Riješeno

Telefoniranje u SAD


Imam VIP prepaid već 10 godina. U lipnju sam bila u SAD i nisam mogla razgovarati niti sam primala poruke. Tko me kontaktirao odmah se uključila sekretarica. Bila sam nekad u SAD sa istim brojem i sve je radilo. Imam Samsung GT-S570I, Android 2.3.6. Ima li tko kakav savjet. Normalno telefoniram u EU, nema nikakvih problema, novaca je dosta na telefonu.
icon

Najbolji odgovor od Sinisa 5 Srpanj 2017, 16:46

@djovicic bok,
nazalost kolege u Vip centru nece moci puno napraviti
navedeni telefon bi trebao uredno komunicirati na području SAD-a s obzirom da podržava frekvencije rada njihovih mreža
U takvim situacijama je najbolje da ukoliko imaš mogućnost da nam se javiš u SZK (radimo 0-24) te će kolege moći odmah napraviti neke provjere na liniji.
Ukoliko oni neće moći poslat će info na tehničku podršku koja će onda napraviti provjeru s operaterom kojeg koristiš u roamingu

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 4
Koliko je meni poznato, kod poziva iz Amerike potrebno je unijeti i dodatni predbroj +011 te predbroj zemlje dakle 385 da bi poziv mogao proći.A poruke bi morale prolaziti normalno.
Ja nisam mogla primati pozive niti sms. Onaj koji zove obično ne zna gdje se mi nalazimo i nije ni važno. Uključi se roaming i ako imaš novaca razgovaraš. Ne znam da li netko ima problem da treba nešto dogovoriti s VIPom ili je problem u telefonu, ili u frekvencijama ili? Do sada nisam imala tih problema, a službeni telefon mi normalno radi.
Razina korisnika 4
Meni je poznato da je prije u Americi postojao neki drugi način komunikacije i drugačije su telekomunikacije funkcionirale i da se u Vip Centru mogao posuditi uređaj kod odlaska u Ameriku.E sad dolaskom Androida se valjda mislilo da dalje neće biti poteškoća sa tim što se pokazalo pogrešnim.Navrati u Vip Centar pa vidi što će ti se tamo reći.
@djovicic bok,
nazalost kolege u Vip centru nece moci puno napraviti
navedeni telefon bi trebao uredno komunicirati na području SAD-a s obzirom da podržava frekvencije rada njihovih mreža
U takvim situacijama je najbolje da ukoliko imaš mogućnost da nam se javiš u SZK (radimo 0-24) te će kolege moći odmah napraviti neke provjere na liniji.
Ukoliko oni neće moći poslat će info na tehničku podršku koja će onda napraviti provjeru s operaterom kojeg koristiš u roamingu

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića