Riješeno

A1 da ili ne

  • 9 April 2019
  • 1 odgovor
  • 1182 pregleda

Poštovani forumaši iskoristio bih ovu priliku i izkazao svoje nezadovoljstvo teleoparaterom A1, a ujedno skrenuo pozornost svima vama da ne bufete ptevareni kao ja.Naime dana 08.01.2019 godine sklopio sam ugovor sa (trio paket sa kupnjom televizora na rate) uz obvezu A1 da snosi sve troškove raskida ugovora sa predhodnim operaterom odnosno plaćanje "penala",naravno to do današnjeg dana nije učinjeno,nadalje televizor je dostavljen dana 31.01.2019 u neispravnom stanju te je istog dana prijavljen kvar u jednom od prodajnih mjesta A1 naravno nakon čega je usljedio muk te nakon tko zna koliko poziva prema službi za korisnike koja je uredno zaprimala pritužbe i prosljeđivala ih nadležnima (sa kojima se naravno nemože stupiti u kontakt) konačno se izvršio prikup tv uređaja (naravno zamjenski ne dobijete) inisti je posoan u centar Agram odakle se nakon nekih 10 ak dana vratio kakav je i poslan znači bez ikakvog popravka a naravno objašnjenju nemogu dati u A1 već treba zvati Agram gdje dolazim do saznanja da su greškom umjesto u servis tv vratili na adresu,ponovno kontaktiram A1 naravno isprika ne fali i molbi za strpljenjem kao i obećanja da će se rješiti po ubrzanom postupku.Prikup televizora je ponovno osiguran i naravno nema opet zamjenskoga ja i članovi obitelji tako i dalje gledamo ljepo u zid i regal a antenski kabel nam služi kao dodatni ukras,naravno sljedi bezbroj poziva i poslanih mailova kroz koje stoje pusta obećanja ali televizora i dalje nema,ali gospoda su bila toliko ljubazna da su stornirali račune( trio paket koji je besolatan prvih šest mjeseci i rata za televizor kojeg nema)Naravno tražio sam raskid ugovora a odgovor je da nema osnove a da je pritužba rješena 02.04.2019 u kojoj stoji da je prema skladištu poslan nalog za izdavanjem novog televizora koji naravno još nije do 09.04.2019 došao na moju adresu,možda sam Vas zamorio dužinom teksta pa ste zaboravili da je prigovor uložen 31.01. 2019.Možda ste pomislili da su gospoda iz A1 u znak isprike ponudili nekakvu pogodnost darivanjem nekakvoga uređaja,naravno da nisu a da i jesu tko zna vherojatno bi i on bio neispravan.Ja se svima još jednom ispričavam na podužem tekstu ali se iskreno nadam da sam bar nekom pomogao u dvoumici da li sklopiti ugovor sa A1 ili ne.Naravno ja sam im do daljnjega negativna reklama
icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 9 April 2019, 13:00

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3
Zaista mi je žao čuti da imaš takvo iskustvo, jer ovakve su situacije svakako iznimka. 😞 Možeš nam poslati podatke o liniji OVDJE pa provjerimo što se događa i možemo li kako pomoći.

Odgovori