Riješeno

Homebox

  • 10 January 2019
  • 19 odgovora
  • 2579 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Zašto ja kao stari korisnik homeboxa ako produžim ugovor plaćam mjesečno 165kn, a novi korisnici 145kn? Zar nije pravilo da ako produžiš ugovor uvjeti, tj pogodnosti iz prvog ugovora ostaju tj i dalje plaćam 150kn? Zar ja ili moje kune vrijede manje nego novog korisnika, zar moja "vjernost" ne vrijede ništa?
icon

Najbolji odgovor od luftinspektor 25 January 2019, 15:57

Pogledaj original

Odgovora 19

Oni tako vole poslovat, baci homebox i raspitaj se za nešto pametnije.
Razina korisnika 1
Pozdrav Jasna,
trenutne promocije određuje takve uvjete, to ne znači da si nam manje vrijedna.
Prati nas i dalje za nove promocije, sigurna sam da će biti nešto što će ti više odgovarati :)
Anita
Ugovor po manjoj cijeni možeš ishoditi ovako:

odeš na prodajno mjesto s osobnom iskaznicom (usluga valjda glasi na tebe).

Zatražiš prekid usluge. (ne uzimaš promotivne laptope, tablete igračke itd. jer su preskupi)

Isprintaju ti papir na kojem je broj koji trebaš nazvati i broj koji trebaš pročitati operateru koji ti se javi (kao neki broj ugovora).

Kažeš: želim novi homebox ugovor po cijeni 135kn (meni su danas ponudili po 125kn 🙂 ).

Napomeneš i kakav router želiš (Alcatel ne prikazuje broj pozivatelja, ako ti je to bitno, Huawei ima samo jedan LAN port, ako ti je bitno. ZTE283 je po meni jedini ok od tih koje nude. Kažeš da hoćeš taj. Pitaju te br. osobne iskaznice. Kažeš na koju adresu želiš dostavu (dostavlja neki UPS ili slično, ovisi di živiš). Na kraju te pitaju OIB. Gotovo.

Tvrde da šalju za 7-10 dana. Meni je došlo za 5 dana.
Kad dostavljač donese trebaš imat 9 kuna. Dostavljač daje paket isključivo osobi na koju glasi jer u tom trenutku potpisuješ ugovor. Trebaš imat osobnu iskaznicu. Pročitaj ugovor. (iznos na koji ste se dogovorili možda neće pisati 135kn nego 145, jer je tih 10kn promocija....bla, bla, al kad dođe prvi račun... vidjet ćeš da je onako kako je dogovoreno.

Kad dostavljač ode, popiješ nešto jer još nije kraj. Ako imaš wifi korisnika, npr. par mobitela, laptopa... najlakše je isprogramirati novi outer tako da wifi postavke budu kao na starom jer će se onda sve samo spojiti. Ugasiš stari router. Upliš novi i isprogramirš ga. (wifi, spojiš telefon itd.) Uzmeš mobitel i nazoveš tehničku službu, jer ako ti se broj nije promijenio znači da je u novom routeru sim kartica koja nije aktivirana. Tražiš da ti akiviraju. Tvrde da će bit kroz par sati, meni je bilo kroz cca 2 sata.

Ovo je moje iskustvo od pred dva tjedna.
bye
Ovo mi se čini jako dobro, samo neznam da li da čekam da postojeći ugovor izađe ili je to potrebno napraviti prije isteka sadašnjeg ugovora?
Postoji neko pravilo, koje je kao i većina važnih stvari zakamuflirano u bespućima interneta (pogledaj linkove koje dobvaju korisnici na svoja pitanja, te se stranice i lokacije ne mogu dosegnuti pretraživačem interneta)... nažalost prijelaz u drugu tarifu obično je moguć ili kratko prije isteka, kad o tebi brine služba za zadržavanje kupaca ( ima neko službeno drugo ime), ili po isteku. Pitaj SZK. (kad ugovor istekne nastavlja se usluga do otkazivanja, mozda ti i ukinu popust ako su ti ga dali za trajanja ugovora... )
0800 42 65 nazovi
Zanima me kako ukljuciti hombox,danas mi je stigo
Evo ovako: Raspakiraj sastavne djelove. (antene ne treba). Dio Homebox routera na kojem su podaci o korisničkom imenu, lozinki, IMEI itd. slikaj mobitelom da stalno ne preokreces aparat 😁.

Sam uređaj ima priključak za napajanje, to je slično kao kod mobitela, naki ispravljač i kablić, tu nemožeš pogriješiti.. Ispravljač u struju, drugi dio kablića u HB.

Na uređaju su priključci (jedan ili dva) za spajanje telefona. Tzv. kućni telefon žicom spojiš u priključnicu (RJ11) to je ona uža, sa 4 pina. U široku RJ45 (LAN) spajaš kablić čiji drugi dio se spaja na računalo. tzv. "LAN port, Ethernt, već pod kojim imenom ga znaš 🙂. Kablić, to je onaj deblji od telefonskog, utakneš u HB, npr. na mjesto br. 1, utičnica je obično žuta (al ne mora biti). Upališ računalo, upališ HB. Na laptopu je obično samo jedan priključak za LAN, nećeš pogriješiti.

Ako ćeš koristiti samo telefon, ovdje je gotovo kraj instalacije, a LAN nam treba samo za promjenu administratorskog passworda.

Ako nećeš koristiti bežični internet, spajanjem LAN kabela u laptop također smo blizu kraja.

U oba slučaja bilo bi dobro promijeniti administratorski password.

Ako je važan bežični internet, tzv. WIFI.... nastavimo...

Sam HB treba par minuta da se probudi... ne žuri. Uzmi korisnički priručnik i vidi na koju adresu se trebaš spojiti, dvije su mogućnosti 192.168.0.1 ili 192.168.1.1

Kad se HB oživio, u svom omiljenom browseru (npr. firefox, chrome, safari, opera, svejedno) utipkaj jednu od ove dvije adrese. Dobit ćeš polje za upis administratorskog passworda.

Čitaj uputstvo, ili gledaj sliku na mobitelu i upiši password za administratora.

Sada upiši postavke za bežično spajanje, (Settings, WIFI settings).

Wifi - Enable,(promijeni ime bežične mreže (SSID) iz onih bezveznih brojeva i slova u ono kako želiš da ti se zove mreža, npr. Goga-Home (🙂). Aki si već imala router preko kojeg su se spajali mobiteli, tableti, laptopi na internet, možda nije loša ideja da koristiš iste podatke, tako se ni jedan uređaj neće morati ponovo registrirati na bežičnu mrežu. U tom slučaju ime mreže i lozinka moraju biti isti kao prije.

Ako sve radiš iznova - svakako nove podatke zapiši u knjižicu iz koje čitaš uputstva ili gdje hoćeš.
Za tip enkripcije odaberi jednu od ponuđenih opcija, ali nikako "None" "Otvoreno" isl. nego nešto od onog WPA2(AES)-PSK, po želji. Ostalo uglavnom ostavljaš nepromijenjeno.

Još ostaje promijeniti password za root tj. administrator korisnika. To ćeš koristiti kad nešto mijenjaš, ako ikada, ali ako ga ne zapišeš jedini način ponovom ulasku u administraciju je reset na tvorničke postavke, spajalicom kroz malu rupicu uz koju na HB uređaju piše "reset".😬

Promjena passworda za administratora opisana je u priručniku (kod zte283 homeboxa npr. settings, device settings), pojave se tri polja za upis, u postojeće upišeš ono sa slike na mobitelu (😉), a onda dva puta nešto svoje novo, koje si zapišeš negdje. Potvrdiš (Apply, ili nešto na hrvatskom, uredu ili tak).

Sada HB resetiraš isključivanjem i ponovnim uključivanjem bilo na gumb ili utikačem iz struje.
Ponavalja se onaj period buđenja uređaja, kad sve lampice zasvijetle - spreman je.

Pogledaj priručnik, ako sve lampice nisu aktivne, možda još sim kartica nije aktivna (crveno svjetlo, ili ugašena lampica). U tom slučaju zoveš SZK i oni ti kažu jel aktivacija u tijeku, ili ju pokrenu. Može potrajat par sati. Lampica s telefonskom slušalicom je neaktivna ako ne telefoniraš.

Kad su prisutni signali mreže, npr. sve lampice plave, spremni smo za internet i telefon.

Voila! Proba: mobitel možeš sada spojiti na svoju novu mrežu. Za spajanje laptopa izvadiš iz laptopa onaj "LAN" kabel ili iz HB-a onaj deblji kabel koji je spojen u priključnicu LAN1.

p.s. antenice koje dođu s uređajem za početak ostavi u kutiji.

sretno!
Hvala puno,puno ste pomogli!!
Posto mi je dosao hombox doma,dali ga sama ukljucujem ili ce netko ga doci ukljucit,jer mi nijd nista jasno,a i nemam broja da nazovem.
Slobodno napravi kako gore piše. Nitko neće doći ako ga ne pozoveš 😉.
Predviđeno je da korisik ( to si ti ), uključi taj aparat u struju i gotovo.
Bez straha ... javi kako ide.
Rjeseno hombox ukljucen,super radi i telefon,samo ato je drugi br fiksnog,to nerazumijem,zvala sam sluzbu za korisnike i kazu,dok se broj neprenese,ovo je kao trenutni broj.Dali ko zna ,kaki je kod njega bilo?
Razina korisnika 4
Bedž +4
Pricekaj, trebalo bi biti kako kazu. Ako i ne, ma pusti ako telefon ne koristis puno jer vecini je u homeboxu prioritet brzina interneta.
Da al treba mi fiksni,i da ostane stari broj,da skuzila sam da je svima bitna brzina i to,
Nažalost prijenos broja ne ide baš glatko, tj. to je koordinirana akcija telekoma iz kojeg prenosiš broj i novog telekoma (a1). Ako još imaš stari telefon (za kontrolu 😉), kad on izgubi signal linije za slobodno biranje, onda se nekaj počelo dešavat... drugi način provjere je da povremeno s mobitela nazoveš svoj stari broj. Ako zazvoni aparat koji je spojen na homebox ... eto ga! Do tada možeš koritit novi telefon, uz napomenu da ljudi neće znat po broju tko ih zove, al to riješiš jednostavno; kažeš " ovdje Ja, Ta i Ta" 😎

Molim vas pomoć. Jučer sam dobio novi uređaj jer stari nije radio i to HUAWEY B315s-22. I sad problemi. Nakon dodavanja uređaja na laptop, počeo mi se gubiti internet i nikako se opet spojiti dok nisam ponovo pokrenuo laptop. Ukratko, laptop uopće ne može pronaći uređaj i spojiti se preko wi-fi . Samo da napomenem da na mobu sve radi ok, što znači da je negdje problem u laptopu.

Razina korisnika 7
Bedž +3

@ervin2809 - stariji laptop, stariji sistem?

Gogsy1975, nije stari laptop. Naprotiv, star je godinu dana. Acer sa Windows 10

Razina korisnika 7
Bedž +3

@ervin2809 - poslao sam ti privatnu poruku.

Odgovori