Riješeno

Aktivacija nove mikro sim kartice

  • 28 November 2017
  • 1 odgovor
  • 6200 pregleda

Poštovani! Preko VipWeb dućana 20/11/2017 uzeo (produžio ugovor sa novom S+ tarifom) novi mob, preuzeo ga 24/11/2017 u poslovnici kako je dogovoreno i to je sve OK, a onda počinje golgota korisnika, naime novi mobitel zahtjeva mikro sim karticu što i posjedujem a koju treba aktivirati i poništiti staru, zovem 25/11/2017 službu za korisnike i obavljamo generalije, ugodan muški glas sa druge strane mi kaže kako će vjerojatno za 10-15 minuta sve biti riješeno, najdalje 24 sata od poziva. Evo danas 28/11/2017 a ja sam spriječen koristiti svoj mobitel od svog omiljenog operatera... Molim Vas! 21 stoljeće je, riješavajte, zajašite menađerčiće, IT stručnjake, razvojne inž. ili već nekoga...Hvala
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 30 November 2017, 07:17

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3
Zovi opet ili svrati u centar... ovdje će ti u najboljem slučaju zatražiti da im pošalješ podatke u inbox da provjere gdje je zapelo, što znači opet - čekanje.

Odgovori