Riješeno

Neispunjavanje ugovorene obaveze

  • 27 August 2018
  • 3 odgovora
  • 2342 pregleda

Teško pronalazim riječi kojima bi opisao moje razočarenje sa vašim poslovnim potezima .
Htio sam t com zamjeniti sa vašim uslugama ..telefon ,internet i tv...no upao sam u neočekivane i nevjerovatne probleme
Dana 24 08 t com se isključio iz davanja usluga a vip se uključio samo na telefon i internet..bez tv
Ukućani i gosti mogu samo buljiti u crni ekran i čuditi se ..a svi koje sam kontaktirao dijele moje čuđenje .
Zovem službu za korisnike ..javlje se Mislav i govori da zbog greške u sustavu ..po meni žene koja je radila na mom prelasku u vip..neka Lidija ..
Zbog gore navedenog ,zbog štete koju ste mi nanjeli obratio sam se svom odvjetniku i sprema se naspisati tužbu ...
Osjećam se jadno ,tužno ,ljutito ,rekli bi ..neopisivo ..spreman za otići u Irsku ..
Kao da živim u Zanzibaru ..
Zato sad ,zbog ne ispunjene ugovorne obaveze od strane Vipa ja tražim hitan i neodgodiv raskid ugovora zbog neispunjene obaveze sa vaše strane .
icon

Najbolji odgovor od Tromy 30 August 2018, 14:36

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 3
Vinkas63 pozdrav. Zatražio si prijenos usluga s bivšeg operatera na Vip? Jesi li u u T-comu koristio tv uslugu? Ako jesi, možeš li provjeriti da li je na zahtjevu označena opcija prijenosa svih usluga od postojećeg operatera? Za prigovor ne moraš nužno angažirati odvjetnika, na njega imaš pravo, a uložiti ga možeš kako je objašnjeno na linku https://bit.ly/1rgoSRd.
Sanja...
Naravno da sam.imao tv uslugu ...
Naravno da sam tražio prebacivanje svih usluga .
Naravno da će se sad izmišljatu" topla
voda " o odgovornosti vipa ili nekoga od djelatnika .
Naravno da će se pokušati skinuti odgovornost i prebaciti je na mene ili na "sitna slova " ??.
Oprostite na pogresci uljučiti ćemo vam tv u najbržem vremenskom intervalu i ne morate platiti račun za ovaj mjesec ako ostanete kod nas.....E ovo bi mogao dobiti poruku od vas ...u Njemačkoj ,Austriji ,Nizozemskoj i sl....ovdje ne ...takvi ste kakvi smo ...Jadni.:@:@
Razina korisnika 5
Bedž +2
Mislim da si pogodio srž problema, ako se i desi greška, svima se događaju, ne biti arogantan i birokratski nastrojen i samo se izvlačiti na druge i tražiti slanje bezbroj prigovora nego se poklopiti ušima, ljudski se ispričat i u roku skoro pa odmah popraviti stvar. Samo zbog odnosa spram kupca sam pogasio mobilne linije a sad su na redu officeboxovi, pa ako VIPu nije stalo nije ni nama 😛

Odgovori