Riješeno

Poklon od A1 za mobilne korisnike

  • 2 September 2019
  • 19 odgovora
  • 5314 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž +6
Možda griješim, ali mislim da i ja spadam pod mobilne korisnike, pa molim A1 da mi objasni gdje se u aplikaciji A1 može aktivirati vaš poklon od 20 giga, jer ja tu opciju ne vidim uopće .
Sretan vam rođendan

icon

Najbolji odgovor od nickno 5 September 2019, 00:00

Pogledaj original

Odgovora 19

Razina korisnika 7
Bedž +3
Stigli "Uvjeti korištenja". :D

1 Uvjeti korištenja promocija i poklon opcija za „ A1 20. rođendan “

A MojA1 će vjerojatno doživjeti "update" jer ovog trena niti ja ne vidim gdje se može aktivirati. 😉
Razina korisnika 6
Bedž +6
Nisam dobila nikakvu poruku da mi je opcija aktivirana
Razina korisnika 6
Bedž +6
He, piše da će najvjernijim bonašima opcija biti automatski aktivirana i trajat će do 31.12., tj.svakog 02.u mjesecu će se ponovno aktivirati, stanje opcije može se provjeriti *112*17#
Evo,probala taj kod- ne prepoznaje ga 😶
Hvala, Vipnet, što bi to trebalo značiti najvjerniji korisnici na bonove? Nije dost što sam skoro 20 godina na vašoj mreži ili trebam biti barem 50 da bih dobila status "najvjerniji bonaš"?
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ok, poklonjenom konju se ne gleda u zube, ali čovjek bi pomislio da ste vi već jučer pripremili mrežu za slanje poklona, budući da vam za sve treba min.24 sata, a sad je već prošlo pola dana 02.09. za poklone koji se mogu iskoristiti-od jučer 🤔
Razina korisnika 7
Bedž +3
Iznenadila ih 20-godišnjica. 😃 Tek jutros je stigao tekst na Češkom koji je trebalo prevesti, radio je brojač kao do ponoći večeras kada počinje a u biti fulali jedan dan. Kad se dogovore, vjerojatno će se morati i moći aktivirati kroz aplikaciju, pa nije da će svima automatski davati već prihvatiti neke Uvjete korištenja za prvi put.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Nije loše, nije loše, poklonjene gigice već se troše 😋
Hvala A1 😘
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni stigla sms obavijest da me u moja1 app-u čeka 20Gb, spreman da kliknem. Krenulo je. 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +6
A1, bilo bi dobro kad biste napisali da se stanje poklonjenih giga jedino u aplikaciji može vidjeti, slanjem ? na 13232 vidi se samo stanje u tarifi, a onaj kod *112*17# za nas nevjerne korisnike ne vrijedi

Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav ljudi,

drago mi je da ste uspjeli preuzeti gigice i da se veselo troše 🎉 Kod koji smo pripremili za provjeru je *112*18#. Pregled se nije unosio u aplikaciju budući da se radi o jednokratnoj usluzi. 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ah, da, za većinu nas korisnika vaš poklon je jednokratna usluga, osim za one najvjernije kojima usluga vrijedi do 31.12 i automatski se aktivira svakog 2.u mjesecu. Kak se dobije status najvjernijeg korisnika,btw? 😋
Razina korisnika 1
Bedž +3
@nickno Tu je riječ o korisnicima koji su s nama od samog početka, odnosno od 1999. 😃 Vjerujem da ćeš se složiti s nama da su oni to zaista i zaslužili 😉
Razina korisnika 6
Bedž +6
@A1_Mirjana , istina, zaslužili su, meni fali 3 godine da budem među njima 🙂 doduše, izmijenila sam par brojeva, pa vama izgleda puno kraće, ovaj broj imam,mislim 10 godina 🙂. Yep, s vama sam od 2002.,od G do 4G, uskoro i 5G 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ojoj, nisam željela označiti svoj odgovor kao najbolji, već Mirjanin, ali prst je nekak bil brži od oka 😐.
Dakle, najbolji odgovor je Mirjanin 😁 i Darkin isto 😁
Ak se nekak može promijeniti najbolji odgovor, molim da se promijeni 🙂
Meni je stigao račun uvećan za potrošenih 1G iz tog poklona
Razina korisnika 4
Bedž +3
@minja Šališ se ili ozbiljno? 🤓
Ne samo to , nego mi je 18.9. poslana poruka da odmah platim, onemogućeno korištenje 99 % preostalog podatkovnog prometa iz moje tarife i tako do sada !!!!!
Razina korisnika 4
Bedž +3
@minja Stigla nam je poruka u Inbox, ali ti ne mogu odgovoriti zbog postavljenog profila odnosno privatnosti podataka. Napisala si nam sve potrebne info. Proslijedila sam prigovor na odgovarajuću adresu. Broj prigovora: 1-804034232066. Kao kontakt broj napisala sam onaj koji koristiš (završava s brojkama 979) da ovdje ne objavljujem. U svakom slučaju, bit ćeš povratno kontaktirana za račun 09/2019 u najkraćem mogućem roku. Molim te za malo strpljenja i ujedno primi isprike na čekanju do odgovora kao i na samoj situaciji u kojoj si se našla. Vjerujem da ćemo pronaći rješenje na obostrano zadovoljstvo.
I ja sam vjerovala da moja tarifa, nije ušla kao jedan od kriterija, kod kreiranja programskog rješenja, ali .....
Razina korisnika 4
Bedž +3
@minja Kako bi neki rekli, nema "ali". ☺️ Koristiš tarifu Sve za mene 75 koja se nalazi u Uvjetima korištenja promocije i poklon opcije za "A1 20. rođendan" - https://bit.ly/2nvTRRL. Čekamo rješenje prigovora.

Odgovori