Riješeno

Pokućni internet i router

  • 22 April 2022
  • 23 odgovora
  • 2496 pregleda

Postovani, jedan problem interesantan. Nedavno sam uzeo pokucni kod vas(4G+). Brzina je slaba, vecinom do 10Mbps. No kad karticu izvadim i stavim u mobitel i koristim taj mobitel kao ruter (hotspot) i testiram s drugim mobitelom brzina se penje na 80Mbps sto je odlicno. (I 50Mbps je dobro). Ocitobje nesto do rutera, mozda postavke neke?

icon

Najbolji odgovor od A1_Magdalena 23 April 2022, 09:16

Pogledaj original

Odgovora 23

Razina korisnika 7
Bedž +4

Koji router si dobio?

Ako u blizini imate druge elektroničke uređaje koji koriste bežični signal (npr. mikrovalnu pećnicu, bežične telefone), oni mogu uzrokovati interferenciju.

                                                                   

                                                                      

Soyealink model: B535-333

Može li se B535-333 zamjeniti za neki bolji router, jer recimo mi imamo problem s vrlo lošim zvukom na VoLTE VoIP-u. Ni u prathistorijskom vremenu analognih telefona s brojčanikom, nije tako krčio telefon (spojen RJ 11 konektor routera) i tako već druga godina za redom otkad se koristi ovaj router. A krčiti ne bi smio, jer izvorno VoIP nema nikakav šum, no nažalost korisnik nema pristup VoIP postavkama, čak ni kao read-only, što smatramo da je loše. U protivnom bismo znali je li echo-canceller uključen ili nije i koje su druge postavke za VoIP.

B535-333
Current version: 11.0.5.51(H470SP6C9831)
 

Moje je ime aleksandar jovanovic, molio bi vas za uslugu ako bi mi pomogli oko iskljucenja iterneta posto nezelim da imam Internet jer ne zivim u hrvacku

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Aleksandar jovanovic pozdrav, žao mi je čuti da te zanima isključenje interneta. Ako mogu kako pomoći ovim putem slobodno mi javi. Kako si napisao svoje privatne podatke na našim stranicama tvoju objavu sam izmijenio i izbrisao dio vezano za tvoje privatne podatke radi zaštite podataka korisnika. Imaš li ugovornu obvezu po svojoj usluzi? Detalje vezano za raskid ugovora možeš provjeriti na sljedećem linku https://tinyurl.com/bdeyxhbt.  Slobodno nam se javi privatnom porukom OVDJE ako su potrebne dodatne provjere po tvojim podacima. 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Sve ovisi zbog čega bi mijenjao router i dobiva se ZTE MF297D. Mislim da ti nije problem do routera nego do tvojeg telefona. VoLTE  i VoIP da router i podržava ne bi radilo jer samo tarifa Homebox ne podržava VoLTE  i VoIP ali i ovaj signal koji podržava router je digitalni signal tako da ne bi trebalo biti krčanja ili šumova u tel slušalici.

Sve ovisi zbog čega bi mijenjao router i dobiva se ZTE MF297D. Mislim da ti nije problem do routera nego do tvojeg telefona. VoLTE  i VoIP da router i podržava ne bi radilo jer samo tarifa Homebox ne podržava VoLTE  i VoIP ali i ovaj signal koji podržava router je digitalni signal tako da ne bi trebalo biti krčanja ili šumova u tel slušalici.



Kako to mislite da ne podržave VoLTE i VoIP, pa na čemu zaboga trenutno radi ?

 

 

Kad smo već kod toga što radi ili što ne radi, također mi se ne sviđa, što ovisno o tome, koji se alat koristi, uređaj iz vana pokazuje različit IP (bez da sad ulazimo u tematiku IP v4 ili IP v6)...tako da nije jasno kako bi se tu uopće recimo konfigurirao nekakav dinamički DNS, a vidljivo je koji vanjski IP dobivamo 100.69.x.x je isti *urac kao i 192.168.x.x dakle privatni IP range, nepingabilno nerutabilno.

Zašto onda i dalje koristimo A1 a na prijeđemo na nekog drugog provajdera ?

Jer je radi građevinskih radova koji traju već petu godinu infrastruktura uništena ili što je i radilo, radi sve teže, jer nije bilo nadogradnji kapaciteta. Drugi provajderi na ovim lokacijama nemaju 4G, iako im kartografija pokazuje da imaju i 5G. Reality is something else. OPERATERI KOJI NISU A1, UGLAVNOM SU POKRILI SAMO VAŽNIJE PROMETNICE i TO JE SVE ili kao Markoja koji ima koncesiju za 3600 MHz/5G range za našu županiju ne nude uslugu javno nego samo za poslovne korisnike tipa luka, dakle ne za MSP i građanstvo, nego samo infra-sektor.

Želimo i dalje koristiti A1, ali uz nešto veću fleksibilnost upravljanja samim uređajima (routerima).

Kako i kome da se obratimo radi setupa (vidljivo iz screenshota) za SIP account , SIP Server, codece, itd…?

 

Sve ovisi zbog čega bi mijenjao router i dobiva se ZTE MF297D. Mislim da ti nije problem do routera nego do tvojeg telefona. VoLTE  i VoIP da router i podržava ne bi radilo jer samo tarifa Homebox ne podržava VoLTE  i VoIP ali i ovaj signal koji podržava router je digitalni signal tako da ne bi trebalo biti krčanja ili šumova u tel slušalici.

TS-9 konektor(i) na ZTE-MF297D je isto tako *urac, jer pigtaila za spojiti na to neku normalnu antenu ima vrlo malo ili koštaju preko 200 €. Soyea barem ima antenski SMA.

HT je doduše, još gori, ali nije stvar u tome da je HT gori, nego valjda nakon 30 godina trebamo ići naprijed, a ne natrag.

Evo primjera kako HT ide natrag - crosspost sa Bug foruma:

Re: Arcadyan VRV9518BA-2C
Pozdrav... Prosljeđujem informaciju od jednog forumaša koji mi se privatno javio da ne može pristupiti svom routeru. Naime nema login boxa nego samo neke osnovne informacije o mreži. Piše da se sve ostalo može konfigurirati preko Moj Telekom aplikacije. Verzija softvera je 2.00.09. Slike u prilogu. Po meni je to toliko bezobrazno i odvratno da se osnovne opcije više ne mogu konfigurirati kao npr. razdvajanje 2.4 GHz i 5 GHz wifi. Šteta routera koji je koliko toliko dobar.

https://imgur.com/FqG7Lre

https://imgur.com/DIvFE80

Poruka je uređivana zadnji put čet 23.11.2023 23:11 (FPiskor).

Razina korisnika 7
Bedž +4

Sve ovisi zbog čega bi mijenjao router i dobiva se ZTE MF297D. Mislim da ti nije problem do routera nego do tvojeg telefona. VoLTE  i VoIP da router i podržava ne bi radilo jer samo tarifa Homebox ne podržava VoLTE  i VoIP ali i ovaj signal koji podržava router je digitalni signal tako da ne bi trebalo biti krčanja ili šumova u tel slušalici.



Kako to mislite da ne podržave VoLTE i VoIP, pa na čemu zaboga trenutno radi ?

Mislim tako kako sam napisao. Telefonska linija koja nema VoLTE  i VoIP radi kao i normalni fiksni tel priključak. Da ponovim tarifa Homebox nema VoLTE tako da uzalud što tu opciju podržava router neće raditi. A za VoIP trebaš imati telefon koji podržava VoIP i moraš imati SIP accounts kod davatelja usluge interneta. VoLTE to znači razgovori preko 4G i 5G mreže ako tarifa ili router ne podržavaju VoLTE razgovori se prebacuju na 3G mrežu. A 3G mreža se i danas koristi za razgovore gdje nije dostupna 4G mreža ili uređaji ,tarife ne podržavaju VoLTE. Na 3G mreži nema šumova ni krckanja. Odkad je 2G mreže tel razgovori su bez šumova i krckanja.

Tarifa je Super Homebox i baš sve pretplatne tarife na A1, kao i na Magenta HT-u podržavaju VoLTE. Sve !

https://forum.a1.hr › internet-spajanje-71 › volte-1960

 

Volte | A1 Forum

Pojednostavljeno, u paketni prijenos podataka je omogućena govorna usluga, odnosno razgovori se vrše preko 4G/4G + mreže bez potrebe automatskog prebacivanja na 2G ili 3G mreže operatera. VoLTE se temelji na principima VoIP tehnologije (IP telefonija) za prijenos…

RJ11 telefonski port na Soyea routeru nije POTS, da bi bio POTS, moralo bi postojati parično ožičenje i konstantno napajanje od telefonske centrale, što su operateri napustili kao tehničko rješenje prije 10 godina.

Ono što se zove POTS, moralo bi raditi i kad je router isključen, što sa RJ11 portom routera Soyea nije slučaj.

To je FXS port, koji s drugu stranu ima SIP, koji operater konfigurira preko središnje provisioning platforme.

Pitanje, na koje niste odgovorili jest može li i pod kojim uvjetima, operator ( u ovom slučaju A1), dopustiti pristup tim parametrima (SIP Server, Codecs i SIP account).

Ako korisnik već sam može administrirati T69 ekvialent za fax i čitače kartica (POS), kome se treba postaviti zahtjev ili upit za dodjelu tih prava za setup od strane samog korisnika - nema odgovora.

Nekad su identični (prethodna generacija) routeri imali i 2xRJ11 (za dvije linije), međutim ako korisnik ima inline više SIP računa koje želi terminirati, može koristiti SIP Proxy na portu 5060, dakle njemu za više “ekvivalentnih SIP voice brojeva u originaciji i terminaciji, više ne treba sama utičnica, ako može konfigurirati SIP parametre i koristiti LAN za priključenje IP telefona ili centrale, jer tako funkciniraju i Centrex usluge, samo je potrebno da mu administator dozvoli da odabere codec i server. Danas je jedan RJ11 ostavljen isključivo radi kompatibilnosti sa uređajima čija je vršna brzina 9600 bps (neki vrlo stari POS čitači nekih banaka i vrlo stari V.34 fax). U tom slučaju ako je oprema prve generacije spojena na RJ11 onda se brzina spušta na 3G i poziv (modemska veza)terminira preko 3G. U ostalim slučajevima (kad analogni ekvivalent ima V.90+ baud-rate) kad je oprema novije generacije priključena, onda je u pogonu VoLTE. Ako to nije tako, onda je A1 u odnosu na HT - čista nula od operatora, što naravno nije točno. A1 je jednako dobar operator, ako ne i bolji od HT-a po nizu funkcinalnosti, s tim da je HT bolji jedino kod terenskih instalacija, osobito na optičkoj infrastrukturi jer ima bolje montere (koji imaju bolji sindikat i više su motivirani za posao), dok u A1 sindikata nema i motivacija montera za rad je niža.

O kvaliteti veze i “data-payloudu” kod VoIP telefonije putem LTE mreža i routera:
Isto se konfigurira codec-ima, koji ovisno o tome je li A-law ili u-law codec itd...troše više ili manje podatkovnog prometa za pakiranje boljeg ili lošijeg “analognog” zvuka u digitalne pakete (i obrnuto). Ako su s oba dvije strane različiti kodeci, dolazi do gubitka paketa ili do pojave jitttera. Za kvalitetnu komunikaciju putem VoIP-a oba dvije strane bi trebale koristiti isti codec (Client i Server account). Što je ovdje “default” se ne vidi, dok se ne uđe u taj izbornik.

 


 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Tarifa je Super Homebox i baš sve pretplatne tarife na A1, kao i na Magenta HT-u podržavaju VoLTE. Sve !

Stavi sim od Homebox-a u  mob i vidi jel ti piše VoLTE. Možeš i otvoriti sučelje routera pa nazovi neki br i prati kad se poziv ostvaruje dali si i dalje na 4G ili se prebaci na 3G. tarifa 4G Homebox  nije podržavao VoLTE nema veze što je na pretplatu. Kolega ima1TB Homebox i nema VoLTE  prilikom poziva prebaci se sa 4G na 3G koji je nosioc  razgovora .

 


 

 

Pozdrav 

Ovo s pokucnim internetom njje normalo vise ne radi nego radi ko u kameno doba je zvao sam zalio se al oni to pravdaju na trenutno opterecenje a konstanto je to nekada je  brzin i do 4 megabit ne vise i kad je visa blokira uzas je net

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Sinisa0710 pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naše usluge. Možeš li mi samo javiti, privatnom porukom, podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Ruter glasi na firmu 

Sina šped jdoo 

Ravnice 2 

Jucer je tako sporo radio danije ni htio ocitat mjerenje brzine

Sada sam mjero brzinu 2 mbs i 8 mbs uzasmo sporo

Sta da radimsti.???

Nemoguce to kosistit uzalud se placa a nesluzi svrsi??

Razina korisnika 4
Bedž +1

Moderator ti je dao link da se njima javiš.

Soyealink model: B535-333

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ovo da je internet brži preko mobitela nego preko smeća od routera koji dobiješ od njih nije ništa čudno. Godinama sam se upravo iz tog razloga spajao preko svog starog iphone-a na PC i zaobilazio router zbog CAT razlike u uređajima, i dok je iphone bez ikakvih problema išao 300-350 mbps, router se vukao na 60tak mbps. Imao sam i veliki 10m usb kabli kako bi mogao staviti iphone na određeno mjesto gdje je signal bio najjači i uvijek su brzine bile odlične. To je još bilo u doba 4G interneta, sad bi na 5G to trebala biti druga priča tj. veće brzine no srećom ne trebam više isprobavati čari mobilnog interneta jer sam u međuvremenu prešao na optiku. 

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Oseka93 možeš li nam OVDJE proslijediti podatke za provjeru? 

Odgovori