Riješeno

Čudni pozivi

  • 8 December 2017
  • 4 odgovora
  • 5158 pregleda

Zovu me ljudi sa raznih brojeva koje nemam u imeniku i kažu da sam ja njih prethodno zvala. Brojevi imaju normalan pozivni broj +385 91/98/99/95... te se nikad ne ponavlja isti broj, osim kad me netko uporno zove više puta u jednom danu. Na mom popisu poziva nema zapisa o pozivu prema tim brojevima. To se događa barem jednom mjesečno. Isto se događa i mom bratu (imamo zajedničku pretplatu). Je li moguće da te ljude netko drugi zove koristeći moj broj mobitela ili se radi o nekoj drugoj vrsti prevare? Što učiniti da se to zaustavi?
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 15 December 2017, 14:45

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Imate MultiSim? A jesu li tvom bratu poznati brojevi?

MultiSim
Nemamo multisim. Nisu mu poznati brojevi. A priča je uvijek ista... bez pozdrava i predstavljanja, samo kažu "netko me zvao s ovog broja" , "vi ste zvali mog tatu/mamu/ženu..." ili "susjed mi je dao ovaj broj i rekao da me nešto trebate". I onda još oni nas prvi pitaju tko smo... :?
@marina123 jesi li možda prijavila poteškoću Tehničkoj podršci?
Razina korisnika 3
@marina nadam se da je nastala situacija riješena, te nas sve zanima ako to je, na koji način. Inače, voljela bih napomenuti ukoliko provjereno nije riječ o tehničkoj poteškoći, možeš svakako napraviti prijavu uznemiravanja. Prijava/Zahtjev o uznemiravanju treba obavezno sadržavati slijedeće:
1. Korisničke podatke (ime i prezime, adresa)
2. Kopija osobne iskaznice ili važeći dokument sa slikom koji će potvrditi korisnikov identitet
3. Podatke o tome kada je i koliko puta pozivan/a (uznemiravan/a), datume uznemiravanja
4. Opis na koji način je uznemiravan/a (prijetnje, samo pozivanja ili nešto treće - navesti što), sa kojeg broja je pozvan ili je skriveni broj
5. Na kraju Prijave/Zahtjeva korisnik treba navesti „Molim poduzimanje odgovarajućih mjera zaštite“
6. Potpis vlasnika na prijavi/zahtjevu

Odgovori