Riješeno

Homebox povrat unutar 15 dana?

  • 29 June 2020
  • 6 odgovora
  • 423 pregleda

Zašto nije moguće vratiti homebox u slučaju nezadovoljstva unutar 15 dana ako je ugovor potpisan na prodajnom mjestu A1?

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 30 June 2020, 11:15

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3

Zakonski rok od 14 dana je rok za povrat i raskid ugovora sklopljenih na daljinu (web, teleprodaja), a ne na prodajnom mjestu.

Ok, ali kakve veze ima kako sam ga kupio ako nisam zadovoljan i želim ga vratiti u zakonski propisanom roku prema zakonu o zaštiti potrošača?

Pa auto možeš vratiti u roku 15 dana od kupnje.. I ne trebaš ni imat neki konkretan razlog..

Razina korisnika 7
Bedž +3

PRAVO POTROŠAČA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Da napomenem da ako HB sklopiš ugovorom na daljinu, platiš dane koje si uslugu koristio.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Igor.starcic, čime si točno nezadovoljan po pitanju Homebox usluge? 

Pozdrav @A1_IvanaM ,

očekivao sam da ću imati veću brzinu od one koju mi pruža adsl.. A max mi je 20 down 5-6 up.. bio sam uvjeren od strane prodajnog predstavnika da će to biti barem duplo i sad imam nešto šta ne zadovoljava moje potrebe a nemogu ga vratiti bez "penala" jer nije kupljen web ili teleprodajom i to u petak 26.06.

Jel postoji kakva opcija za riješenje na obostrano zadovoljstvo ili ću morati otići kao nezadovoljan korisnik?

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Igor.starcic predalažem da se javiš tehničkoj podršci na 0800 091 091 kako bi kolege napravili može li se štogod napraviti po pitnaju brzine. Ili nam pošalji privatnu poruku sa svojim podacima [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] pa mi proslijedimo prijavu, a tehničari te nazovu povratno. Raskid unutar zakonskog roka moguć je samo za ugovore sklopljene na daljinu, kako je gogsi1975 ranije pojasnio. 

Odgovori