Diskriminacija na zviždačkom portalu A1 prijavljena je Službi za korisnike u prosincu 2018.
Djelatnici Službe za korisnike odbacili su u suštini prigovor kao neosnovan.
Za drugostupanjski prigovor A1 je odbio sazvati Povjerenstvo za rješavanje žalbi tj. komisiju navodeći kao opravdanje u suštini da je ta tematika izvan obuhvata Povjerenstva.
Ministarstvo gospodarstva/Inspektorat složilo se sa takvim tumačenjem u odgovoru na prijavu gdje sam prijavio A1 za neodgovaranje u zakonskom roku od 30 dana na drugostupanjsku žalbu. Mišljenja su da navedena tematika nije u nadležnosti Povjerenstva pa od tuda nije proizilazila ni obveza sazivanja Povjerenstva i odgovaranja na drugostupanjsku žalbu.
Pošteno.
Za to vrijeme diskriminacija je i dalje prisutna na portalu.
Sljedeći korak bio je prijava Uredu pučke pravobraniteljice.
Pučka pravobraniteljica šalje zahtjev za očitovanjem temeljem prijave članu uprave A1 i prokuristu A1.Nakon neodgovaranja u zakonskom roku od 15 dana odnosno roku kojeg je navela pravobraniteljica od 30 dana, poslana je i požurnica. Prvo očitovanje od strane A1 primljeno je nakon više od 90 dana. U odgovoru A1 i dalje smatra da se ne radi o diskriminaciji. Nakon slanja dodatnog zahtjeva za očitovanjem od strane Ureda pučke pravobraniteljice stiže i A1 odgovor (ovaj puta u propisanom roku) u suštini da će se prijavljena diskriminacija ukloniti (tj. terminološki će se uskladiti uvodnik na engleskom/njemačkom jeziku i hrvatskom jeziku).
Od 31.01.2020. diskriminacijski karakter uvodnika zviždačkog portala je uklonjen.
Čestitke A1 djelatnicima na dugotrajnoj i teškoj borbi u nastojanju zadržavanja prijavljene diskriminacije. Metoda ignoriranja ne funkcionira uvijek.
Zahvala i Uredu pučke pravobraniteljice na korektnom rješavanju prijave što je u konačnici rezultiralo uklanjanjem diskriminacijskog karaktera portala.
Ukratko, da se ukloni prijavljena diskriminacija u A1 trebalo je više od godinu dana i uključenje Ureda pučke pravobraniteljice. To samo po sebi govori o razini educiranosti i kompetencijama u A1 a naročito funkcioniranju "Sustava za upravljanja usklađenošću" koji je implementiran od 2012.g., certificiran i nagrađivan.
U slučaju da se moderatori, A1 forumaši ili čitaoci pitaju "što mi je sve to trebalo i čemu mučenje i gubljene vremena" odgovor je: na isti način kao što je teleoperateru bilo nužno potrebnih 18 lipa zateznih kamata na koliko je glasila dobivena uplatnica te je bilo nužno potrebno staviti i napomenu o mogućnosti pokretanja ovrhe uslijed neplaćanja. Trošak ovrhe je oko 700kn. Drugim rječima, u A1 je normalno za dug od 18 lipa stvoriti trošak korisniku od 700 kn ili 388 888% posto veći trošak od originalnog dugovanja. To je po zakonu i poštujem to. Po zakonu je i ne poticanje/provođenje diskriminacije pa se nadam da će i A1 poštivati ovaj moj doprinos u tom smjeru kada to samostalno nisu mogli/željeli učiniti.
Molio bih moderatore da ne brišu ovu temu kao što su mi obrisane dvije teme od prije gdje sam stavio linkove na zviždački portal.
Također,ukoliko osporavate neku od navedenih tvrdnji zatražite me formalno u ime A1 Hrvatska d.o.o. i pripadnu korespodenciju spreman sam i javno objaviti.