2 mjeseca nema odgovora iz A1

  • 2 Listopad 2019
  • 9 odgovora
  • 136 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora
Tražio sam preseljenje usluge.
Rekli su mi da na novoj adresi postojeće usluge nema. Nekoliko puta.
Otišao sam u A1 centar i predao zahtjev za preseljenjem. Tad sam još jednom pitao, za svaki slučaj, ima li postojeće usluge na novoj adresi i rekli su NE.
Još su me pitali je li moj broj 091*******?!?
Rekao sam da nije, da je to broj od mog bivšeg poslodavca i da uopće nemam pojma otkud im i da želim da ga uklone iz mojih privatnih podataka.

Sutradan, nakon što sam predao zahtjev za preseljenjem, zovu me iz A1 i nude mi istu uslugu koju sam imao na novoj adresi?!?
Odjednom može. I još s boljom cijenom.
Složio sam se.

Agent mi je putem emaila poslao obrazac s podacima. Odgovaram mu na taj email u kojem mu šaljem ispravljeni obrazac crvenim slovima jer je na njemu ostavio stari adresui tražim da napravi izmjene.
Odgovora nema.
Šaljem podsjetnik. Odgovora nema.

Nakon 2 mjeseca dobivam poziv iz starog stana, te me obavještavaju da mi je došao račun od A1.
Zovem A1 i pitam kako to, a oni mi odgovaraju da mi je adresa za dostavu računa ona s koje sam se odselio i s koje sam preselio uslugu. Logično.
Onda ponovno podsjećam na email koji sam slao prije 2 mjeseca i na koji nisam dobio odgovor.

Poslali su mi račun na adresu s koje sam se odselio i s koje sam preselio uslugu.
Na račun su mi dodali trošak preseljenja iako mi nitko ni u jednom trenutku nije spomenuo daj trošak (80 kn).
Kad je tehničar došao preseliti uslugu, "zvao me je" i ja mu se "nisam javio". Čudno mi je to bilo jer na mobu nisam imao propušten poziv.
Onda sam pogledao radni nalog i na njemu je bio naveden broj mobitela mog bivšeg poslodavca, a nekoliko dana ranije sam izričito tražio da se taj broj ukloni.

Kako je to moguće???????

Ne znam jel bi trebao platiti sporni račun s obzirom na ažurnosti odgovaranja na upite?

Odgovora 9

Razina korisnika 1
@RobRob 👌🏼 Ako bude bila potrebna bilo kakva dodatna info koju bismo ovim putem mogli pružiti, znaš gdje smo.
Da. Služba za korisnike je pomogla.
Razina korisnika 1
@RobRob Sve si jasno naveo i potvrdio moje sumnje. Žao mi je što je tako ispalo prilikom komunikacije s našim Odjelom prodaje. 😥 Vjerujem da je od strane Službe za korisnike pružena adekvatna podrška.
Ivana, probat ću ponovno pojasniti.

Prodaja mi je poslala ponudu emailom. Na taj sam email odgovorio. Onda mi je ta ista prodaja emailom poslala Ugovor s pogrešnim podacima. I na taj sam email odgovorio i tražio da podatke promijene. I 2 mjeseca ništa.

Kad sam dobio nekorektan račun, onda sam prigovor slao na email naveden na računu.

Dakle, 2 odvojene komunikacije. Komunikacija s prodajom (ali samo u jednom smjeru jer sam jedini ja komunicirao) i komunikacija sa službom za korisnike.
Razina korisnika 1
@RobRob Na svakom mjesečnom računu, u zaglavlju, imaš napisan kontakt e-mail i kontakt broj. Odjel prodaje ne obrađuje prigovore.
Na bnetponuda@a1.hr.

S tog email sam i dobio ponudu i Ugovor s pogrešnih podacima.
@RobRob na koju e-mail adresu si prvotno slao? Drago mi je da ti je prigovor uvažen 🙂
Pozdrav,

Hvala na odgovoru. Dobio sam odgovor jučer i prigovor mi je uvažen, te je račun umanjen.

Ono što nije OK od strane A1 je činjenica da mi nitko nije odgovorio na email prije cca 2 mjeseca kad sam na poslani Ugovor odgovorio da adresa nije točna.

Tek kad sam email poslao na sluzba.za.korisnike@a1.hr dobio sam nekakav odgovor.

Ali kako sam ja mogao znati da email moram slati na sluzba.za.korisnike@a1.hr kad sam išao odgovarati na originalni email.

LP
@RobRob Razumijem tvoje nezadovoljstvo, no s obzirom da ovo nije uobičajeni slučaj, svakako nam se javi prigovorom na sluzba.za.korisnike@a1.hr s potvrđenog e-maila i pričekaj odgovor 🙂

Odgovori