Arogancija, nesposobnost i letargičnost korisničke podrške

  • 18 Travanj 2020
  • 4 odgovora
  • 1539 pregleda

Odakle vam pravo ponašati se ako prema svojim korisnicima?Najjednostavnije radnje vi radite po 24 sata i više, ignorirate upite, odugovlačite, niste direktni, muljate, tj. NIŠTA NE RADITE. Ako niste sposobni, voljni , motivirani za raditi tu, otiđite, spasite  sebe i ovo malo korisnika šta vam je ostalo.


Odgovora 4

Tko mi je tebe razljutio, mi tu pomažemo i sve znamo što oni neznaju.

 

Razina korisnika 1

Pozdrav Tinana, žao mi je zbog neugodnog iskustva u razgovoru s agentima u Službi za korisnike. Molim te pošalji nam privatnu poruku OVDJE , navedi podatke vlasnika usluge i objasni razlog nastalog nezadovoljstva. Provjerit ćemo informacije u sustavu i povratno te kontaktirati. 

Pozdrav,

 

Isto sam dozivio, agentica komunicira kao da joj je tlaka, suti ne pokusava pomoci, komunicira iskljucivo na razini onog sto ju se pita (da/ne), ne pokusava sama predloziti korisniku sto je najbolje za njega, niti malo da se potrudi oko korisnika, dok A1 (former vip) vise drzi do korisnika koji prolaze iz drugih operatera nego da sacuvaju vjerne korinike. I korisnika takav pristup samo motivira da pogleda kod drugih operatera.

Pokušavam komunicirati pogodnosti za majku umirovljenicu, pogodnosti trajnog naloga, programa vrijednosti, telefona  (koja je btw bivsa zaposlenica vipa u vremenu kad se Vipnet stvarao, i oboje smo ostali zateceni kako se kvaliteta same podrske srozala.). Stvarno smo razocarani.

Mogu samo kontantirati, da se kompanija takvim pristupom transformirala iz leadera u followera kao sto je HT.

 

 

Meni je najjači bia odgovor koji san dobila kad san se žalila da imam malu brzinu, 7 Mbps je bila tad brzina, citat "mnogi bi bili zadovoljni da imaju takvu brzinu"  iako je to značilo sa konja na magarca 😅

Odgovori