Agram servis

  • 7 January 2018
  • 12 odgovora
  • 4970 pregleda

Razina korisnika 4
  • Aktivni forumaš početnik
  • 143 odgovora
Zanima me sljedeće, koliko treba servisu da ustanovi i popravi mobilni uređaj, odem na provjeru statusa uređaja, i piše da je uređaj zaprimljen 28,12, i Status naloga: Servis Vašeg uređaja je u tijeku. Na čekanju - čekanje na rezervni dio.

Koliko se dugo mora čekati, zar ne mogu oni to odmah ustanoviti otišla matična i to je to, nego čekaj kao budala jel se može kako to požuriti!

Odgovora 12

@Kova_sb ne postoji točno definiran vremenski period za dijagnostiku i popravak uređaja. Vjerujem da jesu odredili u čemu je problem, no da nisu dio potreban za zamjenu imali na skladištu i sad čekaju dostavu. Servis možeš nazvati +385 1 2456 555, radno vrijeme je pon-pet: 09:00 - 20:00h, subota: 09:00 - 14:00h.
Razina korisnika 4
Ne mogu vjerovati, uspavani admini se oglasili.

Mene samo zanima zakonski rok koliko on traje da se uređaj popravi! I ono najbitnije, zašto meni nije ponuđen zamjenski mobitel dok je ovaj na popravku????????
Nismo uspavani, samo smo malo sporiji, gužvica je, ali smo tu :)

Zakonski je definirano u "razumnom roku". Iz osobnog iskustva, do kojih mjesec dana. Zamjenski uređaj dobiješ ako mobitel predaješ na servis u Vip centru i ako u tom trenu ima dostupnih uređaja koji se daju kao zamjenski.
Razina korisnika 4
pa uređaj sam dao u Vašem vip centru u Slavonskom Brodu, taj razumni rok može biti 3 dana a može biti i 90 dana...
Uvijek ih možeš nazvati direktno i provjeriti u kojem je stupnju servis tvog uređaja.
S tim da uređaj treba iz Broda doći do Zagreba, proći dijagnostiku i servis, i onda se vratiti u Brod. Zbog toga proces može biti nešto malo sporiji.
Razina korisnika 4
28,12 je zaprimljen u servis...
Razina korisnika 4
Šta reći nego jednostavno više lud, u Vip centru nisu dobili uređaj!


Danas je baš taj 3 dan!
"Servisni proces završen 09.01.2018, uređaj popravljen, očekivano vrijeme dostave pošiljatelju u roku 3 radna dana od datuma završetka servisnog procesa"
Razina korisnika 3
Šta reći nego jednostavno više lud, u Vip centru nisu dobili uređaj!


Danas je baš taj 3 dan!
"Servisni proces završen 09.01.2018, uređaj popravljen, očekivano vrijeme dostave pošiljatelju u roku 3 radna dana od datuma završetka servisnog procesa"


Hm...ok. sad je već prošlo i puno više vremena. Pretpostavljam da si uređaj već preuzeo?
ARGAM servis na Žitnjaku
Dakle lazu ko psi.
Odno sam im u pon S8 koji je u garanciji na zamjenu baterije jer mi se gasi na 30% bat. Prije nego sto sam odnio pitam ih koliko ce trajati popravak i kaze mi zenska na tel cca 3 dana.
Ja jos naivcina odnio sam mob na Zitnjak kao da se ne gubi vrijeme na transport moba do servisa.
Naravno svi smo danas bez moba ko bez ruke, ali sta ces, reko ok i predam ga na servis. Kako niko ne zove niti se ista mijenja na njihovoj web stranici gdje se provjerava status servisa prvo ih zovem u cetvrtak rano u jutro. Opet ista (valjda je samo jedna osoba na telefonima za musterije) zenska i kaze bit ce danas, provjerite oko 3-4 (serviseri rade do 4). Zovem u pola 4 i pitam kakvo je stanje i kaze mi ona serviser je uzeo mob ali nece stic danas, bit ce sutra. Mislim si sta nisi odma rekla da treba 5 dana pa bi nes kombinirao ali sta cu reko ajde petak onda.
I danas (petak) opet nitko ne zove, nema promjene statusa i zovnem ja njih u 10. Prvo sam cekao 19min da mi se javi i onda mi zena kaze da nezna sta je sa mobom jer je kolega na gablecu. Ja lud vec, ona kaze da me nazove za pola sata kad se ovaj vrati. Naravno zove za sat i pol i kaze mi da lik jos nije ni takao mob i da ce biti tek u pon ili uto.
Znaci kenjaju (da ne psujem) koliko su dugi i siroki. Dakle za zamjenu baterije (ako me i u vezi toga ne krenu zaje) im treba min 10 dana.
Totalno neozbiljno i u buduce cu se svim silama truditi da ne idem kod njih jer je ovo smece od odnosa prema musterijama.
Definitivno preporucujem zaobilazenje AGRAM servisa u sirokom luku.
Razina korisnika 5
Bedž +6
Izbjegavati Agram servis-to doslovno vrišti svugdje po internetu. Prije par mjeseci otvorio se najmoderniji Samsung service, tamo bi ti promijenili bateriju za sat vremena.

Sljedeći put svoj samsung odnesi u Samsung customer service Plaza, u Ul.grada Vukovara ,(guglaj)

Ili u Arenu, u sklopu prodajnog centra imaju i servis
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja u Arena centru zamijenio za 45 minuta, otišao na kavu i već bilo gotovo.
Evo followup, mob je bio gotov u utorak, dakle 9 dana, od kad mi je pisalo na statusu da je serviser poceo raditi na njemu trebalo je sat vremena da ga zavrsi, mijenjao je bateriju i konektor punjenja. Iz ovog ispada da imaju jednog servisera ak toliko dugo treba cekati da mob dođe na red.

p.s. Pitam ja njih prilikom predaje moba jel može da mi ne prebrisete sve podatke tokom servisa jer znam da se to dogadja cesto. Kaze lik ma neee mi to rijetko kad radimo. Naravno da je mob dosao skroz zbrisan. Provjerio sam imei za svaki slucaj jer sam cuo da zna ekipa dobiti i tuđe mobove ali ipak je to bio moj mob. (Hvala Onom gore).
Srecom backupao sam sve sa Samsung Switchom i restorao sam sve podatke bez ikakvog problema.

Eto toliko, hvala svima na savjetima i pozz.

Odgovori