A1 ovrha za ugovor sklopljen u Bnet-u?

  • 5 Rujan 2019
  • 1 odgovor
  • 332 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Pozdrav svima, situacija je komplicirana ali bit cu kratak.

Godine 2015-te, sklopio sam ugovor u trajanju 2 godine sa Bnet-om za koristenje interneta.
Tokom trajanja tog ugovora, VIP je kupio Bnet, ja sam i dalje placao racune i koristio internet.

2016 godine, nakon godine i tri mjeseca koristenja Bnet / Vip interneta, preselio sam u drugi grad, na drugu adresu, gdje Bnet internet nije bio dostupan. Bio je dostupan VIP internet, ali ne iste brzine / cijene koju sam imao u prvom ugovoru. VIP internet je na novoj adresi puno sporiji i skuplji.

Ja sam zelio nastaviti koristiti isti internet kao i prije, isti ugovor koji smo sklopili, sa istim brzinama / cijenom, ili raskinuti ugovor bez placanja penala.
VIP mi nije zelio raskinuti ugovor ili mi ponuditi da nastavim koristiti preostalih 9 mjeseci ugovora na novoj adresi po istim uvjetima koje sam imao u ugovoru. Zvao sam HAKOM i rekli su da mi u slucaju da promjenim adresu, operater mora pruziti istu uslugu koja je ugovorena i nastavak koristenja istog ugovora na novoj adresi, a ako to nije u mogucnosti mora raskinuti ugovor bez placanja penala.

Nakon razgovora sa HAKOM-om, rekli su mi da posaljem zahtjev za raskid ugovora, zbog nemogucnosti pruzanja usluge na novoj adresi, sa preslikom osobne iskaznice, sto sam i poslao preporucenom postom na VIP adresu. Nakon toga je VIP odgovorio da trebaju dokaz o promjeni prebivalista, koje sam izvadio u policijskoj upravi i platio 30kn biljega te opet poslao VIP-u. Te nazvao HAKOM na sto su mi rekli da ih kontaktiram ponovo ukoliko VIP ne raskine ugovor, jer je preslika osobne iskaznice dovoljan dokaz o promjeni adrese. (osobna je bila novo izvadena, jer sam promjenio boraviste).

I nakon toga, nakon sto sam ponovo poslao potvrdu o promjeni prebivalista i rekao da sam pricao sa HAKOM-om, niti rijeci niti glasa od VIP-a. To je bio rujan 2016 godine. Nikakvog odgovora o raskidu ugovora, nikakvih potrazivanja niti opomena. Zvao sam sluzbu za korisnike da ih pitam sto je sa mojim ugovorom, trazili su me moje podatke i rekli da me u sustavu nema. Da ne postojim, kao da sam izbrisan. I na tome je stalo.

Dok me danas nije iznenadilo pismo, u kojem A1, trazi ovrhu od 344kn za neplacene racune i jos 530kn za troskove javnog biljeznika. Zalosno je sto mi je preostalo 9 mjeseci ugovora, no na dopisivanje sam izgubio 3 mjeseca, i cijelo vrijeme uredno placao racune.

Dakle, sklopio sam ugovor sa Bnetom, kojega je preuzeo VIP, koji mi nije zelio raskinuti ugovor bez placanja penala iako sam na to imao pravo, jer mi nisu mogli pruziti ugovorenu uslugu na novoj adresi, nakon razgovora sa HAKOM-om i zahtjeva za raskidom ugovora i slanja sve dokumentacije su utihnuli.

Pune tri godine nisu slali nikakve opomene, apsolutno nista, a u njihovoj bazi sam bio obrisan, tako su mi rekli operateri korisnicke podrske, da mene tamo nema.

Da bi se nakon tri godine sjetili traziti ovrhu, i to sad neka sasvim druga firma A1.

Zanima me jeli dobio itko slicnu ovrhu nedavno?
Sutra sa odvjetnikom idem kod tog javnog biljeznika koji je pokrenuo ovrhu, sa svim mailovima i dokumentacijom koju sam poslao i trazio da mi se raskine ugovor, zbog nemogucnosti pruzanja ugovorene usluge na novoj adresi, na sto su se ocito oglusili. A nakon toga cu zvati HAKOM i popricati sa njima o svemu ovomu.

Ima li itko slicno iskustvo?
I zanima me jeli itko tuzio VIP / A1? Po kojoj osnovi? Ne mislim samo uzeti odvjetnika da se branim, nego mislim i podnijeti tuzbu protiv tog A1 zbog uznemiravanja, jer ovo sto rade vise nema smisla.

Odgovora 1

Evo pricao sam prije par sati sa odvjetnikom kaze mi ovako:

Prvo, prijedlog za ovrhu nije valjan, ukoliko prije ovrhe nisam dobio opomenu.
A ja nisam dobio apsolutno nikakve obavijesti, niti opomene, niti ikakva potrazivanja.
Ne samo da nisam dobio opomenu, nego nisam dobio niti pisanu obavijest o raskidu ugovora od strane VIP-a.

Zadnje sto sam dobio je ovo: https://imge.to/i/vgLATU nakon cega sam poslao potvrdu iz MUP-a, i nakon toga su prestali stizati racuni, a kad sam zvao sluzbu za korisnike rekli su da mene u bazi vise nema. Nikakve opomene, potrazivanja, nista! A kaze covjek da su bili zakonski duzni obavjestiti me o raskidu ugovora, sto nisu ucinili.

Drugo, odvjetnik mi kaze da je zastara za placanje mjesecnih racuna u koje spadaju racuni za telefon / internet godina dana (12 mjeseci), ukoliko ne primis nikakvu opomenu. Znaci jos jednom, ja tocno dvije godine i devet mjeseci, nisam primio apsolutno nikakvu obavijest o ikakvim dugovanjima.

Samo da napomenem, da je otezanje oko raskida ugovora, na koje sam imao zakonsko pravo, trajalo tocno tri mjeseca, dok nisu culi da sam pricao sa HAKOM-om i dobili potvrdu od MUP-a, i onda je sva kounikacija stala, sa njihove strane. A ta tri mjeseca, dok nisam koristio njihovu uslugu, ja sam redovito placao racune, ukupno 450kn sam platio. Pa zar onda nebi platio i jos tih 300-400 kn koje su trazili?

Dakle ovo sto rade je takav neprofesionalizam, meni se jednostavno ovako nesto jos nikad nije dogodilo, da zbog racuna od 400 kuna, koji me nitko nije trazio niti obavijestio, meni salju ovrhu, i u posti moram preuzimat papir na kojem pise ovrha i da me ljudi gledaju, je smijesno i zalosno.

Sutra idem kod odvjetnika sa svim dokumentima pa cemo vidjeti dalje, kad sam mu procitao ovrhu smijao se. Eto ako ne obrisu ovo napisat cu sto ce se dalje desavat. Za "dugovanje" od 400kn, bez ikakvih opomena i obavijesti, za ugovor sklopljen u BNET-u, koji je raskinut, bez da me itko kontaktirao dvije godine i devet mjeseci, A1 salje ovrhe.

Odgovori