Riješeno

Odlazak iz A1 - prijenos broja - registracija

  • 31 August 2020
  • 5 odgovora
  • 599 pregleda

Da bi se obavio prijenos broja na drugog operatera potrebno je izvršiti registraciju na A1 webu.

Nakon što se obavi registracija potrebno je čekati potvrdu o provedenoj registraciji (max 120 sati odnosno 5 dana).

Izvršio sam reegistraciju prije 6 dana. Do sada nisam dobio nikakvu potvrdu niti ikakvu drugu informaciju o statusu registracije. Zašto?

Da li A1 nadoknađuje troškove koji nastaju zbog toga što registarcije nije provedena unutar 120 sati?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 15 September 2020, 23:19

Pogledaj original

Odgovora 5

Bedž +3

Pozdrav @kkrajnik možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE kako bi napravili provjeru? 

Poslana pp

Razina korisnika 1
Bedž +3

Hvala ti :) Javim ti se u inboxu kad napravim svu potrebnu provjeru ;)

Nakon trostrukog ispunjavanja trivijalne forme za unos osobnih podataka, ukupno dva tjedna prepiske privatnim porukama na A1 forumu i sa Službom za korisnike, dodatnim slanjem osobnih podataka mailom Službi za korisnike, iz SZK su mi javili da sam registriran.

Na upit da li je moguće obaviti registraciju u nekoj od poslovnica,nisam dobio odgovor.

Nakon potvrde da sam registriran, drugoj mreži sam predao zahtjev za prijenos broja i javili su mi da je zahtjev odobren.

Savjet svima, ako mislite da ćete možda jednog dana prenositi broj u drugu mrežu, obavite registraciju sada.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@kkrajnik Da, osobno na A1 prodajnim mjestima je moguće napraviti prijavu osobnih podataka. 

Odgovori