Koristim mobitel M tarifa,božićni router internet već 3 godine,TV satelit
Nikad nije bilo problema ni najmanji.
Račun mi dolazi na e-mail placam ih pomoću opcnih uplatice u mojoj A1 aplikaciji imam podatke o racun za određeni mjesec.
Račun za 11/18 mjesec san platio 07.01.2019.
Do dan danas nije proknjižena upata zvao sam al javit ce se slobodni agent cekao sam po pola sata i odustao preko maila a vas odgovor treba docekati.
Ja pokusavam svoje obveze izvršavati.
Svaki dan mi dolazi sms o dugu da ce prekinuti liniju.
U petak sam bio u A1 centru gospodin mi je rekao da nemoze nista da na 0800 091091 ali vas je nemoguce dobit a ni mail nema odgovor.
Vi stvarno drzite do svojih korisnka .
Ako ti se danas netko ovdje ne ponudi provjeriti (u što čisto sumnjam), probaj na FB pisat i sutra odmah ujutro zovi SZK i direktno odjel za račune pa neka provjere. Zna ponekad kasniti i biti do app-a.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.