Riješeno

Odlazak iz A1 - prijenos broja - registracija

  • 31 August 2020
  • 5 odgovora
  • 598 pregleda

Da bi se obavio prijenos broja na drugog operatera potrebno je izvršiti registraciju na A1 webu.

Nakon što se obavi registracija potrebno je čekati potvrdu o provedenoj registraciji (max 120 sati odnosno 5 dana).

Izvršio sam reegistraciju prije 6 dana. Do sada nisam dobio nikakvu potvrdu niti ikakvu drugu informaciju o statusu registracije. Zašto?

Da li A1 nadoknađuje troškove koji nastaju zbog toga što registarcije nije provedena unutar 120 sati?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 15 September 2020, 23:19

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Bedž +3

@kkrajnik Da, osobno na A1 prodajnim mjestima je moguće napraviti prijavu osobnih podataka. 

Nakon trostrukog ispunjavanja trivijalne forme za unos osobnih podataka, ukupno dva tjedna prepiske privatnim porukama na A1 forumu i sa Službom za korisnike, dodatnim slanjem osobnih podataka mailom Službi za korisnike, iz SZK su mi javili da sam registriran.

Na upit da li je moguće obaviti registraciju u nekoj od poslovnica,nisam dobio odgovor.

Nakon potvrde da sam registriran, drugoj mreži sam predao zahtjev za prijenos broja i javili su mi da je zahtjev odobren.

Savjet svima, ako mislite da ćete možda jednog dana prenositi broj u drugu mrežu, obavite registraciju sada.

Razina korisnika 1
Bedž +3

Hvala ti :) Javim ti se u inboxu kad napravim svu potrebnu provjeru ;)

Poslana pp

Bedž +3

Pozdrav @kkrajnik možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE kako bi napravili provjeru? 

Odgovori