Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pogledaj original20 giga na poklon
zasto meni skida moje mobilne podatke ako imam tj.dobio od A1 za njihov rodendan 20 giga interneta..znaci skida i moje gige i te kao na poklon?
Naravno, postoji i opcija da kontaktiraš našu Službe za korisnike na 0800 091 091 pa da tehničari provjere redoslijed trošenja prometa.
pozdrav..da u aplikaciji mi pise da mi je dodjeljeno besplatne gige
U Moj A1 ti je onda prikazan ukupan iznos MB-a koje imaš iz tarife, opcija i promocija te se unatoč tome prvo troše MB-i iz poklona, a potom iz tarife ili opcije 🙂
jel ima kakve veze to sto sam u inozemstvu?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.