dug

  • 2 February 2019
  • 2 odgovora
  • 384 pregleda

Koristim mobitel M tarifa,božićni router internet već 3 godine,TV satelit
Nikad nije bilo problema ni najmanji.
Račun mi dolazi na e-mail placam ih pomoću opcnih uplatice u mojoj A1 aplikaciji imam podatke o racun za određeni mjesec.
Račun za 11/18 mjesec san platio 07.01.2019.
Do dan danas nije proknjižena upata zvao sam al javit ce se slobodni agent cekao sam po pola sata i odustao preko maila a vas odgovor treba docekati.
Ja pokusavam svoje obveze izvršavati.
Svaki dan mi dolazi sms o dugu da ce prekinuti liniju.
U petak sam bio u A1 centru gospodin mi je rekao da nemoze nista da na 0800 091091 ali vas je nemoguce dobit a ni mail nema odgovor.
Vi stvarno drzite do svojih korisnka .


Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako ti se danas netko ovdje ne ponudi provjeriti (u što čisto sumnjam), probaj na FB pisat i sutra odmah ujutro zovi SZK i direktno odjel za račune pa neka provjere. Zna ponekad kasniti i biti do app-a.
Razina korisnika 1
Bedž +1
Zatvorio, ako nisi u međuvremenu riješio problem, molim te da nam se javiš putem privatne poruke OVDJE kako bi izvršili detaljnu provjeru.

Odgovori