Riješeno

10GB

  • 26 December 2018
  • 2 odgovora
  • 344 pregleda

Molim vas da mi produžite akciju 10GB promotivnu akciju neogrnićenog mobilnog iterneta, jer sam vaš dugogodišnji pretpatlatnik ,a korisnik sam pretplate S+tarife. Ako vam nije problem, jer kada sam vam vani onda često koristim mobilni internet. A imam i jednu pritužbu ako to možete uvažiti, a to ću vam sada navesti, kad ste mi mi ponudili 10 GB neogrnićenog mobilnog iterneta tojest bio je besplatan, i kada sam aktivirao 10GB promotivnu neogrnićenog besplatnog moblnog inrtneta bilo je supeeer velika brznina, i lako sam mogao bez problema otvarati društvene mreže, a kada je završlla 10GB moblnog inerteta, i kad mi se vratilo na onih 500 GB brzina vam je katastrofa i sramota je velika jer se se naplaćiva i nije neogranićeni mobolni inertnet, nego je ogrnićeni internet. Molim vas najljepše da mi vratite 10 GB neogrnićenog mobilnog iterneta, jer ja ćesto koristim vaš A 1 mobilni internet.Pozdrav od Korisnika A1.Pavle Dvornik. Molim vas da me konaktirate u što kraćem roku. Na [redacted].ili na moj E- mail. [redacted].
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 27 December 2018, 22:23

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovite SZK za sve upite, forum nije službeni medij za pritužbe. I obrišite privatne podatke iz uvodnog posta, sigurnosti radi. 😉
Razina korisnika 2
Bedž +2
Pavle, kako bi zaštitio tvoj mail i mobilni broj od spam poziva, editirao sam ti post 🙂 Kao što je gogsy rekao, kako bismo mogli napraviti potrebne provjere, zamolio bih te da nam se javiš na 0800 091 091 ili da nam pošalješ pisanu reklamaciju na sluzba.za.korisnike@a1.hr

Odgovori