Riješeno

Zamjena mobitela

  • 13 April 2021
  • 3 odgovora
  • 592 pregleda

Dobar dan. Kupila sam mobitel u petak, na ugovor, došao mi je na kućnu adresu. S istim nisam zadovoljna, jako je loša baterija. Mobitel je Samsung galaxy s20 fe. Zanima me mogu li ga zamijeniti pošto nije prošlo 2 tjedna? Lp

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 13 April 2021, 23:48

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Karla. Sii, uređaj si kupovala putem naše Webshop stranice (sama si radila narudžbu) ili u razgovoru s agentom Korisničke podrške? Ako možeš precizirati, u kojem smislu loša baterija? 

U razgovoru s agentom. Loša tako da sam ju napunila navečer i bila je na 97%,kada sam se ujutro probudila bila je na 87%, znači preko noći ga nisam dirala i 10% baterije je otišlo samo od sebe. Ujutro sam bila malo na Facebooku, poslušala možda 5 pjesama na Deezeru i tu i tamo mi je došla koja poruka. U 11h mi je mobitel bio na 47%.. Do 16h mi je pala na 15%.. Meni to nije normalan rad baterije.. Čitala sam da dosta ljudi piše kako je malo slabija baterija, ali da je toliko  je smiješno.. Lp

Razina korisnika 4
Bedž +3

Razumijem. :frowning2:  Pošalji nam privatnu poruku OVDJE pa ćemo provjeriti što se može napraviti. Molim te, napiši nam puno ime i prezime, OIB i broj mobitela te ukratko što bi htjela da ti se omogući, razlog, možeš i prekopirati ove dvije poruke koje si ovdje poslala jer je sve jasno napisano.

Odgovori