Riješeno

Bnet Internet i prijenos usluge na drugu adresu

  • 26 April 2020
  • 5 odgovora
  • 2593 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora

Pozdrav! 

Imam neugodno iskustvo sa A1 službom za korisnike ali i tehničkom službom koje bi htio podijeliti sa vama.

Naime, 20.03.2020 sam odlučio produžiti ugovor za Bnet Internet sa uslugom preseljenja na novu adresu. Na ovo sam se odlučio nakon što me je kontaktirao gospodin iz A1 službe za korisnike sa personaliziranom ponudom.  Zahtjev je predan 23.03.2020 putem maila i do dan danas ništa nije napravljeno po tom pitanju. Više ni sam ne znam koliko sam puta zvao i svaki put me prespajaju sa jedne službe na drugu uz napomenu da pričekam još malo da će biti riješeno. 

Navodno je moj zahtjev dobio najviši prioritet i napravljen je radni nalog, a ja još čekam i trošim svoj novac na mobilni internet jer mi treba zbog posla.

Također, moram napomenuti da je A1 internet dostupan na mojoj lokaciji i da je više sustanara dobilo pristup internetu, a podnijeli su zahtjeve par tjedana poslije mene. 

Korisnik sam Bneta duži niz godina i uredno plaćam račune ali  ovakav odnos prema klijentima ne mogu shvatiti. Također gospodin iz A1 sa kojim sa odradio produljenje usluge više  ne odgovara  na mojem mailove.

Toliko od mene.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 12 May 2020, 23:46

Pogledaj original

Odgovora 5

Pozdrav,

Svakako Vam preporučam, a i svima koji imaju problema sa ovakvim apsurdnim kašnjenjem, naravno ukoliko to želite, da iskoristite pravo na novčanu naknadu koju je A1 dužan isplatiti zbog ovakvih oblika kašnjenja.

Šaljem preliku sa stranice HAKOM-a u nastavku.

 

Samo da osviježim temu. Nakon bezbroj poziva napokon su mi priključili internet. Za 5 minuta posla i mjesec i pol čekanja.

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav Diadems, zaista mi je žao zbog poteškoća koje si imao s preseljenjem usluge :worried: Drago mi je da je riješeno, nadam se da više nećeš imati problema i da ćeš sa zadovoljstvom koristiti uslugu. 

Pozdrav!

Moje zadovoljstvo nije do kraja riješeno jer mi je ponuđena povoljnija pretplata ako ostanem korisnik Bnet interneta, što sam i učinio, a novi ugovor mi nije poslan. Imam kao dokaz cijelu korespodenciju na mailu sa vašim prodajnim predstavnikom. Možda Vi možete provjeriti gdje je to zapelo i zašto?

 

Lp,

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@diadems  svakako bih volio provjeriti mogu li ovim putem pomoći da dobiješ željeno. 

Javi mi se OVDJE sa svojim podacima i provjerim što se po tom pitanju može napraviti. 

Odgovori