Riješeno

prijava u moj a1

  • 13 March 2021
  • 2 odgovora
  • 405 pregleda

Interesira zašto se ne mogu prijaviti u moj a1 aplikaciju  da bih pratio pregled potrošnje i ostale stvari za fiksnu uslugu. Naime imam trio paket i prije sam se prijavljivao ali sad mi kaže da pretplatnik ne postoji. Dok se preko mobitela u aplikaciju prijavim bez problema ali samo za mobilne usluge. Računi fiksni i mobilnih usluga su mi spojeni.

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 13 March 2021, 23:24

Pogledaj original

Odgovora 2

Bedž +1

@lavic08 pozdrav! U ovom je slučaju svakako potrebno provjeriti koriste li se prilikom prijave na Moj A1 ispravni podaci, definirani za fiksnu uslugu. Provjerit ćemo je li sve u redu s uslugom, samo bih te zamolio da nam pošalješ svoje podatke OVDJE, kako bi nam provjera bila što točnija. 

@lavic08 pozdrav! U ovom je slučaju svakako potrebno provjeriti koriste li se prilikom prijave na Moj A1 ispravni podaci, definirani za fiksnu uslugu. Provjerit ćemo je li sve u redu s uslugom, samo bih te zamolio da nam pošalješ svoje podatke OVDJE, kako bi nam provjera bila što točnija. 

Riješio sam resetiranjem lozinke preko korisničke službe i sad je OK. Hvala.

Odgovori