Riješeno

GREŠKE NA RAČUNIMA

  • 14 October 2017
  • 2 odgovora
  • 384 pregleda

Jeste li imali kakve greške na računima,koje bi,da ih niste primjetili,platili ni krivi ni dužni
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 17 October 2017, 07:50

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Znalo se dogoditi pogotovo pri produženju, kada nešto mijenjam ili dodajem. Iz tog razloga taj prvi račun dobro provjerim, dalje je sve rutina bez nekih neočekivanih iznenađenja. Ako je greška, reklamiram i to mi se umanji na slijedećem računu.
Ma da. To je razumljivo jer greške uvijek su moguće. Ipak to sve za računalo pripremaju ljudi.Kod mene je nastala greška u prelasku ne ugovor višeg cijenovnog ranga,ali mi je taj trio paket ,koji je promjenjen na polovoni mjeseca,došao skuplje nego da sam cijeli mjesec imao skupi trio. Osim toga,iako sam izričito odustaood "balkanskog paketa" i to je navedeno i u novom ugovoru,isti mi je obračunat. Ja čak i nemam pristup istome na TV ali mi je na računu obračunat. No dobro. Greške su moguće,zato treba ipak prekontrolisati račun. Priznaje VIP preplaćeni račun i kasnije dostavlja umanjeni,ali ja ipak volim kad mi je račun svaki mjesec isti pa sam onda na miru.Kvalitet prijenosa preko telefonske parice me zadovoljava kao i brzina 20 mbs. Sa cijenom sam isto zadovoljan,mada bi u ugovorima trebalo navesti da je navedena cijena,u ponudi, BEZ PDV jer je konačna 25% veća. No to rade svi pa može i VIP. Eto toliko o tome.Ako netko ima loše iskustvo,bilo bi dobro napisati ,tek toliko da se zna i možda obrati više pažnje na račune

Odgovori