Riješeno

amis vip tarifa fiksne telefonije

  • 10 November 2017
  • 6 odgovora
  • 340 pregleda

Razina korisnika 3
Može li mi netko objasniti zbog čega prilikom provjere odlaznih poziva u mom računu, kod ispisa svakog poziva usporedno se ispisuju dvije stavke, pozivani broj sa utroškom vremena i paralelno s njim ispis jedne sekunde. Ako nisam bio dovoljno jasan dolje je primjer ispisa.
Datum i vrijeme Vrijeme početka Nazvani broj Trajanje
01.11.2017 19:03:01 385xxxxxxxxx 00:00:01
01.11.2017 19:03:01 385xxxxxxxxx 00:48:21
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 10 November 2017, 19:57

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljam da je poziv bio na neku mobilnu ili se netko javio u zadnji tren ili se javila sekretarica pa je odbrojao tu sekundu...

P.S. problem prikaza trenutne potrošnje je opće poznat.. ja kad kontroliram pozive za VIP fiksne, piše mi u naslovu tab-a "MojVIP bnet fix"... na b.netu je to donekle dobro radilo ali očigledno nije implementirano kako treba.

Provjeri na ispisu mjesečnog računa pa ako smatraš da si oštećen, žali se.
Razina korisnika 3
Može li mi netko objasniti zbog čega prilikom provjere odlaznih poziva u mom računu, kod ispisa svakog poziva usporedno se ispisuju dvije stavke, pozivani broj sa utroškom vremena i paralelno s njim ispis jedne sekunde.

Jedno definira u koje je vrijeme obavljen poziv, a drugo koliko je taj isti poziv trajao. Ako gogsy1975 i/ili ja nismo shvatili što si htio pitati, molim te konkretiziraj nam malo 😉
Razina korisnika 3
Hvala lijepo na trudu VIP_SANJA i GOGSY975
Dolje niže sam izlistao i namjerno odvojio pozive kako bi bilo uočljivije prva dva dana u studenom mjesecu. Kao što vidite, kod svakog poziva se sa vremenom trajanja, posebno bilježi još jedna sekunda. E, pa to mi nije jasno. Prijedlog GOGSY1975 mi je neizvediv jer nemam potrebnih alata za tako precizno mjerenje.
Dakle, molio bih da li netko zna odgovor na ovo.
Lijep pozdrav svima !

Datum i vrijeme Vrijeme početka Nazvani broj Trajanje
01.11.2017 19:03:01 385xxxxxx906 00:48:21
01.11.2017 19:03:01 385xxxxxx906 00:00:01

01.11.2017 22:47:52 385xxxxxx906 00:00:01
01.11.2017 22:47:52 385xxxxxx906 00:04:09

02.11.2017 09:36:43 385xxxxxx500 00:00:01
02.11.2017 09:36:43 385xxxxxx500 00:00:41

02.11.2017 11:48:27 385xxxxxx461 00:04:19
02.11.2017 11:48:27 385xxxxxx461 00:00:01

02.11.2017 14:18:28 385xxxxxx461 00:04:58
02.11.2017 14:18:28 385xxxxxx461 00:00:01

02.11.2017 20:33:26 385xxxxxx483 00:00:01
02.11.2017 20:33:26 385xxxxxx483 00:00:45

02.11.2017 20:58:14 385xxxxxx483 00:00:35
02.11.2017 20:58:14 385xxxxxx483 00:00:01

02.11.2017 21:14:42 385xxxxxx483 00:00:01
02.11.2017 21:14:42 385xxxxxx483 00:02:11
Razina korisnika 3
Vidim gore oznaku kao riješeno. Mislim da nije. Ne znam tko bi bio zadovoljan ovakvim objašnjenjem i po čemu se i kakvom kriteriju neki odgovor , koji to u stvari nije, označava kao najbolji ( opet bez uvrede za GOGSY1975)
Po meni, bez uvrede svima, ovaj forum baš i nema previše smisla osim rasterećenja VIP-ovih službi za smetnje i reklamacije. Vjerujem da imaju previše posla, obzirom kako se VIPnet bahato i bezobrazno ponaša prema korisnicima tj. kakvu im nekvalitetnu uslugu pruža obzirom da račune vrlo uredno šalju i koje ja isto tako uredno plaćam. Ovaj račun moram platiti iako sam se žalio i tražio umanjenje obzirom da još uvijek imam iste smetnje kao i prvog dana njihovog "stručno famoznog" prijenosa i implementaciju Amisovih korisnika. Pošto većinu sadržaja televizije gledam kroz vremenski pomak, ovo polako ali sigurno prelazi u "noćnu moru" jer se gledani sadržaj i dalje "zamrzava" i u slici i u tonu, slika se "razlijeva po ekranu ili dijelu ekrana. Dakle, ja moram i mogu ispuniti svoju obavezu plaćanja pružanih usluga, dok bahati VIPnet nije u stanju više od mjesec i pola dana riješiti prijavljenu smetnju.
Toliko od mene za sada. Lijep pozdrav svima!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja se ispričavam, tek sad vidim da je za isti poziv u određenom trajanju evidentirana i ta sekunda. Ne znam kako je to na Amisu bilo evidentirano ali nadam se da ti ta sekunda nije posebno naplaćena? Ili kako je to već išlo na Amisu a kako je sada nakon famozne (ne)implementacije?

Što se odgovora tiče, nekoliko sam puta bio "oduševljen" izborom rješenja što sam i napomenuo. Naravno, ne označavam ja da ne bi bilo... ;)

Za žalbu i smetnje ja vjerujem da će ti umanjiti ali nažalost, i to je postupak i zna trajati.
Razina korisnika 4
@Vladimir_28 Možeš li nam se, molim te, javiti OVDJE s podacima vlasnika usluge, opisom i kontakt brojem? Provjerit ćemo što treba, zbilja ne bih voljela na pamet davati odgovore dok ne znamo točno kakva je situacija.

Odgovori