Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalGREŠKE NA RAČUNIMA
Znalo se dogoditi pogotovo pri produženju, kada nešto mijenjam ili dodajem. Iz tog razloga taj prvi račun dobro provjerim, dalje je sve rutina bez nekih neočekivanih iznenađenja. Ako je greška, reklamiram i to mi se umanji na slijedećem računu.
Ma da. To je razumljivo jer greške uvijek su moguće. Ipak to sve za računalo pripremaju ljudi.Kod mene je nastala greška u prelasku ne ugovor višeg cijenovnog ranga,ali mi je taj trio paket ,koji je promjenjen na polovoni mjeseca,došao skuplje nego da sam cijeli mjesec imao skupi trio. Osim toga,iako sam izričito odustaood "balkanskog paketa" i to je navedeno i u novom ugovoru,isti mi je obračunat. Ja čak i nemam pristup istome na TV ali mi je na računu obračunat. No dobro. Greške su moguće,zato treba ipak prekontrolisati račun. Priznaje VIP preplaćeni račun i kasnije dostavlja umanjeni,ali ja ipak volim kad mi je račun svaki mjesec isti pa sam onda na miru.Kvalitet prijenosa preko telefonske parice me zadovoljava kao i brzina 20 mbs. Sa cijenom sam isto zadovoljan,mada bi u ugovorima trebalo navesti da je navedena cijena,u ponudi, BEZ PDV jer je konačna 25% veća. No to rade svi pa može i VIP. Eto toliko o tome.Ako netko ima loše iskustvo,bilo bi dobro napisati ,tek toliko da se zna i možda obrati više pažnje na račune
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.