Riješeno

Hoće li dolaziti nove mobilne tarife za blagdane 2018

  • 30 November 2018
  • 7 odgovora
  • 560 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš početnik
  • 40 odgovora
Hoće li dolaziti ili se mijenjati postojeće tarife možda za blagdane 2018
icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 30 November 2018, 20:51

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 6
Bedž +4
Jako su male šanse za to. Ovo nije period u kojem A1 uobičajno predstavlja nove tarife.
Ne i neće uvesti e sim, jer su sami sebi dovoljni....mobilne tarife ih ne zanimaju trenutno. Bitno je da su tarife preko 100 Kn.
Razina korisnika 1
Bedž +2
Savjetujem da pogledaš našu ponudu na https://bit.ly/2P442pn (pretplata), ili na https://bit.ly/2NbRN8t (bonovi), vjerujem da ćeš pronaći tarifu koja će ti odgovarati u svakom pogledu.
Ja savjetujem da pogledaš moje postove na ovom forumu i provjeriš što sve koristim na A1 mreži, pa onda složi ponudu za me zadržiš na A1. Osim dobre cijene hoću e-sim, neću uređaje. Krajem godine biram i 24 mjeseca potpisujem i plačam usluge telekoma.
Također, nakon ne znam koliko poziva službi za korisnike i razgovora te objašnjavanja da mi treba SAMO povoljna tarifa BEZ kupnje uređaja desilo se to da sam podnio zahtjev za prijenos broja i sad me čisto zanima kakve će sad bit ponude za zadržavanje korisnika (LOL). Žalosno je to da je promjenom branda došlo do totalnog pogoršanja usluge, a o brizi za postojeće korisnike nema svrhe razgovarati jer nje NEMA!!!.

Pozdrav
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Basa - pozivi s tvoje strane prema SZK i "idem u drugu mrežu" ne pomažu. Ili oni ponude kao što su meni mjesec dana prije isteka ili te zovu kad vide da si zatražio prelazak na drugu mrežu. Ili te uopće ne zovu ako im mjesečno malo značiš. 😉
@gogsy1975 bit će da je ovo zadnje, hahahahaha. Vidiš recimo imao sam istu situaciju sa Bnet-om, koje sam u 3 navrata zvao i tražio produženje ugovora pod istim uvjetima koje sam dobio prije 2 godine (instalacija prošla kvartom, dobio internet u pola cijene). Nedugo nakon trećeg poziva zaprimio sam poziv Službe za zadržavanje korisnika Bnet-a gdje smo konstatirali da sam uredni platiša, nikad opomene, te su pripremili ponudu za sljedeće dvije godine uz povećanje brzine (sa 120 na 150), a ta cijena je ukupno 4,5 kn viša od trenutne. Sretno sam je prihvatio i nastavljam dalje kao njihov zadovolji korisnik sljedeće dvije godine. Nažalost, kad pogledam vlasnika Bnet mreže, a to je A1, strah me pomisliti što će biti za dvije godine, prvo što mi pada na pamet je da moji mjesečni iznosi njima ništa ne znače (ako ćemo po tome gledati)??? Budemo vidjeli, to je nadasve daleko, ali se iskreno nadam da će u A1 doći do neke promjene prema postojećim korisnicima.

Odgovori