Riješeno

Credit check - nemogućnost otvaranja b-net pretplate zbog toga

  • 6 May 2019
  • 3 odgovora
  • 539 pregleda

Pozdrav.
Zbog smrti majke na koju je bio priključak, (b-net, internet+tv) ja sam otišao da prebacim priključak na sebe. Iako je tu bilo malo zavrzlame (trebalo je malo duže da se riješi), na kraju je dogovoreno da mi se da popust na novi ugovor, koji bi bio na mene, i za to sam dao svu dokumentaciju koja je tražena od mene (preslika osobne, suglasnost za korištenje preslike osobne, itd), da bi me danas nazvali iz A1 i rekli da imam nekakav "credit check" negativan i da ja ne mogu prenjeti priključak na sebe, i da će mi se raskinuti ugovor i usluga ukinuti 20.5.

Može li mi itko ovdje razjasniti koji se vrabac događa? hvala.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 6 May 2019, 19:31

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 7
Bedž +3
Neki "genijalac" je zaključio da postoji mogućnost da ne bi mogao plaćati račun, a A1 na osnovu toga može tražiti raskid. Eh, sad... na osnovu čega su to zaključili, jesu li godine, stalno zaposlenje i prihodi ili honorarni povremeni poslovi razlog tome, to ti vjerojatno znaš. Slično kao kad zatražiš neku kreditnu karticu pa provjeravaju na sve strane da li možeš plaćati.
Postoji li ikakav način da se to riješi? Možda sam lud ali ja bih ipak i dalje ostao B.net/A1 korisnik.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa ti sam znaš koji dio ne zadovoljavaš. Odeš na a1 web desktop varijantu i na dnu imaš Opće uvjete koji kažu:

5.2.1. A1 ima pravo odbiti Zahtjev u sljedećim slučajevima: a) ako je Krajnji korisnik maloljetna osoba ili ako je njegova poslovna sposobnost na bilo koji način ograničena, a valjano odobrenje zakonskog zastupnika nije dano; b) ako postoji osnovana sumnja da podaci o identitetu fizičke osobe Krajnjeg korisnika, pravnoj sposobnosti ili identitetu pravne osobe Krajnjeg korisnika, njezinoj platežnoj sposobnosti i nedostacima u ovlaštenju ili pravu na zastupanje nisu točni ili istiniti; c) ako je protiv Krajnjeg korisnika pokrenut postupak stečaja ili likvidacije ili ako Krajnji korisnik postane nesposoban za plaćanje, odnosno prezadužen, odnosno ako postoji bilo kakvo neosporeno dospjelo, a nepodmireno potraživanje A1 po bilo kojoj osnovi prema Krajnjem korisniku ili ako po razumnoj ocjeni A1 Krajnji korisnik ima kakve druge teškoće u pogledu svog poslovanja ili podmirenja obveza vjerovnicima, osim ako Krajnji korisnik pruži A1 odgovarajuće osiguranje za plaćanje usluga uključujući ali ne ograničavajući se na: predujam dovoljan za pokriće računa za prvi mjesec korištenja usluge, bankovno jamstvo, prihvaćanje ograničenja korištenja usluge određenog od A1, te ako je moguće, prihvaćanje korištenja usluge prema uvjetima za Korisnike unaprijed plaćene usluge; d) ako postoji osnovana sumnja da je Krajnji korisnik zloupotrebljavao, zloupotrebljava ili ima namjeru zloupotrebljavati usluge koje pruža A1 ili ako omogućuje zloupotrebu ovih usluga trećim osobama; e) ako Krajnji korisnik nije uredno ispunio i/ili potpisao Zahtjev; f) ako Krajnji korisnik, prema razumnoj procjeni A1, nije u mogućnosti ispunjavati obveze prema A1 u odnosu na pojedinu uslugu, odnosno pojedini tarifni model/ paket za koji je Zahtjev, odnosno drugi odgovarajući zahtjev za pojedinu A1 uslugu podnesen, posebno ako Krajnji korisnik neće biti u mogućnosti ili nema namjeru podmiriti svoja buduća ili već dospjela dugovanja za obavljene usluge, niti je na zahtjev A1 dostavio odgovarajuće osiguranje plaćanja navedeno u toč. c) ovog članka; g) ako postoji kakvo dospjelo, a nepodmireno dugovanje Krajnjeg korisnika prema A1 po bilo kojoj osnovi, A1 neće odbiti zahtjev zbog dugovanja u slučaju kada Krajnji korisnik navedena dugovanja osporava u sudskom ili nekom drugom izvansudskom postupku, osim u slučaju kada se radi o istoj vrsti usluge; h) ako postoji osnovana sumnja da će A1 usluge podnositelj zahtjeva dati na korištenje trećoj osobi u pogledu koje postoje razlozi za odbijanje Zahtjeva koji su ovdje navedeni; i) ako je A1 već raskinuo pretplatnički odnos s tim Krajnjim korisnikom zbog njegovih povreda ugovornih obveza, a posebno ako se radi o povredama u svezi sigurnosti javnih telekomunikacija i zaštite trećih osoba; j) ako ne postoje tehničke mogućnosti i uvjeti za spajanje pretplatničke terminalne opreme, ili ako utvrdi da ne postoje tehničke pretpostavke koje bi Krajnjem korisniku omogućile traženu razinu usluge u nepokretnoj mreži; k) ako Krajnji korisnik prilikom podnošenja Zahtjeva ne dostavi pisanu izjavu da je vlasnik nekretnine suglasan s postavljanjem terminalne opreme i izvođenjem potrebnih radova na nekretnini, a koja može biti dostavljena i putem faksa ili u elektronskom obliku; l) ako je Zahtjev podnijela osoba koja je na bilo koji način neovlašteno spojila svoju terminalnu opremu ili instalacije na A1 nepokretnu mrežu ili na fizički priključak drugog Krajnjeg korisnika (s njegovom suglasnosti ili bez nje), ili koja je sama neovlašteno stavila u funkciju svoj fizički priključak nakon privremenog isključenja ili raskida pretplatničkog odnosa i na neki od navedenih načina ili na neki drugi način neovlašteno koristila signale prenesene A1 nepokretnom mrežom (“krađa signala”), sve dok ta osoba ne plati cijenu usluga koje je neovlašteno koristila i nadoknadi drugu štetu nastalu A1 zbog neovlaštenog spajanja na nepokretnu mrežu; m) ako je Zahtjev podnio bivši Krajnji korisnik čiji je pretplatnički odnos raskinut zbog toga što je taj bivši Krajnji korisnik omogućio drugoj osobi neovlašteno spajanje terminalne opreme na fizički priključak ili instalaciju tog bivšeg Krajnjeg korisnika, ili na A1 nepokretnu mrežu, sve dok ta druga osoba ne plati cijenu usluga koje je neovlašteno koristila i nadoknadi drugu štetu nastalu A1 zbog neovlaštenog spajanja na nepokretnu mrežu; n) ako u postupku promjene operatora u nepokretnoj mreži putem jedinstvene izjave postojeći operator za Krajnjeg korisnika nije potvrdio suglasnost na raskid postojećih usluga; o) ako je Zahtjev podnijela pravna osoba u čijoj se vlasničkoj strukturi nalaze osobe (osnivač, vlasnik i/ili osoba ovlaštena za zastupanje) za koje A1 procijeni da nemaju namjeru podmiriti svoja buduća ili već dospjela dugovanja za korištenje usluga, odnosno da neće biti u mogućnosti podmiriti svoja buduća dugovanja.

OPĆI UVJETI POSLOVANJA A1 Hrvatska d.o.o.

Odgovori