Riješeno

Prigovor na rad djelatnika u A1 centru u Aveni mail-u.

  • 6 Svibanj 2019
  • 4 odgovora
  • 279 pregleda

Razina korisnika 1
Poštovani.
Danas sam u 10: 20 bio u vašem centru u Aveni mailu u vezi kvara na mobitelu.
Koristim multi sim uslugu.
U uređaju je bila ne glavna 1 kartica već druga ili treća nebitno.
Vaš djelatnik uopće nije gledao koju karticu mjenja već je rekao da će napraviti zamjenu kartice na što sam mu rekao da pazi jer radi se o multi simu.
Naravno deaktivirao je pogrešnu karticu ne gledajući koju mijenja i izbrisao mi sve kontakte sa glavne kartice.
Naravno da sam dok sam skužio bio dobrih sat vremena nedostupan jer vaš djelatnik kao zna što radi a ne zna ništa.
Trenutno radi obiteljskih obaveza i bolesti brata moram biti dostupan 24 sata.
Što bi bilo da su me zvali iz bolnice radi brata ili mi se brat javlja a ja nedostupan greškom vašeg djelatnika.
Ubacio sam karicu opet u uređaj i naravno aparat ne može na mrežu.
Postupak djelatnika je ne prihvatljivo jer mogao je odmah reći da odnesem aparat u servis a ne ovo sa karticom.
Radi ovoga doslovce razmišljam otići sa mreže i ukinuti i TV i net doma.
E da tip me pita za net i TV doma. Kažem mu da već imam A1 tv i net doma na što me on zbunjeno kaže da to ne vidi.
To nije prvi puta da kada nešto tražim a očito radi ovoga više neću kažu da kao nemam net i TV u A1 a računi stižu.
Mjesečno od mene dobivate oko 600 kuna a očito će to drugom operateru dobro doći.
Doslovce mi je puna kapa vaše kao usluge i brige za korisnike.
Sa štovanjem
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaN 9 Svibanj 2019, 13:43

Pozdrav Davorinjo 1972, zaista mi je žao zbog nastale situacije nemogućnošću korištenja usluge i neugodnog iskustva na prodajnom mjestu. Molim te informaciju, jesi li uspio u međuvremenu osposobiti uslugu na postojećoj SIM kartici? Pošalji nam privatnu poruku OVDJE s podacima vlasnika usluge kako bi se po potrebi dalje reagiralo. Možeš nam poslati i pravovaljan prigovor po uputi na stranici: https://bit.ly/2P4584B.
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Naravno da tu neće nitko odgovarati tu u A1???
Sve se kaže i on po svome.
Znam. Mobitel je u kvaru i sve što mi je rekao sam prije nego što sam došao pokušao napraviti ali neće.
Ne prihvaća niti TELE2 karticu koja u drugom mobitelu radi.
Mogao mi je barem ponuditi novi uređaj a ne pokušajte ponovno i opet ništa.
O tome da sam bio nedostupan zbog budale koja ne zna slušati???
Tko uopće radi u tim centrima?
Prije nego ih pustite u poslovnice kaži te im da saslušaju a ne po svome.
I još biser. Koji doma imte net i TV. Kada mu kažem A1 a ne to nemate kod nas, a računi uredno stižu?
Možete slati račune a kao nevidljiv sam u sustavu!!!!
Da kada treba uzeti novce sam vidljiv.
Bagro jedna.
Hajde barem isprika i ponuda neke pomoći oko riješenja problema mada očito smo postali kao u TELE2 ovce kojima se uzima novci.
Pozdrav Davorinjo 1972, zaista mi je žao zbog nastale situacije nemogućnošću korištenja usluge i neugodnog iskustva na prodajnom mjestu. Molim te informaciju, jesi li uspio u međuvremenu osposobiti uslugu na postojećoj SIM kartici? Pošalji nam privatnu poruku OVDJE s podacima vlasnika usluge kako bi se po potrebi dalje reagiralo. Možeš nam poslati i pravovaljan prigovor po uputi na stranici: https://bit.ly/2P4584B.
Razina korisnika 1
Evo da završim ovu priču.
Dobio sam službeno da je djelatnik radio po postupku jer prvo se ide na zamjenu kartice a ako je sve ok onda je kvar na mobitelu.
Odgovor koji nisam dobio je zašto djelatnik nije gledao koju karticu mijenja tj koja je kartica u aparatu.
Sve u svemu i dalje ostajem vjeran A1 mreži jer ipak nitko ne da 5000 min & sms prema svima i 15 gb prometa a ne želim biti ovca TELE2 mreže.
Razina korisnika 1
@davorinjo1972 Drago mi je da ostaješ kod nas i da je ova situacija iza nas. Odgovor na drugo pitanje je nemoguće dati. Možemo reći da se previd može dogoditi svakome.

Odgovori