Znaci korisnik sam uluge tri u jedan putem optike. Uslugu placam 1000 kuna mjesecno. Od jednom ne radi mi explore tv to go, i zovem ja A1 sluzbu za korisnike u 21:15 h i problem se nemoze rijesit do sutra, a ja nek gledam u prazan ekran. Problem je sljedeci upalim tv i pise mi niste pretplaceni na uslugu…. Zovem ja sluzbu i vele mi da je glitch u njihovom sistemu i da bu problem rijesen sutra . Ja ne popustam i zovem ih opet i opet i opet i opet kad ono problem se rijesi u dva klika. al ajmo redom…. Zovem prvi put i javi mi se Tin za kojeg imam samo rijeci pohvale covijek je ogranicen svojim nadredenim na dezurstvu ANDREASOM koji nije upoznat sa svojim poslom (DEZURSTVA) i isti ne izvrsava, te prenosi stres nezadovoljnih korisniika na podredene (koji dvadeset puta bolje znaju s korisnicima. Znaci kolega tin je netko ko je bio ogranicen rijesit mi problem u dva klika zato sto mu nadredeni nije dopustio ali je bio toliko ljubazan da me oraspolozi i vrati mi vjeru u A1 i tog covjeka drzite ko na dlanu vode i dignite mu placu stoko uhljebska, a ovom ANDREASU nebi dao da radi sa stokom kolioko je nekulturan i bahat. I ono naj osnovnije covijek nema komunikaciju s korisnikom. Covijek nakon sto se drugi puta javi korisniku koji dva sata pokusava rijesit problem i koji uljudno s doticnim razgovara na ti, on bahato objasnjava da on ocekuje da mu se obracam na vi. I bahato mi rijesi problem u dva klika a prije pola sata mi se javio ANDREAS i prespojio me dalje.
Pa koga vi radite budalom?????
POTROSIO SAM DVA SATA SVOGA ZIVOTA RADI Vase nesposobnosti i radi istog ocekujem sankcije za nedolicno ponasanje Vaseg ANDREASA i nadoknadu za moje usluge koje placam 1000 mjesecno!
Krsnik Ivica!