Riješeno

Čudna potrošnja

  • 21 October 2018
  • 20 odgovora
  • 1077 pregleda

Razina korisnika 1
Od jučer sam pretplatnik s ugv obvezom na dvije godine. Koristim M tarifu. Jučer gledam potrošnju, vidim stanje mb i iznos za naplatu 5,66 kn.
Zvala sam službu za korisnike. Oni ne znaju što mi se naplaćuje. Ispitali su me ono uobičajeno da utvrde nisam li možda plaćala parking ili zvala brojeve s posebnom naplatom. Danas je ta potrošnja narasla preko 12 kn. Kažu da moram čekati račun jer do tad ne mogu znati. Dođe mi da raskinem ugovor sutra ako ne dobijem odgovor što se događa.Sutra je zadnji dan za raskid, pitala sam.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 21 October 2018, 09:32

Pogledaj original

Odgovora 20

Razina korisnika 7
Bedž +3
Spojila se preko weba na mojA1 pa pogledala popis transakcija? Jesi li možda imala aktivirane neke posebne servise koji "skriveno" naplačuju sms poruke (sms horoskop, vremenska prognoza i sl.)?
Razina korisnika 1
Nemam ništa aktivirano. Kako ću vidjet popis transakcija?? Pretplatnik sam dva dana. Ne razumijem.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nedavno je netko negdje isto imao fantomske troškove koji na kraju na računu nisu bili obračunati.
Općenito im aplikacija malo "ludi" zbog ponovnih izmjena i promjene imena. Čuvaj termine poziva i prigovora, sastavi i jedan mail na SZK da imaš dokaze da si primijetila. Ja se ne bi još zabrinjavala.
Razina korisnika 1
Poslala sam im sinoć mail. Nije mi jasno kako ne vide troškove dok se ne formira račun. Podaci postoje. Smeta me to jer bih htjela odmah vidjet postoji li nešto di cure troškovi a ja ne znam, jer mi to neće priznat. Ništa aktivirano nemam niti zovem brojeve izvan tarife.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Spoji se preko kompa na A1 web, ako nisi registrirana sa korisničkim imenom, registriraj se.

Moj A1 web

Kad se spojiš, otvorit će ti se potrošnja i klikneš na stavku "pregled transakcija". Ali kako @Sunasce kaže, prati i pričekaj malo jer zna aplikacija poludit povremeno.
Razina korisnika 1
Idem pokušat, hvala.
Razina korisnika 1
Ma tamo se ništa ne može vidjet. Pišu ostali troškovi i trajanje ali ništa konkretno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Moraš pričekati malo... Na žalost troškovi često nisu u realnom vremenu, a tako i piše. Isto tako, čak i da otkriješ sada odmah neku grešku rekli bi ti da ne mogu ništa sada, nego moraš pričekati formiranje računa. Ako je i na računu vidljiva greška onda radiš prigovor na račun, a dužna si platit u dospijeću samo nesporni dio računa, znači fiksnu pretplatu za M.

Na ove greške baš ne reagiraju jer sustav praćenja potrošnje je samo informativnog karaktera za korisnika i zbog raznih parametara praćenja zna se pobucat krivo pisat.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Prati svakako troškove putem aplikacije i web-a, vjerojatno je neka greška do njih. Iz iskustva ti mogu reći (a to je VIP od prvih dana) da uvijek kad sam nešto mijenjao, dodavao, ugovarao... 99% je bila neka greška, nešto krivo unešeno ili krivo aktivirano... pa se nekad odlomio pokoji dan od starog isteklog ugovora i nestali popusti pa je naplaćeno par dana po staroj (punoj cijeni). Ali uvijek je nakon žalbe prihvaćeno, vraćeno, nadoknađeno. Ne samo kod bivšeg VIP-a nego i kod drugih, čista automatika u sustavu. A da bi se sve posložilo kako treba, trebaš na računu imati pun mjesec.
Razina korisnika 1
Ok, hvala vam na trudu.
Razina korisnika 1
Hej ljudovi
Skužila sam što je. Kod slanja smsa pojavi se konvertiranje u MMS čim je poruka od nekoliko rečenica. A mms se naplaćuje.
Razina korisnika 7
Bedž +3
A to... Da, nije ti to do dužine, nego do vrste znakova koje koristiš. U SMSu ti ne prolazi Č, ć, ž, š, piši bez kvačica jer ti se ovi znakovi broje kao 70ak slova. Isto vrijedi i za slikovne emotikone. Piši : ), ; ), : P isl jer ti slikovni isto odmah oduzmu 70ak znakova.
Nakon 3 SMSa od 160 znakova ti se konvertira u MMS, a MMS je 2kn ili tako nešto.
Razina korisnika 1
Hvala sunašce
Razina korisnika 7
Bedž +3
A htjela raskinut ugovor... jao, jao... hehe. ;)

U svakom slučaju hvala što si javila rješenje. Mnogi bi samo nabacili pljuvačinu, nas nekolicina se pretrgli u nalasku problema a autor teme nestao. 😉
Razina korisnika 1
A iznerviralo me. Potroši se čovjek kroz život na razne situacije i izgubi volju za uvijek neko dokazivanje, prigovore, čekanja, pisanja..Ne volim ugovorne obveze jer s njima sam često imala takve probleme al drukčije ne mogu doć do malo boljeg mobitela.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jasno da je, i mene bi. Sve se na kraju riješi ali potroši se mnogo živaca. A za malo bolji mobitel treba jakoooo dobro izračunati jer cijena rate i pretplate nemalo puta prelazi cijenu trgovine i bonova. Sve je to računica. 😉
Razina korisnika 1
Znam ja to da dođe na isto ali lakše mi ga je otplatit ovako. Nemam karticu na rate više. Isto da si pojednostavim život sam to ukinula. Rate, minuse itd. 😀
Razina korisnika 1
Gogsy, dobila sam Huawei P Smart za 29 kn. M tarifu plaćam 149. I imam u njoj sve poduplano. Tako da mislim da sam ok prošla. Ako ne bude iznenađenja 😂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da skratim, izborila si se za svoje. 😂

A gle, ako si u okviru tarife (duplo kažeš), 10.000 minuta i 20 Gb teško prekrdašiti ako nisi heavy user i ako ne plaćaš parkinge, horoskope, tarote i ne zoveš da ti gataju iz mahuna. 😉 Mene čeka borba u prosincu, produženje ili bonovi, ovisno o ponudi.
Razina korisnika 1
A onda nije duplo. Imam 10 gb i 5000 min. A tarote, gatanja prezirem.
Parking ne plaćam. Ako se slučajno desi da ne nađemp parking bez plaćanja, plaćam odmah a ne mobitelom. A ti vidi šta nude. Pa se malo i cjenjkaj i ucjenjuj. 🤣

Odgovori