Riješeno

Webshop

  • 27 Lipanj 2019
  • 1 odgovor
  • 97 pregleda

Prošle godine sam kupio Samsung galaxy watch 46mm preko a1 webshopa. Danas je prestao raditi, pa me zanima kako iskoristiti garanciju? Dali ga moram slati i gdje ako moram u Zagreb ili se mogu obratiti nekome u Rijeci? U Vipnet centar ili mobilcentar? Hvala.
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 27 Lipanj 2019, 20:30

Uređaj možeš poslati direktno na ovlašteni servis ili ga predati u A1 Centru, gdje će ga kolege dalje proslijediti na servis. Za Samsung uređaje, ovlašteni serviser je MMM Agramservis d.o.o., adresa je Kanalski put 1, 10000 Zagreb.
Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Uređaj možeš poslati direktno na ovlašteni servis ili ga predati u A1 Centru, gdje će ga kolege dalje proslijediti na servis. Za Samsung uređaje, ovlašteni serviser je MMM Agramservis d.o.o., adresa je Kanalski put 1, 10000 Zagreb.

Odgovori