33gb a brzina je pala. Slao sam poruke na fb ali VIP nikako odgovoriti i reći o čemu se zapravo radi, čak sam im i priložio i sliku kao dokaz da nije prijeđeno ograničenje od 100gb (a stavit ću je i ovdje). Zahtjevam nekakav odgovor i dali je netko od vas imao ovo iskustvo? Hvala!!
Razina korisnika 7
Bedž +4
Poz! Istekla mi se stara internet tarifa uzeo bi homebox turbo pa me zanima dal mogu uzeti samo tarifu bez uređaja pošto mi je uređaj ostao od prijašnje tarife?
Razina korisnika 6
Bedž +4
Da, da vidjeh i na tv-u 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
I na tv su stavili, prepalo ih Tele
Razina korisnika 4
@relativity na gotovom svim lokacijama 😃
Razina korisnika 6
Bedž +4
Primjećujem da na internetu sada često iskače ova reklama pa me zanima da li to znači da je homebox turbo sada dostupan na svim lokacijama ili se još uvijek tarifa može dobiti samo na unaprijed određenim lokacijama?

U uvijetima korištenja Turbo tarife stoji "5. Pretplatnici usluge mogu biti fizičke i pravne osobe.
Homebox/Officebox Turbo tarife dostupne su za aktivaciju u promotivnom periodu od 25.4.2016. do 30.4.2017."

Za sada mi iz VIP-a nisu ništa na ovo odgovorili. Postavio sam im pitanje na facebooku.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Općenilo pojam flat niti kod jednog operatera fiksnog ili mobilnog ne podrazumijeva da je nešto potpuno neograničeno bez ikakvih limita. Ovisi samo koliko visoko i na koji način su ograničenja postavljena.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vidila sam ja sve to, samo i dalje koriste termine koji ne opisuju njihovu uslugu, nego samo dio njihove usluge 😉 I već rekoh, ne samo Tele, nego svi operateri.
Sunašce nije istina da tele 2 daje samo terabajt. Na pokućnom nakon terabajt se spušta brzina od 18-23 svaki dan na 1Mb/s, ostale sate u danu imaš normalnu brzinu koju već imaš pa možeš stvoriti još prometa. Još teru ili koliko već. Na mobu nema spuštanja ali ide spika 5GB po danu plus sms svake 2GB .... I tako bezbroj puta u danu. Dakle nije samo tera. Prouči bolje.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Traje čitav mjesec nonstop. Ukoliko ti se potrošnja tijekom noći obračunava te oduzima od paketa 100 GB, potraži temu u kojoj se raspravlja o problemima s noćnom opcijom.
na homeboxu turbo sam trenutno. nije mi jasno to sa noćnom opcijom, da li ona počinje kad se potroši tih 100gb ili traje nonstop tijekom mjeseca od 24 do 08h? evo sad je 2 u noći i ugasio sam pa upalio ruter, nisam još potrošio 100gb i skidam neki film i u statistikama pregleda potrošnje vidim da se trenutno skidanje uračunava u potrošnju za ovaj mjesec?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nerealno je očekivati pravi flat bez ikakvih ograničenja putem mobilne mreže. Jednostavno mreža ima svoje kapacitete i operateri moraju na neki način osigurati stabilan rad mreže.

Ne očekujem ja flat uopće, dapače. Samo me nervira što svi kolektivno odbijaju zvati stvari svojim imenom... čemu pisat bezbroj mb i neograničeno, ako to nije stvarno tako, ili podvaljivat flat tamo gdje ga nema... Znaš i sam da sam ja prva koja govori to što si ti napisao i "staje" na stranu operatera u smislu da se MORA čitati uvjete bez obzira na nebuloze koje makreting piše... Al očito idemo u krajnosti i podcjenjivanje zdravog razuma, jer sad je eto odjednom jedan terabajt postao bezbroj i nedostižan... I dobro kažeš Acer, promet je dosta, ali oni još nemaju neki značajan broj korisnika, nisam sigurna kako će se to ponašati kad se ljudi nakače, a Huawei počne blesirati... Ipak, opet igraju ulogu prvih i razbuđivanja scene, skok sa 100GB na terabajt je velik i pohvalan.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Terabajt je zaista dosta. Mislim da jedan Bnet koji je kablovska mreža i koja bi trebala biti "najfleksibilnija" po pitanju skidanja velike količine podataka (tehnički najviše može prenijeti podataka a da se sustav ne optereti) ima manji fair usage, što znači da te mogu ograničiti kada hoće, a ovo je ipak mobilna mreža koja je najosjetljivija po pitanju zagušenja mreže tako da kapa do poda za Tele2!

Inače ja sam i preko VIP-ove Noćne jedan mjesec skinuo skoro terabajt podataka bez ikakvih problema, iako je fair usage na 150 Mb, pa eto da malo i "naš" VIP pohvalimo da nisu toliko škrti i pohlepni kao što ih stalno kudimo. Što je najgore na VIP-u uopće ne osjetiš da si skinuo neku veću količinu podataka ako imaš cca 180mbps brzinu interneta, 3-4 Noćne po par sati i skupi se terabajt dok trepneš. Sa druge strane, Tele2 sumnjam da ide brže od 35-40mbps pa će i duže trajati, iako doduše oni reklamiraju da idu do 150mbps no u praksi je to teško ostvarivo po onome što pišu njihovi korisnici.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Nerealno je očekivati pravi flat bez ikakvih ograničenja putem mobilne mreže. Jednostavno mreža ima svoje kapacitete i operateri moraju na neki način osigurati stabilan rad mreže.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Evo tele daje terabajt, ali isto podvaljuju flat... Doduše terabajt je puno, ali i dalje nije flat. I naravno da isto postoje pravila o zaštiti mreže bla bla bla
Ista prica i kod mene...lazu lopovi
Evo da svoje iskustvo podjelim.

Nazvali me danas iz Vipa, ponudili ovu tarifu, zvuci super. Pitam ih preko telefona je li pravi flat internet ili se smanji brzina nakon odredene potrosnje. Kazu mi flat bez ikakvog ogranicenja, i posalju mi tipa s terena da mi sve objasni jer on kao bolje zna.

Dosao je i on, i isto mi kaze, nikakav limit ne postoji i mogu skinut 10 terabytea ako hocu i bit ce mi uvjek brzina do 112/40.

Procitam sada komentare i nazovem Vip sluzbu, i da, limit postoji.

Dakle lazu koliko mogu samo da vas prebace. Drzite se dalje od Vipa, a zahvaljujuci ovakvom odnosu ja cu sad nakon 20 godina koristenja Vip mobilne mreze prijeci nekoj drugoj mrezi.

Svaka vam cast, Vip.
Razina korisnika 6
Bedž +4
A možeš dosta toga, jedino gledanje video sadržaja u HD kvaliteti šteka i naravno preuzimanje datoteka ide sporije tj. umjesto 2-4 megabajta/s pri toj brzini download se kreće oko 100 kilobajta/s
što se sve može s tih 1Mb/s po netu? zanima me koliko je to u praksi brzo i koji se sadržaji sve mogu otvarati?
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ja sam bio čekao 30 dana za prijenos broja iz HT-a. Na kraju se još dogodilo da su mi prebacili broj s 3 dana zakašnjenja nakon što je HT iskopčao liniju, a mom bratiću je sve odrađeno za 10 dana.
Razina korisnika 3
Koliko dugo treba cekati da se prenese stari fiksni broj na homebox? Broj je isto bio u vipu preko parice, i za tu pretplatu podnesen je zahtjev za raskid. Proslo je 14 dana od kada mi je aktiviran homebox.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Zaboravio se na ovo: "Nije dozvoljena neovlaštena upotreba, distribucija, reprodukcija ili priopćavanje ove poruke"

Neka se pripaze oni koji prenose poruke od SZK je bi mogli još i na sudu završiti 😃

Odgovori