Riješeno

Istek ugovorne obveze

  • 12 Siječanj 2019
  • 17 odgovora
  • 1249 pregleda

20.01. 2019. mi istiće ugovorna obveza za vip trio paket, ne želim je više produljivati
Što trebam napraviti da bi 20.01. raskinuo sve veze sa vipom?
icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 13 Siječanj 2019, 10:07

Pozdrav @damir111, žao mi je čuti da si se odlučio na raskid usluge kod nas 😞 Potrebno je zatražiti raskid usluge. Zahtjev možeš poslati mailom/faxom/poštom ili odlaskom na prodajno mjesto.
Pogledaj original

Odgovora 17

Razina korisnika 1
Pozdrav @damir111, žao mi je čuti da si se odlučio na raskid usluge kod nas 😞 Potrebno je zatražiti raskid usluge. Zahtjev možeš poslati mailom/faxom/poštom ili odlaskom na prodajno mjesto.
Pročitaj malo ranije postove na forumu, nije baš jednostavno.
Razina korisnika 1
@profa385, jednostavno je ako se podnese pravovaljani zahtjev, za sve ostalo tu su komplikacije.
Ja pišem iz iskustva. Zahtjev može podnijeti samo tamo gdje je podnio zahtjev za pretplatom.
Razina korisnika 1
@profa385, to nije točna informacija. Zahtjev za raskidom pretplatničkog odnosa/usluge kojoj je istekla ugovorna obveza, može se predati na bilo kojem A1 prodajnom mjestu, a može i elektroničkom putem ili slanjem pisanog zahtjeva poštom.
Provjeri pa mi javi, nemoj davat krive informacije. Ne funkcionira Vam sustav nikako u praksi.
Zadnji biser, odnesem ugovore koje sam dobio dostavnom službom u poslovnicu i oni ih nemogu zaprimiti i dalje poslati.
Razina korisnika 1
@profa385, komentiraš drugu situaciju, raskid unutar 14 dana i raskid po isteku postojeće ugovorne obveze nije isto.
Razina korisnika 4
@profa385, to nije točna informacija. Zahtjev za raskidom pretplatničkog odnosa/usluge kojoj je istekla ugovorna obveza, može se predati na bilo kojem A1 prodajnom mjestu, a može i elektroničkom putem ili slanjem pisanog zahtjeva poštom.

Profa je u pravu, ni meni nisu dali da raskinem ugovor u poslovnici nego samo putem maila jer je bio ugovoren telefonskom prodajom.

A burazu nisu htjeli produžiti ugovor u poslovnici jer je prvi napravljen kod A1 partnera te je morao njih kontaktirati za novi ugovor.

Što će reći Profa mi te volimo i ne daj se Floki 😂
Da ali glavno da pametuju i pišu gluposti👎👎👎👎
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja mislim da je to indivudualno (nažalost) kako se kome da ili neda radit. Ja sam uvijek sve svoje otkazivao ili produžavao u centru a bilo je i ugovaranja telefonskim putem. Najžalosnije od svega je to da za takve idiotarije (ili neupućenost) nitko ne snosi posljedice.

Sjećam se kako kolega nije mogao podići kredit u poslovnici PBZ-a jer mu je falio neki papir, otišao u drugu poslovnicu i sve riješio bez problema. :D

Možda niste išli u pravi centar. 😃
pročitao sam stare postove i napravio slijedeće:
-zatražio e-mailom raskid, nazvao szk i zatražio raskid telefonski, rečeno mi je da vide da sam mailom zatražio raskid, sutra još idem u vip centar....ziher je ziher
evo, ako nekog zanima:
raskid će biti sa 01.02.2019.
nema veze, platiti ću im još i to do kraja mjeseca
Razina korisnika 7
Bedž +3
Edit: ispričavam se, nisam vidio da je trio u pitanju. 😉
Riješio se ja ovog sr*nja, usluga je ukinuta 01.02.2019.
Na žalost, ne razumijem, tko to radi u A1???
Dobio sam i ovaj mjesec račun....istina, na 0 kn, ali je došao
Platio sam im ja i to za svaki slučaj 😁
KATASTROFA
Razina korisnika 1
Riješio se ja ovog sr*nja, usluga je ukinuta 01.02.2019.
Na žalost, ne razumijem, tko to radi u A1???
Dobio sam i ovaj mjesec račun....istina, na 0 kn, ali je došao
Platio sam im ja i to za svaki slučaj 😁
KATASTROFA

Jedna briga manje za tebe. Sva sreća pa si napisao da je račun stigao na 0,00 kn. 😃
Ovo je tebe išlo, samo nisi kužila, pa si ovako reagirala. Molim te počni čitati s razumijevanjem postove. Pogotovo one koje citiraš.
Razina korisnika 1
Ovo je tebe išlo, samo nisi kužila, pa si ovako reagirala. Molim te počni čitati s razumijevanjem postove. Pogotovo one koje citiraš.
Logično.

Odgovori