Riješeno

zamjena

  • 1 December 2019
  • 20 odgovora
  • 3817 pregleda

Dobar dan! Baka je kupila novi mobitel koji treba nano sim karticu, pa me zanima dali za njenu izradu moram donjeti bakinu trenutnu karticu, ili mogu dati izraditi nano bez te stare? Hvala!

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 2 December 2019, 11:50

Pogledaj original

Odgovora 20

Moraš odnijeti mobitel i dobiješ nano karticu i ako neznas prebaciti sve na nju moraš u servis mobitela i platoa negde 60 kunica

Razina korisnika 6
Bedž +6

Prije prebaci imenik na mobitel ili komp, pa nećeš trebati davati 60 kuna servisu za isto. 

E sad, zavisi koliko je stara SIM kartica. Zadnji dvije-tri godine u pravilu se dobije 3 u 1 kartica, na kartici su iscrtane 3 veličine i ti je  samo "izrežeš" na koju god veličinu trebaš- nano ili micro, pa vidi da li imate mogućnost "smanjivanja" kartice bez odlaska u A1.

Stara je to kartica. Znaci bez nje nikako ne mogu dobiti manju. Sve ostalo znam, bez brige. Hvala!

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav anjab,

važno je znati da promjenu kartice može napraviti isključivo vlasnik/ca linije.

Tako je sve pet

Pozdrav anjab,

važno je znati da promjenu kartice može napraviti isključivo vlasnik/ca linije.

Ako je vlasnik spriječen, moze li se za izdavanje nano SIM kartice iznimno koristiti procedura kao da korisnik nije registriran (iako zapravo jest registriran), ako podnositelj zahtjeva ima kod sebe taj mobitel, stari SIM, PUK, zna stanje na racunu, ima pristup cijelom sadrzaju kartice... To je broj na bonove.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pozdrav anjab,

važno je znati da promjenu kartice može napraviti isključivo vlasnik/ca linije.

Ako je vlasnik spriječen, moze li se za izdavanje nano SIM kartice iznimno koristiti procedura kao da korisnik nije registriran (iako zapravo jest registriran), ako podnositelj zahtjeva ima kod sebe taj mobitel, stari SIM, PUK, zna stanje na racunu, ima pristup cijelom sadrzaju kartice... To je broj na bonove.

 

 

Vlasnik može zamijeniti karticu čim prestane biti spriječen. Ako je vlasnik spriječen, onda je pretpostavka i da je i mobitel spriječen, tj.da je mobitel uz vlasnika, bio on registriran ili ne.

Pozdrav anjab,

važno je znati da promjenu kartice može napraviti isključivo vlasnik/ca linije.

Ako je vlasnik spriječen, moze li se za izdavanje nano SIM kartice iznimno koristiti procedura kao da korisnik nije registriran (iako zapravo jest registriran), ako podnositelj zahtjeva ima kod sebe taj mobitel, stari SIM, PUK, zna stanje na racunu, ima pristup cijelom sadrzaju kartice... To je broj na bonove.

 

 

Vlasnik može zamijeniti karticu čim prestane biti spriječen. Ako je vlasnik spriječen, onda je pretpostavka i da je i mobitel spriječen, tj.da je mobitel uz vlasnika, bio on registriran ili ne.

Što ako je ta osoba preminula? Neko vrijeme će biti potreban broj, ali ne želim koristiti više taj mobitel, nego ubaciti nano verziju te SIM kartice u svoj mobitel koji podržava dual SIM.

Meni treba konkretan odgovor jer mi A1 centar nije blizu pa se nadam odgovoru putem foruma od A1 djelatnika.

Nece mi biti koristan prijedlog da izrežem originalnu karticu na nano veličinu jer je to stari SIM, a nano je najmanja varijanta. Uz sve to rezanje kartice nije preporučljivo.

Drugo bi bilo da je to nano kartica pa stavim u adapter za micro/stari SIM.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako je osoba preminula, samo obitelj može uz dokaze (smrtovnica i osobna iskaznica na čije se ime prenosi broj) prebaciti taj broj na sebe i nastaviti ga koristiti. Ne razumijem čemu takva zavrzlama sa sim karticom na bonove. Ter nije imala milijune na njoj, a i zaostali novac na njoj može zatražiti samo obitelj.

Sim karticu preminule osobe ,kao ni karticu koja glasi na tuđe ime, nije legalno koristiti, pa će ti i odgovor od A1 biti da negativan,dakle, u svakom slučaju, trebaš se registrirati svojim podacima i ako si obitelj, donijeti smrtovnicu. Ako to uopće rade sa karticama na bonove

Ako je osoba preminula, samo obitelj može uz dokaze (smrtovnica i osobna iskaznica na čije se ime prenosi broj) prebaciti taj broj na sebe i nastaviti ga koristiti. Ne razumijem čemu takva zavrzlama sa sim karticom na bonove. Ter nije imala milijune na njoj, a i zaostali novac na njoj može zatražiti samo obitelj.

Sim karticu preminule osobe nije legalno koristiti, dakle, u svakom slučaju, trebaš se registrirati svojim podacima i ako si obitelj, donijeti smrtovnicu.

 

Hvala na odgovoru.

Mobitel je ostao uključen radi dolaznih poziva. Ne zovem nikoga  predstavljajući se kao bivši vlasnik linije. Pristup broju i potrebu odgovaranja na pozive imam samo jer jesam najuža obitelj, a to niti nije smartphone pa ne sadrži razne informacije

Nisam ovdje u potrazi za nerazumijevanjem čemu zavrzlama. Ako netko može dati potkrijepljen odgovor - super. 

Ovo je broj na bonove, ne pretplata, a registracija nije niti obavezna. Ne namjeravam se registrirati i nigdje ne piše da se ja moram registrirati, a u A1 Uvjetima se smrtni list spominje samo u kontekstu prenošenja pretplate, gdje su osobni podaci potrebni za obračun troškova, što ovdje nije slučaj. 

Molim neka me netko ispravi ako se radi o nesporazumu s moje strane.

Mogu jedino predočiti smrtni list, ali operater nema potrebu više zadržavati osobne podatke - članak 102, stavka 1:

https://www.zakon.hr/z/182/Zakon-o-elektroni%C4%8Dkim-komunikacijama

Lakše mi je tipkati na ovu temu nego zvati SZK, a cilj mi je pripremiti se tako da se u poslovnici ne moram puno objašnjavati na ovu temu. Isto tako da ne dolazim uzalud ako mi neće dati nano SIMicu (bez registracije). Usput mozda nekom nekad pomogne ova prepiska ako se nađe u sličnoj situaciji.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako je broj registriran, ne možeš zamijeniti karticu, jer glasi na tuđe ime, pa ti trebaju i dokazi neki.

Zato i kažem, čemu zavrzlama sa karticom na bonove, jer registrirana prepaid  kartica ima ista prava kao i pretplatnička, ako je baš već želiš koristiti. 

Ne bi ti ništa ni pitao da broj nije registriran…

Dakle, da ponovim još jednom- sa registriranom sim prepaid karticom trebaju ti isti podaci kao i za pretplatničke kartice-tvoja osobna iskaznica i smrtovnica vlasnika kartice. Mada još nisam čula da prepaid kartice uopće mijenjaju vlasnika.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako ti ovo štogod može pomoći- ja sam registrirani prepaid korisnik i kad mi je trebala zamjena kartice, otišla sam u A1 poslovnicu i dibila novu UZ PREDOČENJE OSOBNE ISKAZNICE!

Dakle, trebala sam predočiti dokaz da sam vlasnik, a ti bi uletio u A1 sa karticom na tuđe ime, tražio zamjenu incognito i što još? Rekao bi im da je tetka umrla, ali da ti više ne želiš da je kartica registrirana jer ti treba samo još neko vrijeme? 🤣 

 

Bolje vrati izgubljen mobitel onome kome pripada!

Ako ti ovo štogod može pomoći- ja sam registrirani prepaid korisnik i kad mi je trebala zamjena kartice, otišla sam u A1 poslovnicu i dibila novu UZ PREDOČENJE OSOBNE ISKAZNICE!

Dakle, trebala sam predočiti dokaz da sam vlasnik, a ti bi uletio u A1 sa karticom na tuđe ime, tražio zamjenu incognito i što još? Rekao bi im da je tetka umrla, ali da ti više ne želiš da je kartica registrirana jer ti treba samo još neko vrijeme? 🤣 

 

Bolje vrati izgubljen mobitel onome kome pripada!

 

Mobitel nije izgubljen... Nije mi do smijeha.

Ja sam neregistriran korisnik i za svoj broj dobih nano bez osobne. Netko je mogao isto tako pobrati moju nano, ali srećom  kod smartphonea je to sve zaštićenije i nije lako doći do podataka koji su trebali. Registracija ionako nije obavezna pa tko pita, ne skita. 

Ja ne želim bacit taj broj, a ne želim koristit taj mobitel iako imam mogućnost. Zašto? Moja stvar.

Dobit će smrtni list na uvid, ali je lakrdija ako ne izbrišu osobne podatke sada kada ih više ne trebaju.

Otići ću u poslovnicu pa vidjeti. Nema smisla gubiti vrijeme ovdje.

Dovoljno ste mi pomogli, a traženi input od djelatnika sa službenim odgovorom nije stigao, a ne očekujem više savjeta za ovo pitanje. 

 

 

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Očito ne razumiješ da registrirani brojevi zahtjevaju osobne iskaznice. Ti (tvoj broj) nisi registriran, ali sim koji želiš zamijeniti jeste i TI trebaš dostaviti dokaze da je nisi UKRAO ili NAŠAO, već da pripada tvojoj obitelji. Bez toga, teško da će ti A1 zamijeniti TUĐU karticu. Ako uopće rade prijenos prepaid kartica, to još nisam čula.

Ako nisi znao, sim kartice su vlasništvo operatera, nisu naše, samo smo ih dobili na korištenje. To znači da broj nakon nečije smrti (ili dugog vremena nekorištenja-dakle treba proći 270 dana da se nekog registriranog briše, tj.kada A1 blokira karticu) postaje slobodan za nekog novog korisnika. Kako je broj bio registriran, ti ćeš ga moći zadržati samo ako se registriraš. A ako ne želiš, uzdaj se u svoj nos i traži ga po kioscima 😃, jer će tamo i završiti, pa se onda ne trebaš registrirati. A dok je nađeš, stići će te zakon da se trebaš obavezno registrirati, jer to vrijedi u cijeloj EU, a mi smo dio nje 🤣

Prednost registriranih pred nerigistriranim karticama- registrirane kartice su zaštićene osobnim podacima, zato što iza broja stoji ime i prezime, osoba mora predočiti dokaz da je upravo ona vlasnik. 

Razumijem od početka da mi neće dati karticu ako ne dokažem da imam pravo. Nije mi problem jednokratno predočit obje osobne iskaznice i smrtni list.  Poanta: kad vide da bivši vlasnik nije više tu i da ja nisam lopov, ako nastavim koristiti taj broj kao novi vlasnik, gdje piše da broj od tada mora biti registriran na mene? Trenutno u Hrvatskoj još uvijek nije obavezna registracija i imam pravo tražiti brisanje podataka. Kada bude obavezna, nema problema.

https://www.a1.hr/opci-uvjeti-poslovanja 

Uvjeti se za ovo pitanje odnose samo na pretplatnički odnos, a ne vidim da piše za bonove.

Registriran broj na bonove nije isto što i pretplata.

Ako nema izbora, registrirat ću broj na sebe, ali prije toga neka mi netko odgovori gdje to piše, konkretan citat i link da mi netko pomogne naći da novi korisnik broja na bonove mora bit registriran? Ostalo me ne zanima jer mi je od ranije poznato to što si mi rekla, ali hvala na trudu.

 

 

A ako se već moram registrirat, onda mogu odmah i prenijet broj u drugu mrežu pa ne samo da mogu tražiti povrat neiskorištenog iznosa, nego onda imam pogodnosti u drugoj mreži povodom prijenosa broja. A1 se više isplati da im korisnik ne ode. Da, brojevi su njihovi, ali mi im plaćamo.

Trenutačno imam ionako puno birokracije, a ovo mi je distrakcija.

Održavanje tog broja, paketa i ostala administracija oko mobilnog broja je ionako uvijek bio moj zadatak.

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Registriran broj na bonove nije isto što i pretplata."

-Nije,ali razlika je samo u plaćanju, prava su im slična, ne može svatko doći sa nečijom registriranom karticom i tražiti bilo što vezano uz taj broj. Kao što vidiš u odgovoru A1 na originalno pitanje koje je također vezano za sim na bonove- bilo kakve radnje mora poduzeti vlasnik OSOBNO. Njih nije briga tko je vlasnik, ako je broj neregistriran- tada jedino moraš znati ono što si i naveo-stanje na računu, kad je otprilike zadnji bon uplaćen i neki od zadnjih brojeva poziva. Ali za registriranu karticu potrebna je osobna iskaznica.

 

Osobno ne razumijem toliku averziju prema registraciji broja.

"Registriran broj na bonove nije isto što i pretplata."

-Nije,ali razlika je samo u plaćanju, prava su im slična, ne može svatko doći sa nečijom registriranom karticom i tražiti bilo što vezano uz taj broj. Kao što vidiš u odgovoru A1 na originalno pitanje koje je također vezano za sim na bonove- bilo kakve radnje mora poduzeti vlasnik OSOBNO. Njih nije briga tko je vlasnik, ako je broj neregistriran- tada jedino moraš znati ono što si i naveo-stanje na računu, kad je otprilike zadnji bon uplaćen i neki od zadnjih brojeva poziva. Ali za registriranu karticu potrebna je osobna iskaznica.

 

Osobno ne razumijem toliku averziju prema registraciji broja.

Zasto ne bih registraciju? "Ne zato što nemam, neg zato što ne dam!" 😃 To mi je najbolja reklama za telekomunikaciju.

Šalu na stranu, nisam htjela da glasi na mene jer je to bio tuđi broj... Specifična situacija jer je taj broj u oglasu za prodaju nečeg pa treba broj dok ne uspijem ažurirat sve.

 Natrabunjasmo se, a na kraju bez po muke mi žena u poslovnici u roku od minute dala karticu - samo sam smrtni list pokazala, nije ni zadrzala papir nit sam ista morala potpisat.

​​​​A rekla sam ako treba nek na mene registrira broj da ne ispadne da koristim tudju liniju, al je rekla da to dodjem naknadno obavit za par dana. 

Neka gospođa  bila prije mene na redu  pa sam čula kad joj je potvrdila da se broj može odregistrirat kasnije kad obavi prijenos broja u drugu mrezu i ne mora nastaviti biti registrirana. To je dakle i odgovor na moje pitanje pa kad sam dosla na red, nisam morala nist ni pitat.

 

​​​​​​Dakle džaba sam komplicirala, trebala sam odmah otić u poslovnicu. U toj poslovnici su prije nekad 2x zagubili zahtjev/podatke, al sad su odradili ok.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Prije nego preneseš broj u drugu mrežu, pročitaj Pravilnik o prenosivosti broja na HAKOM-ovoj stranici, koji potvrđuje da broj možeš prenijeti uz predočenje osobne iskaznice 

https://www.hakom.hr/default.aspx?id=342

 

 

A evo i što piše na Tomatovoj stranici

 

 

Tenks, sve ok, znam to - prenosila sam broj vec prije. Ja necu prenosit broj u Tomato, ta zena koja je bila na redu prije mene je htjela u Tomato.

 

Ja ak cu mijenjat mrezu, ici cu u Tele 2 jer imaju onu opciju neograničen i mobilni internet. Vidjet cu hoce li A1mozda nakon 30.6. imati neke nove tarife u tom stilu.

 

Ondani ne moram mijenjat mrezu. Isplati mi se vise iskljucit Homebox i kompletno prijec na Tele 2 jer prakticki flat mobilni internet i 100min/SMS-a dobijem za 200kn i poslije 100 GB ne opada brzina

 

A ovak Homebox plus paket za razgovore dodje nešto više

Ionako imam hotspot za laptop, a sadrzaj s mobitela mogu castat na tv pa mi klasicni internet za PC niti ne treba. Jedino A1 ima bolju kvalitetu mrežne infrastrukture.

Odgovori