Pozdrav!
Imam neugodno iskustvo sa A1 službom za korisnike ali i tehničkom službom koje bi htio podijeliti sa vama.
Naime, 20.03.2020 sam odlučio produžiti ugovor za Bnet Internet sa uslugom preseljenja na novu adresu. Na ovo sam se odlučio nakon što me je kontaktirao gospodin iz A1 službe za korisnike sa personaliziranom ponudom. Zahtjev je predan 23.03.2020 putem maila i do dan danas ništa nije napravljeno po tom pitanju. Više ni sam ne znam koliko sam puta zvao i svaki put me prespajaju sa jedne službe na drugu uz napomenu da pričekam još malo da će biti riješeno.
Navodno je moj zahtjev dobio najviši prioritet i napravljen je radni nalog, a ja još čekam i trošim svoj novac na mobilni internet jer mi treba zbog posla.
Također, moram napomenuti da je A1 internet dostupan na mojoj lokaciji i da je više sustanara dobilo pristup internetu, a podnijeli su zahtjeve par tjedana poslije mene.
Korisnik sam Bneta duži niz godina i uredno plaćam račune ali ovakav odnos prema klijentima ne mogu shvatiti. Također gospodin iz A1 sa kojim sa odradio produljenje usluge više ne odgovara na mojem mailove.
Toliko od mene.
Najbolji odgovor od A1_Filip
Pogledaj original