Dragi naši Vipnet Forumaši,
svi ste već načuli što nas očekuje, a to su veliki izazovi i promjene koji nas očekuju.
Došlo je vrijeme da Vipnetu kažemo zadnje zbogom i hvala :)
Brand koji nas je pratio 19 godina i postigao ogromne rezultate u unaprjeđenju telekom industrije u Hrvatskoj postaje i službeni dio A1 zajednice.
Veselimo se ovom velikom danu za nas jer znamo da možemo samo bolje i više. Tome smo težili punih 19 godina. Dali smo sve od sebe da naša Forum zajednica opstane u obliku koji Vama najviše odgovara a trudit ćemo se i dalje. Snažni, otvoreni, fokusirani na naše korisnike, uvijek spremni na nove izazove i dinamiku telekom industrije u Hrvatskoj.
Hvala Vam što ste bili uz nas, hvala vam što ste nam uvijek spremno odgovarali na pitanja , hvala na svom trudu i sugestijama za unaprjeđenje usluga. Zbogom Vipnet, bio si nam obitelj.
S veseljem smo dočekali taj dan, veliki dan za nas, A1 dan.
Krećemo s A1 Forum zajednicom gdje nas očekuje puno promjena koje će vam se, vjerujemo, svidjeti.
3..2..A1
*Danas tijekom dana će Forum biti nedostupan kako bi poprimio svoj novi A1 oblik. Novi oblik života.
Pa račun koji je do sada bio 135 ćn, sada je promjenom imena A1 narastao na 149 ćn, sva sreća da više nisam pod ugovorom, pa mogu preći na ISKON-a.
3 mjeseca traje dopisivanje sa vašom službom za korisnike, muljanje sa mojim računima za koje sam imamo trajne naloge, pregledom u aplikacijama....na svaki moj mail imam odgovor da ćete mi u roku dva tjedna odgovoriti, ja sam u međuvremenu dužan platiti (odnosno skinete mi sa trajnim nalogom) novac a danas mi pošaljete da mail kojim me podsjećate da nisam platio. Tko je tu lud?
u aplikaciji sam postavio da mi na mail dolaze računi na uvid ali niti jedan nije došao, ali uredno dolazi podsjetnik da nisam nešto platio iako sam ja u PRETPLATI i imam plaćeno za dva računa 1080 kuna iako je ukupno 800 kn račun....u svakom slučaju hvala što ste ažurni i brzi samo tri mjeseca se dopisujemo i evo još mjesec i istiće mi ugovor koji ću sigurno produžiti ali kod drugog operatera....
u aplikaciji sam postavio da mi na mail dolaze računi na uvid ali niti jedan nije došao, ali uredno dolazi podsjetnik da nisam nešto platio iako sam ja u PRETPLATI i imam plaćeno za dva računa 1080 kuna iako je ukupno 800 kn račun....u svakom slučaju hvala što ste ažurni i brzi samo tri mjeseca se dopisujemo i evo još mjesec i istiće mi ugovor koji ću sigurno produžiti ali kod drugog operatera....
Da ne duljim dalje, poziv SZK pa prati putanju do "teta računalica" i direktno objasni kakav je problem. Uštedit ćeš živaca. 😉
hvala ti za odgovor ali više od nekoliko puta sam sa telefonom komunicirao sa njima, nakon jednog od razgovora sam zamolio da na mail dobijem podatke o potrošnji, dugovanju i ostalom, te da to što mi je njihova djelatnici ispričala dobijem i u pisanom obliku. to sam sve dobio ali nakon tjedan dana opet ista stvar....niti se išta promijenilo niti je to što sam dobio u pisanom obliku išta promijenilo.
Znaći nazovem oni zabilježe da sam zvao oznaće slučaj kao prioritet i onda dobijem nakon pet dana mail da će mi u roku dva tjedna odgovoriti...baš prioritetno....a vezano za tvoju opasku da forum nije mjesto za požaliti se....neznam ćemu služi onda, možda da se pohvalim kako plačam nećiji nerad, nećiju nesposobnost da u 3 mjeseca ispravi nešto što definitivno nije moja greška jer ja nemam mogućnosti uređivati sustav naplate, obraćune i ostalo....ovo je službeni forum i sve što se tiće A1 dobro je da ljudi znaju...a oni ako žele pročitati vjeruj mi da će pročitati....
Znaći nazovem oni zabilježe da sam zvao oznaće slučaj kao prioritet i onda dobijem nakon pet dana mail da će mi u roku dva tjedna odgovoriti...baš prioritetno....a vezano za tvoju opasku da forum nije mjesto za požaliti se....neznam ćemu služi onda, možda da se pohvalim kako plačam nećiji nerad, nećiju nesposobnost da u 3 mjeseca ispravi nešto što definitivno nije moja greška jer ja nemam mogućnosti uređivati sustav naplate, obraćune i ostalo....ovo je službeni forum i sve što se tiće A1 dobro je da ljudi znaju...a oni ako žele pročitati vjeruj mi da će pročitati....
Moderatorima forum nije primarni posao, kad su tu ponude se provjeriti ali i ta provjera "javi se u inbox" potraje. Ne znam zašto ne naprave pinned post, to bi trebalo pitati
A vezano za zvanje, samo zovi i inzistiraj i neka stave požurnicu (pristojno i pomalo drsko). Sve se to vidi i bilježi u sustavu. Sretno dalje. 😉
Bok Jako nezadovoljan,
uspjela sam shvatiti da imaš problema s računima, pretpostavljam da se radi o iznosima i s primitkom računa na e-mail. Molim te, pošalji mi svoje podatke OVDJE da pogledam točno o čemu se radi i što mogu učiniti za tebe još danas.
uspjela sam shvatiti da imaš problema s računima, pretpostavljam da se radi o iznosima i s primitkom računa na e-mail. Molim te, pošalji mi svoje podatke OVDJE da pogledam točno o čemu se radi i što mogu učiniti za tebe još danas.
Moji ljudi ja sam teško opljačkan od ovih što mijenjaju imena . Po završetku (isteku ugovora) računu su veći 2x a do sada se aždaje nisam otresao mada mi je ugovor istekao ima mijesec dana. Biježi te glavom bez obzira i nikakve ugovore sa njima ne potpisuj te jer će te bit prevareni ! A oni su svi isti i rade u dogovoru . Pokušavam ih odvojit od mog kućnog budgeta već 15 dana ali oni su gori od Jehovinih svjedoka . Sad mi je potpuno jasno zašto je onaj lik iz Splita onoj šarmantnoj dami razbio komp pred očima . Tada sam ga osuđiva ali danas veliki respekt . To mu je bila zadnja linija obrane . Nadam se da ću moć uz podršku svog odvijetnika nekako ove pijavice odstranit . Ne bacaj te ljudi novce već kupi te dijeci mljeka i kruha ili drva za ogrijev nebitno . Ovako samo produžava te agoniju i gubi te živce za svoje teško zarađene kn koje nam oni drsko otimaju iz ruku !
Samo mirno prevaro 😃 ugovorna obveza ti je vjerojatno istekla kako to već biva, ugovor i dalje traje, ali ne i povlaštene cijene ugovorne obveze. Uvijek se iznova začudim kako postoje ljudi koji i nakon toliko godina postojanja UO ne znaju da se ugovor ne prekida istekom MINIMALNOG trajanja, nego treba traziti raskid par dana prije kraja ako se ne želi dalje koristiti usluge.
Ugovor se raskida trenutkom predavanja zahtjeva, tj. traženja raskida. Dakle kad predaš valjan raskid na prodajnom mjestu ili mailom smatra se da si ugovor raskinuo i do tog trenutka smiju obračunati korištenje.
Važno je ostati pribran, čitati, raspitati se i poštivati birokraciju 😉 Sretno i neka si se ti barem verbalno ispuhao. Šteta se iživljavati na računalima.
Ugovor se raskida trenutkom predavanja zahtjeva, tj. traženja raskida. Dakle kad predaš valjan raskid na prodajnom mjestu ili mailom smatra se da si ugovor raskinuo i do tog trenutka smiju obračunati korištenje.
Važno je ostati pribran, čitati, raspitati se i poštivati birokraciju 😉 Sretno i neka si se ti barem verbalno ispuhao. Šteta se iživljavati na računalima.
Halo,moderatori,gdje ste? Netko već danima zaspamava forum,a nigdje ne vidim opciju kako ga prijaviti. Sad sam počela dobivati mejlove od A1 foruma svaku minutu, gdje ste,zar je možda forum "otet"?
Nikako... Nije platforma toliko napredna, jedino u postavkama profila pogasi sve pretplate i notifikacije... Valjda će već Admin uočit...
Definitivno bi trebao biti neki mod koji svakih sat pogleda i moderira forum i mislim da bi si to a1 mogao priuštiti. Kakogod ionako više neću toliko pratiti ovaj forum jednostavno me više ne privlači baš, stalno jedne te iste teme, više se ne čavrlja toliko u offtopicu😪 a i posao zove...😐
Evo nekako sam uspjela otkazati sve pretplate,ali mi i dalje u postavkama piše da pratim 54 teme. I nikako se ne mogu riješiti jednog spama u gmailu, stalno mi piše da imam jedan spam, a sandučić prazan ☹
Može li netko u postavkama profila omogućiti brisanje istog?
Jer ne želim više biti član ovog foruma niti da mi profil bude aktivan.
Jer ne želim više biti član ovog foruma niti da mi profil bude aktivan.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.