Riješeno

nisam zadovoljan


gospodo veliko razocaranje
imao sam hombox kucni telefon pita sam da bi prije vremeno raskinu ugovor i presao na trio paket koji mi je i odobren sa vase strane nije mi samo jasno ako sam vratio opremu potpisao novi ugovor di mi je obecana brzina do 20 pa na kraju ispalo 4 i da ce biti spojeno unutar 45 a proslo 50 dana zasto mi jos uvjek saljete racune za hombox koji je raskinut i vracen i sa vase strane mi govorite da saljem prituzbe na koje naravno dobijem odgovor kako ce se rijesiti ali koliko vidim u vasu korist je rijeseno jer od 9 mjeseca od kada je raskinut i potpisan novi ugovor ja i dalje dobivam za oboje racun
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 26 Prosinac 2017, 23:01

Hej @jasmin ri
Zbilja ne bi trebalo biti kako si nam naveo i voljela bih da provjerimo situaciju. Kako to ne možemo napraviti javno radi zaštite tvojih podataka, molim te da nam podatke vlasnika i usluge navedeš OVDJE a mi ćemo provjeriti situaciju.
Hvala ti.

Pogledaj original

Odgovora 1

Hej @jasmin ri
Zbilja ne bi trebalo biti kako si nam naveo i voljela bih da provjerimo situaciju. Kako to ne možemo napraviti javno radi zaštite tvojih podataka, molim te da nam podatke vlasnika i usluge navedeš OVDJE a mi ćemo provjeriti situaciju.
Hvala ti.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića