Riješeno

Novi priključak optika

  • 8 February 2018
  • 2 odgovora
  • 6772 pregleda

Dakle,nemogu opisati riječima razočaranost vašim poslovanjem i odnosom prema kupcima vaših usluga.Naime, 05.12.2017. sklopio sam ugovor o priključku za internet i telefon putem optičkog kabla.Usluga do danšnjeg dana još uvijek nije realizirana iz samo vama znanih razloga neozbiljnosti i nonšalancije.Prvi zakazani termin prikapčanja kabla je bio 05.01.2018. u 13,30h na kojem se nitko nije pojavio niti sam bio obaviješten da nitko neće doći.Drugi pokušaj 30.01.2018. nije uspio jer tehničari koje su poslali se ne penju po krovu,a kabel se jedino može prikopčati preko krova.Nakon toga zovem vašu službu koja dogovara termine prikapčanja i usuglašavamo se da idući put dolaze tehničari sa košarom i prikapčaju kabel na krov i neće biti problema.Treći pokušaj dogovoren 07.02.2018. u 13h.Pošto je pao snijeg,nema mi baš logike da će netko ići spajat kabel na krov pun snijega pa zovem odjel 0800 091666 da provjerim da li netko dolazi ili ne.Dobivam odgovor da se sve instalacije odrađuju prema planu.Izalazim ranije s posla i čekam tehničare koji dolaze točno u 13h,ali bez košare.Nakon što ih informiram da treba kabel spojiti na krov,iznad glava im vidim upitnike"NA KROV"???Naravno,krov je pun snijega i nitko pametan se nebi penjao pogotovo bez košare.I odlaze neobavljenog posla.Sad se ja pitam,ko je ovdje lud???
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 11 February 2018, 08:57

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 4
@zeljko76 Zbilja mi je žao što imaš poteškoće s uspostavom usluge :(
Rado ćemo ti pomoći i provjeriti, no molim te da nam podatke vlasnika usluge (ime, prezime i OIB) pošalješ OVDJE
Hvala ti.
Za još 2 mjeseca bit će sve ok....tako je meni bilo točno 4. mjeseca. Ludi smo mi jer smo ???

Odgovori