Riješeno

Promjena tehnologije Homebox na paricu

  • 26 December 2017
  • 1 odgovor
  • 405 pregleda

gospodo veliko razocaranje
imao sam hombox kucni telefon pita sam da bi prije vremeno raskinu ugovor i presao na trio paket koji mi je i odobren sa vase strane nije mi samo jasno ako sam vratio opremu potpisao novi ugovor di mi je obecana brzina do 20 pa na kraju ispalo 4 i da ce biti spojeno unutar 45 a proslo 50 dana zasto mi jos uvjek saljete racune za hombox koji je raskinut i vracen i sa vase strane mi govorite da saljem prituzbe na koje naravno dobijem odgovor kako ce se rijesiti ali koliko vidim u vasu korist je rijeseno jer od 9 mjeseca od kada je raskinut i potpisan novi ugovor ja i dalje dobivam za oboje racun
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 26 December 2017, 23:01

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 4
Hej @jasmin ri
Zbilja ne bi trebalo biti kako si nam naveo i voljela bih da provjerimo situaciju. Kako to ne možemo napraviti javno radi zaštite tvojih podataka, molim te da nam podatke vlasnika i usluge navedeš OVDJE a mi ćemo provjeriti situaciju.
Hvala ti.

Odgovori