Zašto nije moguće vratiti homebox u slučaju nezadovoljstva unutar 15 dana ako je ugovor potpisan na prodajnom mjestu A1?
Najbolji odgovor od A1_Sunchica
Pogledaj originalZašto nije moguće vratiti homebox u slučaju nezadovoljstva unutar 15 dana ako je ugovor potpisan na prodajnom mjestu A1?
Najbolji odgovor od A1_Sunchica
Pogledaj originalZakonski rok od 14 dana je rok za povrat i raskid ugovora sklopljenih na daljinu (web, teleprodaja), a ne na prodajnom mjestu.
Ok, ali kakve veze ima kako sam ga kupio ako nisam zadovoljan i želim ga vratiti u zakonski propisanom roku prema zakonu o zaštiti potrošača?
Pa auto možeš vratiti u roku 15 dana od kupnje.. I ne trebaš ni imat neki konkretan razlog..
PRAVO POTROŠAČA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Da napomenem da ako HB sklopiš ugovorom na daljinu, platiš dane koje si uslugu koristio.
Pozdrav
očekivao sam da ću imati veću brzinu od one koju mi pruža adsl.. A max mi je 20 down 5-6 up.. bio sam uvjeren od strane prodajnog predstavnika da će to biti barem duplo i sad imam nešto šta ne zadovoljava moje potrebe a nemogu ga vratiti bez "penala" jer nije kupljen web ili teleprodajom i to u petak 26.06.
Jel postoji kakva opcija za riješenje na obostrano zadovoljstvo ili ću morati otići kao nezadovoljan korisnik?
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.