Riješeno

Mail službe za Zadrzavanje korisnika

  • 2 January 2019
  • 4 odgovora
  • 3203 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 10 odgovora
Poštovani,

kako nikako cijelo jutro ne mogu dobiti nikoga u službi za zadržavanje ljubazno bih vas molio nekakav mail.

Prekid u.o. je u pitanju pa se zahvaljujem.

Srdacan pozdrav.
icon

Najbolji odgovor od Remko1 2 January 2019, 17:16

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 4
Bedž +4
Ako zelis raskinuti ugovor - zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr
Razina korisnika 7
Bedž +3
Budi uporan i zovi, vjeruj mi manje živaca će ti otić nego čekat mail 15 dana a i uđeš u novi mjesec pretplate bez popusta pa platiš nebesa. Zovi, čekaj, ako ne želiš ništa kaži da ne želiš ništa i da su te na dan isteka U.O. dužni po Zakonu u roku 24 sata prebacit na bonove.
Ako zelis raskinuti ugovor - zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr

svaka čast!
hvala!

Budi uporan i zovi, vjeruj mi manje živaca će ti otić nego čekat mail 15 dana a i uđeš u novi mjesec pretplate bez popusta pa platiš nebesa. Zovi, čekaj, ako ne želiš ništa kaži da ne želiš ništa i da su te na dan isteka U.O. dužni po Zakonu u roku 24 sata prebacit na bonove.

nazvao u 20:59 i u zadnjoj minuti dobio covika i napravio raskid ugovorne i od sutra sam na bonovima.
pa kad bude koja bolja ponuda za prijelaz sa bonova na pretplatu onda super ali do tada chill i udri.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eto, dijelim tvoje mišljenje, napravio isto prije 2 tjedna.

Odgovori