Odnos VIP-a prema korisnicima

  • 17 February 2018
  • 1 odgovor
  • 1862 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš početnik
  • 30 odgovora
Zanimljivo sto u upravi vip-a ima ljudi iz zapadne Europe, no manire zapadnjaka ne prenose na poslovanje vipa u Hrvatskoj, s osobitim naglaskom da vip ima katastrofalan odnos prema korisnicima od kojih zapravo zive. To ne mogu prikriti ni agresivne marketinske kampanje, ni agenti ovdje na forumu, facebooku ili telefonskoj sluzbi za korisnike koji su zaista ljubazni i maksimalno se trude, ali nemaju utjecaj na tehnicki dio poslovanja vipa u praksi.
O tome dovoljno govore nezadovoljni korisnici koji ovdje i na facebooku pisu o svojim raskidima ugovora s vipom i kalvarijama koje su prolazili.
Zar je moguce da jedna tako velika tvrtka ne brine o osnovnim aspektima poslovanja, o korisnicima od kojih zive, zbog cega pojedine segmente poslovanja poput vip satelitske televizije zanemaruju u toj mjeri da ne azuriraju programe i programske pakete mjesecima, da korisnici aktivaciju pojedinih paketa cekaju danima, pa i tjednima koliko sam imao prilike vidjeti u komentarima. Ako je tolika navala za aktivacijom paketa (sto ne vjerujem da je istina), zar je problem tako velikoj tvrtci zaposliti dodatne djelatnike za te poslove. Samo sa zadovoljnim korisnicima mozete napredovati, u suprotnom kroz odredeni vremenski period svi korisnici ce preci konkurenciji.
Sto se tice mobilne mreze vip i tomato imam od starta i s tim sam zadovoljan, no sto se tice televizije prelazak s max tv na vip sat mi je izgleda bila gadna greska. U t-comu btw. dodatne tv pakete ukljucuju u roku nekoliko sati.
I jos nesto, to sto u vipu mozemo kontaktirati samo agente sluzbe za korisnike i nikog drugog je takoder pokazatelj koliko je to zatvorena tvrtka cije rukovodstvo misli da ce uvijek imati masu korisnika kako se god odnosili prema njima i kakva im god usluga bila, da ce se uvijek sljevati brdo novca, malo se zavaravaju jer vip ima itekako dobru konkurenciju u svim aspektima poslovanja. Nisu druge tvrtke osobito otvorenije za korisnike, ali bar svaki mjesec poboljsavaju ponudu, azurno i brzo odradjuju zahtjeve korisnika.
Ovo je konstruktivna kritika, valjalo bi da glas korisnika ponekad dodje i do uprave, sto ne znam da li je moguce i da li se ikad dogadja, no eto samo malo vise truda i sluha bi moglo dovesti do znatnog poboljsanja zadovoljstva vasih korisnika.

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Goran81,
U konstruktivnoj kritici nije Vam točan dio rečenice:

"...to što u Vipu možemo kontaktirati samo agente službe za korisnike i nikog drugog.....".

Naime, postoji i dodatni službeni kanal komunikacije ali samo za specifične slučajeve - prijave neprimjerenog ponašanja. To može uključivati situacije kao npr. kršenje "Kodeksa ponašanja" (preveden je i na hrvatski jezik) i drugo. U tu svrhu kreiran je web portal tzv. "tell.me" preko kojega se mogu slati prijave (anonimno ili neanonimno). Također dati su i kontakt podaci rukovoditelja odjela za usklađenost (e-mail i telefonski broj).

Nažalost, informacije o tom web portalu, "Kodeksu ponašanja" i kontakt informacije rukovoditelja odjela za usklađenost uopće se ne nalaze na na web stranicama A1 Hrvatska (koliko ja znam - molim ispravak A1 predstavnika ako griješim). Te informacije valja potražiti na službenim web stranicama A1 Telecom Austria Group koja je vlasnik A1 Hrvatske.

Ovdje neću stavljati linkove jer su mi sa ovoga foruma (točnije: forum.vipnet.hr-a) obrisane/uklonjene već dvije teme gdje sam ranije stavio te linkove a i obrisan je bar jedan odgovor gdje sam priložio linkove (tema "VIP se ne pridržava Ugovora" otvorena od korisnika astiv27 ).

Za razliku od web stranica A1 Hrvatske na web stranicama A1 Slovenije može se pronaći Kodeks ponašanja preveden na slovenski a sljedeći linkove iz dokumenta mogu se pronaći i druge informacije.

Odgovori