Naljepnica

Vip Forum postaje A1 Forum


Razina korisnika 2
Dragi naši Vipnet Forumaši,

svi ste već načuli što nas očekuje, a to su veliki izazovi i promjene koji nas očekuju.

Došlo je vrijeme da Vipnetu kažemo zadnje zbogom i hvala 🙂
Brand koji nas je pratio 19 godina i postigao ogromne rezultate u unaprjeđenju telekom industrije u Hrvatskoj postaje i službeni dio A1 zajednice.

Veselimo se ovom velikom danu za nas jer znamo da možemo samo bolje i više. Tome smo težili punih 19 godina. Dali smo sve od sebe da naša Forum zajednica opstane u obliku koji Vama najviše odgovara a trudit ćemo se i dalje. Snažni, otvoreni, fokusirani na naše korisnike, uvijek spremni na nove izazove i dinamiku telekom industrije u Hrvatskoj.

Hvala Vam što ste bili uz nas, hvala vam što ste nam uvijek spremno odgovarali na pitanja , hvala na svom trudu i sugestijama za unaprjeđenje usluga. Zbogom Vipnet, bio si nam obitelj.

S veseljem smo dočekali taj dan, veliki dan za nas, A1 dan.
Krećemo s A1 Forum zajednicom gdje nas očekuje puno promjena koje će vam se, vjerujemo, svidjeti.

3..2..A1

*Danas tijekom dana će Forum biti nedostupan kako bi poprimio svoj novi A1 oblik. Novi oblik života.

Odgovora 9

jedina promjena koju sam vidio je povećanje računa 😡
Razina korisnika 7
Bedž +2
@donatio - možeš li ukazati na koje povećanje računa misliš? Pa da i mi ostali obratimo pažnju.
Pa račun koji je do sada bio 135 ćn, sada je promjenom imena A1 narastao na 149 ćn, sva sreća da više nisam pod ugovorom, pa mogu preći na ISKON-a.
Razina korisnika 7
Bedž +2
Istekla ti ugovorna obveza pa si izgubio benefite koje si imao? 😉
3 mjeseca traje dopisivanje sa vašom službom za korisnike, muljanje sa mojim računima za koje sam imamo trajne naloge, pregledom u aplikacijama....na svaki moj mail imam odgovor da ćete mi u roku dva tjedna odgovoriti, ja sam u međuvremenu dužan platiti (odnosno skinete mi sa trajnim nalogom) novac a danas mi pošaljete da mail kojim me podsjećate da nisam platio. Tko je tu lud?
u aplikaciji sam postavio da mi na mail dolaze računi na uvid ali niti jedan nije došao, ali uredno dolazi podsjetnik da nisam nešto platio iako sam ja u PRETPLATI i imam plaćeno za dva računa 1080 kuna iako je ukupno 800 kn račun....u svakom slučaju hvala što ste ažurni i brzi samo tri mjeseca se dopisujemo i evo još mjesec i istiće mi ugovor koji ću sigurno produžiti ali kod drugog operatera....
Razina korisnika 7
Bedž +2
@Jako nezadovoljan - svako pisanje mailom je nažalost 15 dana čekanja. Pa na njihov odgovor i tvoje pisanje, opet 15 dana čekanja. Nažalost, to je tako jer Zakon tako dopušta. Jesi li probao nazvati SZK i pratiti putanju i direktno razgovarati sa nekim vezano uz račune, s tetama računalicama? Automatski odgovor i automatski podsjetnik kao što ime kaže, stiže automatski i to je do sustava. Isto tako, nažalost jer je mnogo toga postavljeno kako ne bi trebalo biti. Nadalje, forum nije službeno mjesto gdje bi se pisale žalbe niti je forum primarno mjesto gdje neki od moderatora dežura 24 sata već se eventualno budući mu nije primaran posao, ponudi napraviti provjeru.

Da ne duljim dalje, poziv SZK pa prati putanju do "teta računalica" i direktno objasni kakav je problem. Uštedit ćeš živaca. 😉
hvala ti za odgovor ali više od nekoliko puta sam sa telefonom komunicirao sa njima, nakon jednog od razgovora sam zamolio da na mail dobijem podatke o potrošnji, dugovanju i ostalom, te da to što mi je njihova djelatnici ispričala dobijem i u pisanom obliku. to sam sve dobio ali nakon tjedan dana opet ista stvar....niti se išta promijenilo niti je to što sam dobio u pisanom obliku išta promijenilo.
Znaći nazovem oni zabilježe da sam zvao oznaće slučaj kao prioritet i onda dobijem nakon pet dana mail da će mi u roku dva tjedna odgovoriti...baš prioritetno....a vezano za tvoju opasku da forum nije mjesto za požaliti se....neznam ćemu služi onda, možda da se pohvalim kako plačam nećiji nerad, nećiju nesposobnost da u 3 mjeseca ispravi nešto što definitivno nije moja greška jer ja nemam mogućnosti uređivati sustav naplate, obraćune i ostalo....ovo je službeni forum i sve što se tiće A1 dobro je da ljudi znaju...a oni ako žele pročitati vjeruj mi da će pročitati....
Razina korisnika 7
Bedž +2
Jako nezadovoljan napisao:

a vezano za tvoju opasku da forum nije mjesto za požaliti se....neznam ćemu služi onda, možda da se pohvalim kako plačam nećiji nerad, nećiju nesposobnost da u 3 mjeseca ispravi nešto što definitivno nije moja greška jer ja nemam mogućnosti uređivati sustav naplate, obraćune i ostalo....ovo je službeni forum i sve što se tiće A1 dobro je da ljudi znaju...a oni ako žele pročitati vjeruj mi da će pročitati....



Moderatorima forum nije primarni posao, kad su tu ponude se provjeriti ali i ta provjera "javi se u inbox" potraje. Ne znam zašto ne naprave pinned post, to bi trebalo pitati @A1_Deni . Iz tog razloga se i događa to što se događa, napišeš tu revoltiran, istreseš a u biti mala je vjerojatnost nažalost da će ti netko uskočiti u real time-u. Po meni forum ili ugasiti ili angažirati modove (to je od prvog dana foruma) koji će intervenirati jer nas nekolicina koji "odrađujemo" i trošimo džabe dragocijeno vrijeme nemamo nikakve koristi od A1 a možemo samo dati savjet. I po meni ovo ispada najtolerantniji forum jer upravo takve stvari ne brišu što HT i neki drugi uredno rade i iz tog razloga niti nemaju forum. 😉 Na kojem forumu postoji mogućnost da se registriraš u gluho doba noći, otvoriš temu "lažljivci" ili "muljatori" bez ikakvih argumenata i da ta ista tema stoji danimaaaa a da se ne obriše niti se autor ikad logira? Prvo što izguglaš je pljuvačina, a pitam se čemu to...

A vezano za zvanje, samo zovi i inzistiraj i neka stave požurnicu (pristojno i pomalo drsko). Sve se to vidi i bilježi u sustavu. Sretno dalje. 😉
Razina korisnika 2
Bok Jako nezadovoljan,

uspjela sam shvatiti da imaš problema s računima, pretpostavljam da se radi o iznosima i s primitkom računa na e-mail. Molim te, pošalji mi svoje podatke OVDJE da pogledam točno o čemu se radi i što mogu učiniti za tebe još danas.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića