Riješeno

Zamjena neispravnog uređaja

  • 11 December 2021
  • 8 odgovora
  • 934 pregleda

Zanima me je li netko imao problem s neispravnim uređajem kojeg mu A1 ne želi zamijeniti? Moj problem traje gotovo dva mjeseca od kada sam putem poslovne tarife kupila neispravan Samsung Z Flip. Bio je u servisu, vraćen kao popravljen, ali s istim problemom. Sad je već drugi put u servisu i zatražila sam zamjenu za novi jer sam platila novi i ispravan uređaj, a ne dva puta otvaran. Tu kreće spor jer me hladno obijaju. Pišem ovo između ostaloga i da podijelim svoje nezadovoljstvo komunikacijom s tvrtkom A1 Hrvatska s kojom je moja firma već 10 godina u poslovnom odnosu nažalost. Tu je i servis Tech Doctor, sumnjam da su išta radili prvi put na uređaju jer su vjerojatno mislili da mi se pričinja. A iz Samsunga Hrvatska su me također hladno odbili i uputili na servis iako je riječ o njihovom hero proizvodu. Prijateljski savjet da izbjegavate mobitele preko tarifa jer ovo je postupak ako nešto nije u redu. Kod mene je riječ o dva mjeseca i priča još nije gotova. LP!

icon

Najbolji odgovor od strixfm4 11 December 2021, 15:27

Pogledaj original

Odgovora 8

Strašno…

 

A koja je greska na uredaju?

Razina korisnika 6
Bedž +6

@MarinaK , nažalost, trgovci najčešće prvo spomenu servis, međutim, ti si se mogla (sve to pismenim putem, nikako drukčije) pozvati na materijalni nedostatak proizvoda, najkasnije do dva mjeseca od kada si utvrdila da nešto ne valja s mobitelom. U pismenom zahtjevu imaš pravo zahtjevati zamjenu uređaja zbog materijalnog nedostatka proizvoda i to bez slanja na servis, a na trgovcu je da dokaže da li je proizvod ispravan ili ne u tom slučaju, jer prvih 6 mjeseci on je odgovoran za to da dokaže da ti je prodao ispravan uređaj. Evo ovdje imaš detaljnije o tome

https://gov.hr/hr/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/548

Nisi trebala uopće pristati na servis, već se pismenim putem izjasniti da tražiš zamjenu uređaja zbog materijalnog nedostatka proizvoda. Doduše, i tada ti trgovac može uporno nuditi jedino servis, ali ne može ništa protiv čvrste odluke korisnika da izričito želi zamjenu uređaja.

 

"Rok za obavijest trgovcu

Ako uočite kvar ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, trgovca morate obavijestiti u roku od dva mjeseca od dana kada ste otkrili nedostatak. 

Trgovac odgovara za materijalne nedostatke koji se pojave u roku od dvije godine od predaje stvari.

Kod prodaje rabljenih stvari može se ugovoriti da trgovac odgovara za materijalne nedostatke tog proizvoda godinu dana, umjesto dvije godine.

 

Popravak stvari, zamjena stvari ili sniženje cijene

U slučaju kada proizvod koji ste kupili ima nedostatak, a vi ste o tome na vrijeme izvijestili trgovca, možete, po svom izboru, tražiti popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Ako ste zatražili popravak stvari ili zamjenu stvari a to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, možete zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca (raskid ugovora).

 

Dokazivanje nedostataka

U slučaju da se nedostatak na proizvodu ustanovi u roku od šest mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav nedostatak postojao već pri samoj kupnji. Drugim riječima, trgovac koji tvrdi suprotno, to će morati i dokazati, te ujedno snositi troškove vještačenja. 

Ako je od dana predaje proizvoda proteklo više od šest mjeseci, a trgovac ne prizna postojanje nedostatka na proizvodu, to će se dokazivati vještačenjem koje plaća trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja."

 

...Ljudi često griješe kad upotrijebe garanciju umjesto pozivanja na odgovornost trgovca za materijalni nedostatak proizvoda. Kod garancije prvo ide popravak, pa onda zamjena uređaja. Kod pozivanja na odgovornost za nedostatak proizvoda kupac ima pravo na zamjenu BEZ slanja na servis

 

I da, Samsung nema ništa s tvojom reklamacijom jer nisi kupila mobitel direktno od njega, već u A1. Uvijek je trgovac taj koji rješava reklamaciju. 

Hvala na odgovoru, ovo mi je korisno i naknadno sam također došla do istih informacija. Ali želim podijeliti svoje iskustvo i uputiti ostale da se dobro informiraju o svojim pravima. Ne razumijem jedino zašto je operateru cilj najprije izluditi korisnike, a tek onda postupiti po propisima. 

A koja je greska na uredaju?

Ne spaja se na mrežu, znači pozivi ni odlazni ni dolazni. Na internet se spaja. Povremeno uhvati signal u Zagrebu i većim mjestima, sve ostale lokacije nula, znači samo “hitni pozivi”. Pokušala sam promijeniti SIM, navodno su nešto mijenjali u servisu, ali vraćen je s istim problemom. 

@MarinaK , nažalost, trgovci najčešće prvo spomenu servis, međutim, ti si se mogla (sve to pismenim putem, nikako drukčije) pozvati na materijalni nedostatak proizvoda, najkasnije do dva mjeseca od kada si utvrdila da nešto ne valja s mobitelom. U pismenom zahtjevu imaš pravo zahtjevati zamjenu uređaja zbog materijalnog nedostatka proizvoda i to bez slanja na servis, a na trgovcu je da dokaže da li je proizvod ispravan ili ne u tom slučaju, jer prvih 6 mjeseci on je odgovoran za to da dokaže da ti je prodao ispravan uređaj. Evo ovdje imaš detaljnije o tome

https://gov.hr/hr/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/548

Nisi trebala uopće pristati na servis, već se pismenim putem izjasniti da tražiš zamjenu uređaja zbog materijalnog nedostatka proizvoda. Doduše, i tada ti trgovac može uporno nuditi jedino servis, ali ne može ništa protiv čvrste odluke korisnika da izričito želi zamjenu uređaja.

 

"Rok za obavijest trgovcu

Ako uočite kvar ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, trgovca morate obavijestiti u roku od dva mjeseca od dana kada ste otkrili nedostatak. 

Trgovac odgovara za materijalne nedostatke koji se pojave u roku od dvije godine od predaje stvari.

Kod prodaje rabljenih stvari može se ugovoriti da trgovac odgovara za materijalne nedostatke tog proizvoda godinu dana, umjesto dvije godine.

 

Popravak stvari, zamjena stvari ili sniženje cijene

U slučaju kada proizvod koji ste kupili ima nedostatak, a vi ste o tome na vrijeme izvijestili trgovca, možete, po svom izboru, tražiti popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Ako ste zatražili popravak stvari ili zamjenu stvari a to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, možete zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca (raskid ugovora).

 

Dokazivanje nedostataka

U slučaju da se nedostatak na proizvodu ustanovi u roku od šest mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav nedostatak postojao već pri samoj kupnji. Drugim riječima, trgovac koji tvrdi suprotno, to će morati i dokazati, te ujedno snositi troškove vještačenja. 

Ako je od dana predaje proizvoda proteklo više od šest mjeseci, a trgovac ne prizna postojanje nedostatka na proizvodu, to će se dokazivati vještačenjem koje plaća trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja."

 

...Ljudi često griješe kad upotrijebe garanciju umjesto pozivanja na odgovornost trgovca za materijalni nedostatak proizvoda. Kod garancije prvo ide popravak, pa onda zamjena uređaja. Kod pozivanja na odgovornost za nedostatak proizvoda kupac ima pravo na zamjenu BEZ slanja na servis

 

I da, Samsung nema ništa s tvojom reklamacijom jer nisi kupila mobitel direktno od njega, već u A1. Uvijek je trgovac taj koji rješava reklamaciju. 

Pismeno i usmeno su obaviješteni više puta. Ne znam računa li se to ili baš mora biti ispunjen neki poseban obrazac?

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@MarinaK , postoji obrazac, da, link na njega je na ovoj stranici, a isto tako je spomenut u gornjem linku kaj sam već stavila

https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/imate-problem-sto-poduzeti/179

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@MarinaK , evo ti link na tvoj problem, nisi jedina koja imaš problema s gubljenjem signala, pa probaj savjete it stručnjaka kako poku@ati riješiti problem

https://thedroidguy.com/samsung-galaxy-z-flip-3-keeps-losing-signal-1160749

 

Slažem se s tobom po pitanju kupovine mobitela kod operatera, ja zadnja svoja 3 flagshipa upravo zato i nisam kupila kod A1, već u slobodnoj prodaji, sa originalnim Samsungovim softverom. Mobiteli kod operatera dolaze sa predinstaliranim aplikacijama operatera, pa znaju često biti malo i bugoviti. 

Odgovori