Riješeno

Zašto A1 ne vraća novce za vraćeni uređaj?

  • 24 December 2021
  • 5 odgovora
  • 475 pregleda

Razina korisnika 2
Bedž +1
  • Forum savjetnik početnik
  • 42 odgovora

Kupio sam uređaj putem A1 webshopa, dostavljen je 7.12.2021.

Riječ je o uređaju na bonove, rabljenom uređaju Xiaomi Mi 10T. Uz uređaj stoji i napomena o servisnoj proceduri, pa sam pretpostavio da uređaj ima jamstvo, možda kraće od 24mj (moguće da je povrat nečiji itd)

 

No, nakon saznanja od vaše službe da rabljeni uređaji nemaju jamstvo (nikakvo), niti 12mjeseci (što mi je rečeno tek nakon narudžbe te ako “mi to ne odgovara mogu vratiti unutar 14 dana”) 10.12. prema uputi vraćam uređaj na A1 – MMM Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb

Ujedno vam šaljem raskid ugovora 10.12.2021 i obavještavam vas o povratu te da mi stornirate Diners transakciju (kojom je plaćen preko webshopa) jer mi je neprihvatljivo da mobitel nema nikakvo jamstvo (riječ je o novijem modelu, koji je prije manje od godinu dana predstavljen), na Njuškalu se prodaju jeftinije u celofanu s 24mj jamstva ili 22mj.

Slikao i mobitel kakav šaljem i kutiju, opremu, samu kutiju u pošti, potvrdu pošte itd.

 

Pošiljka je vama vraćena još

14.12.2021 08:07:28 Pošiljka je uručena primatelju

 

Opet šaljemo e-mail, popunjavamo vaš obrazac.

Samo povrata novca i dalje nema?

 

Zašto A1 rabljene uređaje prodaje uz uputu o servisnoj proceduri (neki nemaju tu napomenu)?

Možete li uz sve rabljene uređaje staviti napomenu da nemaju nikakvo jamstvo?

 

Zašto se povrati novca čekaju 14+ dana, zašto se unatoč brojnim požurnicima ne vraćaju novci u zakonskom roku ili imalo razumnom.

Kada sam vratio na ekupi luster, isti dan povrata sam dobio i storniranje terećenja kartice.

Prema forumima i vašem facebooku ovo nije izdvojen slučaj već vam je poslovna praksa zavlačiti oko povrata i čekanja na povrat tjednima.

Na Ekupi, Abrakadabri se prodaje Mi 11 Lite 5G, novi s 24mj jamstva za 1800-1999kn a kod vas je rabljeni s 0 dana jamstva 2099kn. Cijene rabljenih su većinom previsoke i nerealne uzimajući u činjenicu da nemaju jamstvo ni 1 dan.

Kada vam šaljemo email odgovor za upit se čeka po 4 dana a odgovor je “pošaljite nam dodatni dokument” itd.

Ne znam što se događa u A1 ali ovo nije profesionalno ni lijepo.

U današnjem adevetskom kalednaru reklamirate rabljene uređaje a ne navodite da nemaju nikakvo jamstvo ili nedvosmisleno stavljate razne opise. Uz to cijena većine je čak veća od novih.

Ako se odluče zbog tog razloga vratiti uređaj, korisnici neka znaju da će ostati i bez novaca i bez uređaja uz čekanje na povrat novca tjednima. Nije 1400kn malo.

 

Zbog svega ovoga očekujem ispriku i neki poklon u znak isprike.

 

Nevezano za ovo, svima sretan Božić i uspješna 2022. godina.

Zakon o zaštiti potrošača

Članak 76.

  1. Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sukladno članku 74. ovoga Zakona, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 25 December 2021, 12:32

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +1

@ag008 vraćeni uređaj se mora pregledati od strane servisa da se ustanovi jel vraćen u istom stanju u kojem je i poslan te se nakon toga vrši povrat sredstava. To sve zahtjeva određeni period, no uvijek nastojimo da se sve napravi u što kraćem roku. Žao mi je što si morao čekati na povrat, no sve je rađeno sukladno proceduri. 

Razina korisnika 2
Bedž +1

Novci su mi vraćeni ali nije bilo u redu što sam morao toliko tjedana čekati.

Drugi vraćaju novce u roku par dana a ne da se čeka 3 tjedna a zakonski rok ke 14dana.

Nisam ni dobio ništa u znak isprike.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@ag008 Sve smo riješili privatnom porukom, no ako je ostalo otvorenih pitanja, tu smo.

Razina korisnika 2
Bedž +1

Poslao sam privatnu poruku još 24.12.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@ag008 pozdrav! Prije svega, želimo ti sretan Božić i što uspješniju 2022. godinu! Žao mi je vidjeti da te naša ponuda razočarala a isto vrijedi i za podršku. No ipak sam uvjeren kako razočaranje možemo preokrenuti adekvatnom podrškom koju smo ovdje spremni ponuditi. Zamolio bih te da nam proslijediš svoje podatke OVDJE kako bismo provjerili u kojoj je fazi zahtjev kojeg si podnio. 

Odgovori