Homebox potrošnja prometa

  • 5 May 2017
  • 13 odgovora
  • 12776 pregleda

Kada nazovem 0800091091 da provjerim koliko sam potrošio prometa od mojih mjesečnih 30 GB preko Homeboxa govori mi da je potrošeno 23 GB a ja znam da nisam toliko potrošio u samo pet dana od početka ovoga mjeseca pa me zanima jel moguće putem E-maila dobiti ispis od VIP-a na šta je potrošeno tih 23 GB i jel mi netko drugi upao u Homebox mrežu pa potrošio tih 23 GB umjesto mene ono jel mi netko može pomoći ono stvarno bi mu bio jako jako zahvalan?!

Odgovora 13

gdje mogu to naci da vidim koliko sam potrosio gigabajta nemogu to naci
Zahvaljujem ti se na pomoći, vremenu i informacijama.
O takvim stvarima je dosta nezahvalno govoriti jer svaki video nije isti, pa evo jedan C/P sa weba:
10 minutni video ovisno o kvaliteti...
2160p video : 20000 *60*10/8/1024 = 1465 MB
1440p video : 8913 *60*10/8/1024 = 653 MB
1080p video : 3774*60*10/8/1024 = 277 MB
720p video : 3000*60*10/8/1024 = 220 MB
480p video : 1000*60*10/8/1024 = 73 MB
360p video : 721*60*10/8/1024 = 53 MB
240p video : 377*60*10/8/1024 = 27.6 MB
144p video : 80*60*10/8/1024 = 5.8 MB.

Web stranice nebih komentirao, jer su stvarno prevelike razlike u sadržaju. Nadam se da će se uključiti netko od forumaša i iznijeti ti svoja iskustva.
Samo bi te još pitao jel moguće saznati ili jel ti možda znaš koliko MB-a naprimjer potroši jedan video od 10 minuta na YouTube-u i kakve vrste internet stranica odnosno sadržaja troše najviše MB-a i GB-a?!
Taj uređaj nažalost nema mogućnost ograničenja, ali možeš vidjeti sve uređaje koji su spojeni (ili bili spojeni) na njega Početna -> Informacije o proizvodu , kao i ostvaren promet Početna ->Pregled.
Model je E5172As-22
A koji ti uređaj imaš? Sigurno si dobio Priručnik za korisnike u kojem piše na kojoj IP adresi je sučelje routera. Samo ZTE MF 283+ uređaj ima mogućnost ograničenja potrošnje podataka.
Kada otvorim 192.168.1.1 nigdje mi toga nema ili ja to ulazim u krivo sučelje?!
Ograničenje i podsjetnik se podešava pod Informacije -> Post. ogranič. poda
Marko mogu li naprimjer namjestiti da me se upozorava nakon svake potrošnje prometa od 1 GB i ako se može kako da to namjestim?!
Bok @SSVUL84

ako se ulogiraš u korisničko sučelje Homeboxa, tamo možeš vidjeti MAC adrese / uređaje koji su spojeni na tvoj Homebox kao i trenutni promet (potrošnju) podataka koji je prošao kroz Homebox.
Sami uređaj ima mogućnost upozorenja kod dostignutog određenog prometa.
Vipnet ne može znati kakve su želje korisnika i radi li korisnik svjesno promet.
To su mi rekli i agenti kada sam zvao službu za korisnike samo šta mi to sada vrijedi kada je 23 GB otišlo u vjetar a najgore od svega je što nemam pojma jesam li ja kriv, jel mi netko drugi ušao u mrežu ili je to neka pogreška VIP-a i zašto nema ama baš nikakvog upozorenja kada je riječ o tako ozbiljnim stvarima jer nitko tko ima tu opciju od 30 GB mjesečne potrošnje nije toliko lud ili blesav da u četiri dana potroši skoro svu mjesečnu potrošnju a šta da radiš sa 7 GB do ostatka mjeseca i to na cijelu obitelj i još nam je ovo prvi put da nam se ovo događa a opet nikakva reakcija od VIP-a i mišljenja sam da se to što brže treba popraviti jer uopće nije u redu. P.S. Hvala na odgovoru.
Razina korisnika 4
Ono što je meni poznato je to da se provjera potrošnje MBa može dobiti tek nakon što je kreiran račun za protekli mjesec, time i specifikacija i nažalost ništa prije.

Odgovori