Riješeno

Dostava

  • 24 November 2020
  • 5 odgovora
  • 248 pregleda

Pozdrav, naručio  sam uređaj na webshopu prije više od tjedan dana pa me zanima gdje je kod vas zapelo? Podaci su vam poslani na privatnu poruku 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 25 November 2020, 13:27

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @sandi1308, upravo sam ti odgovorio u inboxu :)

Znači po trackingu kaže da je pokušaj isporuke bio u petak na moju adresu u sesvetskom kraljevcu i da nikoga nije bilo, iako sam ja u petak bio cijeli dan doma. Nadalje kazu da moram po paket u graberje ivanecko u postu jel je posiljatelj naveo krivu adresu,  a ja sam u Sesvetskom Kraljevcu. 

Sad vi kao pošiljatelj trebate s njima riješiti. 

Razina korisnika 1
Bedž +3

@sandi1308 Novi ugovor s uređajem se prema HAKOM odredbi dostavlja isključivo na adresu s osobne iskaznice. Ona je tu radi zaštite korisnika od neželjenih ugovora. Pretpostavljam da je tvoja adresa s osobne onda u Graberju i nisi je mijenjao prilikom preseljenja?

Nikad vidio graberje u životu,  adresa s osobne je i adresa koju sam naveo u narudžbi. U međuvremenu sam uzeo uređaj drugdje jer nisam imao vremena čekati da mi se netko od vas javi ovdje, na mailu ili na telefonu službe za korisnike.  Tako da odustajem od narudžbe broj 20049992. Hvala

Odgovori