Uzeli mi tri sata zivota radi glcha u sistemu.

  • 26 October 2021
  • 3 odgovora
  • 154 pregleda

Znaci korisnik sam uluge tri u jedan putem optike. Uslugu placam 1000 kuna mjesecno. Od jednom ne radi mi explore tv to go, i zovem ja A1 sluzbu za korisnike u 21:15 h i problem se nemoze rijesit do sutra, a ja nek gledam u prazan ekran.  Problem je sljedeci upalim tv i pise mi niste pretplaceni na uslugu…. Zovem ja sluzbu i vele mi da je glitch u njihovom sistemu i da bu problem rijesen sutra . Ja ne popustam i zovem ih opet i opet i opet i opet kad ono problem se rijesi u dva klika. al ajmo redom…. Zovem prvi put i javi mi se Tin za kojeg imam samo rijeci pohvale covijek je ogranicen svojim nadredenim na dezurstvu ANDREASOM koji nije upoznat sa svojim poslom (DEZURSTVA) i isti ne izvrsava, te prenosi stres nezadovoljnih korisniika na podredene  (koji dvadeset puta bolje znaju s korisnicima.  Znaci kolega tin je netko ko je bio ogranicen rijesit mi problem u dva klika zato sto mu nadredeni nije dopustio ali je bio toliko ljubazan da me oraspolozi i vrati mi vjeru u A1 i tog covjeka drzite ko na dlanu vode i dignite mu placu stoko uhljebska, a ovom ANDREASU nebi dao da radi sa stokom kolioko je nekulturan i bahat. I ono naj osnovnije covijek nema komunikaciju s korisnikom. Covijek nakon sto se drugi puta javi korisniku koji dva sata pokusava rijesit problem i koji uljudno s doticnim razgovara na ti, on bahato objasnjava da on ocekuje da mu se obracam na vi. I bahato mi rijesi problem u dva klika a prije pola sata mi se javio ANDREAS i prespojio me dalje.

 

Pa koga vi radite budalom?????

 

POTROSIO SAM DVA SATA SVOGA ZIVOTA RADI Vase nesposobnosti i radi istog ocekujem sankcije za nedolicno ponasanje Vaseg ANDREASA i nadoknadu za moje usluge  koje placam 1000 mjesecno!

 

Krsnik Ivica!


Odgovora 3

Razina korisnika 3
Bedž +3

@ivica.krsnik stvarno mi je žao čuti da si imao tako negativno iskustvo s našom tehničkom podrškom :( Htjela bih dodatno provjeriti ovu situaciju, no nemam tu mogućnost bez konkretnog uvida u sustav za koji su mi potrebni podaci o vlasniku usluge. Savjetujem ti da nam ih pošalješ OVDJE kako bismo izvršili detaljnu provjeru. 

Mi smo imali isti problem.

Naš smart tv ne nudi opciju prijava preko a1 računa,  nego nudi samo prijavu putem orginalnog xploreTv acc.

Zvali smo 20 puta. Svaki put nam samo resetiraju lozinku. Ja im objašnjavam da to neće pomoći da im ne funkcioniraju taj user name i lozinka,  da mi treba direktna,  jer u austriji drugim državama imaju direktnu prijavu na to sranje,  a ne zaobilaznim putem preko telekoma njihovog.

I oni me uvjeravaju da to radi,  da su se oni sad time ulogirali. 
Da bi se na kraju javio lik nakon ne znam kojeg poziva i rekao da Vip nema direktnu prijavu  i da ta aplikacija nije namjenjena da se direktno prijavljuje. Ja mu kažem da to funkcionira svuda,  samo očito u vipu Hr ne. Zato i postoji ono ulazno korisničko ime i lozinka. Ljudi koji su radili aplikaciju znaju šta su radili,  ali našima koji su aplikaciju prilagođavali za VIP HR,  bilo je lakše stavit prijavu putem Vipovog linka kako ne bi morali radit svoje baze i ostala sranja. 

Potrošili smo 6 sati svađajući se s njima jer ne mogu koristit uslugu koju plaćam.

I to jer ljudi nisu mogli reći da nisu u stanju dat što se traži nego tebe pravi glupima. Hvala Bogu pa eto nismo svi neobrazovani  i završili smo programiranje i znamo šta su sjebali. 

Tražili smo nadređenog nekoliko puta da nam daju,  na što je odgovor bio da oni nemaju nadređenog. Poslali smo i mailom žalbu odmah nakon razgovora sa zadnjom osobom jer je bio užasno bezobrazan i neugodan.

Odgovor dobili nikad nismo.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Zato su na ovom novom xplore tv go odmah naveli da nije podržano na smart tv-u  :)

Odgovori